Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  boost limiter 2.5 TDI V6 - pevna hodnota v ECU
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

boost limiter 2.5 TDI V6 - pevna hodnota v ECU

Autor Zpráva
SPP
Zaslal: po leden 28, 2008 17:20 pm Citovat
Založen: 12.1.2008 Příspěvky: 16
V6 TDI
podle logu ECU reguluje turbo pořád na 2193mbar
je jedno kolik je v mapach

hledam v ECU pevnou max. hodnotu, není jako na místě kde je v 1.9TDI a nebo už su úplně slepej Smile

řešil to někdo?
projistotu přikládám ori soubor

díky!



0281010444_3b1907401f_1037354375_784.rar
 Komentář:
RJ 2.5 TDI V6

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  0281010444_3b1907401f_1037354375_784.rar
 Velikost:  139.18 kB
 Staženo:  1909 krát

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jipi
Zaslal: po leden 28, 2008 17:59 pm Citovat
Založen: 9.11.2007 Příspěvky: 300
musis vediet hladat a hlavne co
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SPP
Zaslal: po leden 28, 2008 18:06 pm Citovat
Založen: 12.1.2008 Příspěvky: 16
jipi napsal:
musis vediet hladat a hlavne co


dík za konstruktivní odpověď Laughing Laughing Laughing Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BH MOTOR
Zaslal: po leden 28, 2008 19:59 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 114
nechces aj k tomu pokec s navodom ako na to ? 2200 je aj tak pimalo asi nepoznas vsetky suvislosti.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SPP
Zaslal: po leden 28, 2008 20:46 pm Citovat
Založen: 12.1.2008 Příspěvky: 16
BH MOTOR napsal:
nechces aj k tomu pokec s navodom ako na to ? 2200 je aj tak pimalo asi nepoznas vsetky suvislosti.


ne ne, díky žádný návod nechci

jen míjím abs.limiter tlaku,
turb.mapy 573A6, 773A6 a limitery 4C7B2,4C7E4,4C816 (jeji par mapy taky) mám upravený
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chucky
Zaslal: út leden 29, 2008 8:27 am Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 489
SPP napsal:
BH MOTOR napsal:
nechces aj k tomu pokec s navodom ako na to ? 2200 je aj tak pimalo asi nepoznas vsetky suvislosti.


ne ne, díky žádný návod nechci

jen míjím abs.limiter tlaku,
turb.mapy 573A6, 773A6 a limitery 4C7B2,4C7E4,4C816 (jeji par mapy taky) mám upravený


nezlob se na mě ale evidentně nevíš o čem mluvíš... je třeba si uvědomit co je nastavení hodnot a co jsou jejich limitace a absolutní hodnoty.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SPP
Zaslal: st leden 30, 2008 11:36 am Citovat
Založen: 12.1.2008 Příspěvky: 16
vyřešeno,

přesně jak sem si myslel, chyběla jedna mapa kterou mi ani registrovaný a draze zaplacený ECM neukázalo

byla limitovaná na 1,20baru přesně a regulace na turbu se jí velmi přesně držela

takže žádný woodoo ani chybějící souvislosti

kdyby to někdo později řešil, tak se mi ozvěte, rád poradím
jestli budu mít chvilku tak sem pošlu starý a nový logy (tlak malý, nic přes 1,42 ale oproti 1,20 posun velký)

V6 zdar Razz Razz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chucky
Zaslal: čt leden 31, 2008 8:28 am Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 489
to už radši swiftec nebo race2000 než ECM2001....... Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dist01
Zaslal: čt leden 31, 2008 10:28 am Citovat
Založen: 28.6.2007 Příspěvky: 189
nebo MAP3D Laughing Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
SPP
Zaslal: čt leden 31, 2008 11:07 am Citovat
Založen: 12.1.2008 Příspěvky: 16
chucky napsal:
to už radši swiftec nebo race2000 než ECM2001....... Wink


swiftec včetně ročního polatku a checksumů pro základní koncern + pár dalších němců vyjde na 200 000,-Kč bez nějakýho rozmáchnutí přes ostatní familie, dnes ráno sem náhodou s VC mluvil

je to solidní chlápek, nepochybuju o jeho podpoře, ale nechci mít 1 000 000,-Kč jen ve vybavení když dělám jen svoje auta ve volným čase po práci v totálně odlišným odvětví, to fakt ne Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chucky
Zaslal: čt leden 31, 2008 13:05 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 489
SPP napsal:
chucky napsal:
to už radši swiftec nebo race2000 než ECM2001....... Wink


swiftec včetně ročního polatku a checksumů pro základní koncern + pár dalších němců vyjde na 200 000,-Kč bez nějakýho rozmáchnutí přes ostatní familie, dnes ráno sem náhodou s VC mluvil

je to solidní chlápek, nepochybuju o jeho podpoře, ale nechci mít 1 000 000,-Kč jen ve vybavení když dělám jen svoje auta ve volným čase po práci v totálně odlišným odvětví, to fakt ne Wink


S kým z VC jsi mluvil?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SPP
Zaslal: čt leden 31, 2008 15:43 pm Citovat
Založen: 12.1.2008 Příspěvky: 16
chucky napsal:
SPP napsal:
chucky napsal:
to už radši swiftec nebo race2000 než ECM2001....... Wink


swiftec včetně ročního polatku a checksumů pro základní koncern + pár dalších němců vyjde na 200 000,-Kč bez nějakýho rozmáchnutí přes ostatní familie, dnes ráno sem náhodou s VC mluvil

je to solidní chlápek, nepochybuju o jeho podpoře, ale nechci mít 1 000 000,-Kč jen ve vybavení když dělám jen svoje auta ve volným čase po práci v totálně odlišným odvětví, to fakt ne Wink


S kým z VC jsi mluvil?


Manu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt duben 18, 2024 23:36 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.