Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  tlak paliva
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2

tlak paliva

Autor Zpráva
Eddie
Zaslal: so prosinec 22, 2007 2:37 am Citovat
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 14
BH MOTOR napsal:
polto1 napsal:
este aby bolo jasne, ze: vstrekovacmi je dany iba prietok. ale prietok je zavisly od casu, lebo diesel je haklivy na trvanie vstreku. takze by sa dalo povedat, ze cim vecsi tlak a vecsia davka, tak je dokonalejsie horenie. ale nie je to jednohuche, lebo ajtak tam hra najvecsiu ulohu davka. preto by som chcel skusit zavislost tlaku na davke. aj ten tlak je iba do urcitej hodnoty a iste je niekde na 80%. toto mi vyplynulo s logyky. samozrejme, ze tlak paliva bude zavisly na otackach alebo turbotlaku. iste tam bude viac map na tlak paliva, ktore su zavisle bud na otackach, turbotlaku, alebo teplote... vsetko sa v ecu tak robi. mna by ale zaujimal tlak paliva zavisly na otackach, alebo tlaku. na teplote, tak tam tlak hra uplne inu ulohu, ako potrebujem upravovat.
mas v tom hokej. v dieseli je nastavitelna hodnota len kedy a kolko, pripadne v ppd kolkokrat. aky tlak tak to sa nastavuje len v CR systemoch.


Chlapi, co tu vlastně řešíme.. Polto1 je přeci profík a chtěl jen adresu, kde je tlak paliva.. Smile Já bych řekl, že ta adresa bude (1000101010001001000101010001010111000001111000011010100101000001001001000001000010000) bin Twisted Evil Všichni to víme a nikdo mu to nechtěl říct Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Eddie
Zaslal: so prosinec 22, 2007 2:51 am Citovat
Založen: 12.3.2007 Příspěvky: 14
polto1 napsal:
ja viem, ani mna to nestalo 1 sk. len by ma zaujimalo, ze na akej adrese sa nachadza tlak paliva. nic ine. verim tomu, ze malokto vie, ze co je to vobec tlak paliva. ono to znie jednoducho, ale keby som mu zavolal, tak by mozno zlyhal. preto ja idem cestou samouka, ako si pisal ty. no neviem aky ma vyznam tlak paliva, lebo vsetky auta co chipnem, tak idu celkom slusne. ja praveze vo vykone vidim skor mechanicke nedostatky. preto nemam rad, ak mi laik odpise, ze neviem nic. myslis ze ty by si vedel, co je prestne tlak paliva a ake konkretne, ale fakt konkretne vyhody sa daju zmenou dosiahnut, ak si domyslis vsetky mechanicke nedostatky motora? alebo vedel by si, ze do akeho tlaku sa ide seriovo? alebo aka rezerva ostava, ak to zvysis na doraz, ked dobre vies, ak vies, ze ked prekrocis urcite hodnoty, tak potom uz mechanika nereaguje a v softe to darmo pridavas? alebo chapes vlastne funkciu tlaku voci davke? toto je taka zlozita tema, ze tazko by mi na nu niekto odpovedal. vies dobre, ze kazdy chipuje tak ako chipuje, lebo si overil, ze takto to ide najlepsie. keby si skusil naprogramovat nejaku neznamu programovatelnu ecu na turbomotor, tak potom by si zbadal, ze co vlastne vies. nechcem nikoho podcenovat, ale chipovanie oproti nastavovaniu sutazneho auta je len detskou hrackou. tam to vinde omnoho viac prachov a aj kazdy omyl je drahsi. skratka tam uz musis nieco fakt vediet do detailov. takze, vie mi niekto aspom na mail zaslat adresu tlaku paliva na mnou zadane bosch cisla? ak nevie, tak potom tato diskusia o chipovani nema vyznam. je to potom len o chvaleni. nechcel som zo zaciatku debatovat takym tonom ako teraz, ale zistujem, ze kazda diskusia prebieha urcitou urovnou a uz ma to serie, lebo potom ak nechcem nicim prispiet, tak nebudem pisat.
ja napr chipujem auta tak, ze zakaznik sa pozera ako prerabam soft a vzdy je s toho jelen. preco by som sa mal bat konkurencie, ked ten kto chce nieco dosiahnut, tak ten to vzdy aj dosiahne. ten kto nema na to bunky, tak ten aj tak nikdy nic nebude chipovat, lebo to ajtak nepochopi. raz mi jedn hovoril ze chce chipovat. povedal som mu, ze ako sa to robi a on mi povedal, ze take jednoduche to nemoze byt a zaroven sa so mnou prestal bavit, lebo vraj nic neviem. tu mas typicku realitu a reakciu zmanipulovanych ludi. pis hocico a oni ti ajtak neuveria. ak to este zabalis do jednoduchych slov, tak tomu uz fakt nebude nik verit. ajtak ten kto chce chipovat, tak musi poznat princip motora do detailu a to nepoznaju ani v znackovych servisoch, tak coho sa bojite? ved aspom budete brat vecsie prachy za dobru robotu, ako to niekedy robim ja.


.. sorry, ale zatím to vypadá, že ty neznáš základní principy, co se týče VM, PD nebo HDi, jinak bys se neptal na takové kraviny.. buď rád, že auta, co jsi chipoval, nebo cože jsi to s něma dělal, zatím jezdí a možná ještě chvíli budou¨a radši nic jiného neřeš... bude to lepší..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
polto1
Zaslal: so prosinec 22, 2007 15:27 pm Citovat
Založen: 20.12.2007 Příspěvky: 11
zacali sme kusok spolupracovat s bh motor. jemu sa nezda, ze nic neviem. diesle neovladam najlepsie, preto sem pisem. ja mam zaujem len o skutocnych praktikov a ti vedia zistit kto a co vie. to co som chcel vediet, tak uz viem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BH MOTOR
Zaslal: so prosinec 22, 2007 16:39 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 114
spolupracovat je asi troska silne slovo Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
polto1
Zaslal: so prosinec 22, 2007 17:09 pm Citovat
Založen: 20.12.2007 Příspěvky: 11
silne v chipovani. Very Happy ale v upravach turbo benzinu do vysokych vykonov s malych objemov, tak to zase celkom slusne ovladam ja. takze sa mozeme doplnat. tak som to myslel. nikto nemoze vediet o vsetkom vsetko. je toho tolko o motoroch, ze nemoze jedinec vediet uplne vsetko a po spravnosti by sa mali ludia s praktyckymi skusenostami doplnat, lebo je to iba na dobre. Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Brouk
Zaslal: so prosinec 22, 2007 21:31 pm Citovat
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 1730 Bydliště: Vysočina- Telč
- me je to stejne divne , pises ze delas v ECM a OLS a ptas se na adresy tlaku paliva ? ja ECM nepouzivam ale vim ze v ECM jsou ovladace a ty adresy jsou uvedene v nich 100% , pak preci neni problem je najit i v ols Wink

- spoluprace je dobra ale nesmi cely pipat ICQ Wink spoluprace a polopate vse nekomu psat cele dny a nic neudelat je take rozdil . Wink

- lepsi je se nechvalit , jen malo lidi muze o sobre rict ze jsou fakt dobri ale ti to nereknou , v CR a SK jich bude do 10 prstu a jeste samochvala smrdi Wink


Hezke proziti svatku vanocnich preje vsem z checksum.cz Brouk !

_________________
upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
polto1
Zaslal: ne prosinec 23, 2007 2:56 am Citovat
Založen: 20.12.2007 Příspěvky: 11
keby si dobre cital, tak by si vedel, ze tu bola debata o VW motoroch. Idea potom som sa dozvedel, ze tam sa tlak nezvysuje. Idea ak by si ale velmi chcel, tak napis, ze kde sa v ECM, alebo hocikde sa nachadza zvysovanie tlaku v motoroch VW group. potom sa pisalo od veci. teraz si zareagoval a si uplne mimo obraz. ako sa moze nieco niekde nachadzat, ak to tam ani nemoze byt ? neviem ze ci chipujes, ale absolutne si nepochopil temu. takze tu islo uplne o nieco ine. skratka adresa na to co chcem, tak sa nachadza iba v JTD a HDI. potom to ICQ, tak to bolo dobre, lebo sa smejes niecomu, co si vlastne ani nepochopil a este vraj vysvetlenie cez ICQ.
nechcem rypat do nikoho, ale ked niekto nechape temu, tak radsej nech nereaguje. uz kaslime na to. fakt uz je zbytocne nieco pisat na zodpovedanu temu... ja som tu tiez rypal a za to sa ospravedlnujem.

pekne prezitie sviatkov a vela darcekov, vam praje Dusan - polto1. Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
roland702
Zaslal: ne prosinec 23, 2007 9:49 am Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
to polpo: a tak muzes rict jak chipujes benaly?Co k tomu pouzivas, nebavim se o softu ale o vybaveni jako takovem.EGT,EMP atd ???Jake jsou max hodnoty teploty vyfuku??Jaky je bezpecny tlak turba pro 1.8T ???Jak to testujes?Na valcich nebo jezdis nekde tam a zpet a zkousis?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
polto1
Zaslal: ne prosinec 23, 2007 19:02 pm Citovat
Založen: 20.12.2007 Příspěvky: 11
ser na to. nechapem, ze o co ti ide. tema je uz zodpovedana a tykala sa dieslov. v rske ked prezenies tlak, tak robi blbosti a ide horsie ako v serii. je to typicky trhavy chod, od prehnaneho tlaku v povolenych otackach. egt vies korigovat zmiesavacim pomerom ale hlavne predzapalom. viac ti pisat nebudem. dufam, ze mi nenapises, ze som napisal nieco zle, lebo budes na smiech. neviem, ze ci chapes ty napr suvislost medzi zmiesavacim pomerom a egt. vsimni si, ze este aj bohatost zmesi ti zmeni teplotu plynov.
a uz dost volovin.
dufam, ze uz nikoho nebude bavit pisat somariny, lebo ja sem uz nenapisem ani ciarku. ked je uz raz tema zodpovedana, tak nechapem, ze pre co sem stale niekto pise OT-cka.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 0:56 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.