Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  Octavia 1 1.6 BFQ simos3.3a
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Octavia 1 1.6 BFQ simos3.3a

Autor Zpráva
Dr. Doktor
Zaslal: st červenec 19, 2023 10:01 am Citovat
Založen: 19.4.2023 Příspěvky: 4 Bydliště: Brno
Čau,

mám tohle auto, rád bych poladil pár věcí aby se to líp používalo... Jsem amatér, nemám nakoupený tuning soft, ale elektronice rozumím dobře a základům úprav jednotek snad taky. Mám vyčtenou flash z této jednotky 06A 906 033 DM (rok 2005), přikládám.

Asi nejvíc mi vadí mapování plynu, kdy většina reakce se děje v horní pětině dráhy pedálu a pak už se neděje skoro nic. Tohle jsem si snadno poladil na 1.8T ME7.5 přes TunerPro, to je opravdu zlatá jednotka, všechno co je potřeba je k dostání legálně zdarma. Ale tenhle simos je pro nezasvěcence černá skříňka... Pokud by byl někdo schopen lokalizovat mapu pedálu, upravil bych si ji a pak bych potřeboval upravit checksum - klidně i za nějakou úplatu.

Další věc je e-plynová díra v reakci, chtěl jsem to řešit s Cimbu, jenže ta jeho úprava to ještě zhoršila. S tímhle už bych si sám rady nevěděl, nedokázal by to někdo poladit? Pokud by se podařilo i mírný navýšení krouťáku, bylo by to super (vím že u tohodle motoru to moc nejde ale každá troška dobrá). Samozřejmě bych počítal s příslušnou odměnou.

Je tu prosím někdo kdo by byl ochoten pomoct? Smile Vím že je to jen přibližovadlo, ale tohle by dost zpříjemnilo každodenní ježdění.

Předem díky.

edit: ten soubor je asi špatně vyčtenej, pokusím se s tím něco udělat, zatím teda asi nic Smile



AM29F400B_O1_bila_simos33a_2.zip
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  AM29F400B_O1_bila_simos33a_2.zip
 Velikost:  211.99 kB
 Staženo:  337 krát

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je so duben 27, 2024 23:41 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.