Založen: 31.8.2014
Příspěvky: 7
|
Ahojte,
Rozbieham dalsi projekt, konktretne retrofit elektrickeho turba z Audi SQ7. Ide o pomerne novu a zaujimavu techologiu, ktora este len caka na masovu adopciu v prvovyrobe a komercnej sfere. Nakolko je problem od developerov ziskat nove komponenty, rozhodol som sa prevziat technologiu, ktora uz bola pouzita v Audi SQ7 MY2016.
Zhromazdujem jednotlive komponenty a aktualne som vo faze kde zistujem moznosti reverse engineeringu CAN-BUS komunikacie so samotnym turbom, battery packom pripadne aj DC-DC menicom. Vsetky komponenty su riadene cez CAN BUS, bude preto potrebne bud reverznut komunikaciu alebo nahradit ovladaciu elektroniku vlastnou. (Turbo pohana 7kW SRM motor)
Ak by islo o Toyotu, nemal by som s tym problem, no vo VAG diagnostike a ich topologii sa orientujem len slabo.
Viete o niekom, kto by mal zaujem spolupracovat na projekte a ma potrebne znalosti v oblasti diagnostiky samotnych komponentov vo VAG? Ide mi hlavne o prepojenie turba s diagnostikou a pokus o vykonanie vystupnych testov, pocas ktorych by som zaznamenaval komunikaciu na zbernici.
Pre niektore Toyota/Lexus jednotky sme vyvinuli simulator motora aj ovladaci software. ECU motora a jednotlive komponenty na zbernici vieme ovladat aj mimo auta. Riesil niekto nieco podobne aj na VAG?
**
Turbo pohana 7000W SRM motor, 145A @ 48V. Audi SQ7 4.0 TDI dosahuje za pomoci elektro turba a dalsich 2 turbin krutuaci moment 900nm od 1000rpm a maximalny vykon 435HP. Nabeh elektrickeho turba trva cca 0,25 sekundy, co eliminuje turbolag. https://www.youtube.com/watch?v=k8-_UrfbRBA
**
|
|
|