Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Panely přístrojů, immo  »  vytopená Kessy A8 4E (4E0909131G)
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

vytopená Kessy A8 4E (4E0909131G)

Autor Zpráva
FandaTDI
Zaslal: st květen 09, 2018 7:07 am Citovat
Založen: 28.6.2010 Příspěvky: 289
Čau,
je mi jasný, že to neni easy a nehodil jsem zatím flintu do žita i proto, že většinu ostatních jednotek se probudit povedlo (ač VCDS si není schopný načíst ani VIN) a třeba i telefon komunikuje (kterej jde obvykle do kopru mezi prvníma), takže pro DIGIho - "aspoň jedenáct voltů proudu" jsem tam napumpoval Laughing , i když docela dlouho stála...
Majiteli se povedlo sehnat dokonce i jinou Kessy (zatím čekám, jestli z důvěryhodnýho zdroje než vůbec zvednu telefon a budu zjišťovat možnosti online...samozřejmě si to představoval jak Hurvajz válku...)
Problém je samozřejmě ten, že na klíček nereaguje, volant neodemkne a otevřený jsou jen řidič.dveře a víko kufru, takže k něčemu se dostat dá, ale (nejen) do tý Kessy zjevně zateklo, zelenkou jsou postižený krom pinů A52,A33,A35, A16 (první už nalomenej) i vnitřnosti, kolem samotnýho Infineonu to tragicky nevypadá, ale spodní strana je docela "postižená", tak nevím, jestli hledat spíš někoho, kdo by jí oživil nebo naučil tu jinou (případně udělal ze dvou jednu?)? Co vy na to? Někdo schopnej s nějakym cenovym nástřelem?
Díky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: st květen 09, 2018 7:29 am Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
Já myslím že do 10k se vejdeš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FandaTDI
Zaslal: st květen 09, 2018 7:35 am Citovat
Založen: 28.6.2010 Příspěvky: 289
Tak to jsem měl dobrej odhad, když jsem majiteli říkal, že než vůbec ten telefon zvednu, ať dá 10k na stůl Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FandaTDI
Zaslal: st květen 09, 2018 7:38 am Citovat
Založen: 28.6.2010 Příspěvky: 289
A myslíš, že má smysl se pouštět do oživování tý původní (kdyžtak večer vyfotim a nahodim sem foto) nebo jsi to myslel za to naučení tý jiný Kessyny?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FandaTDI
Zaslal: ne červen 03, 2018 23:38 pm Citovat
Založen: 28.6.2010 Příspěvky: 289
Tak máme novinky/pokračování ... Po nějakým tom bádání, čištění, opravování/pájení Kessyna žije, ale vlastním životem (btw. mi tam občas zlobí "15-tka" pro podvolantovku a EPB, což by se asi dalo řešit i docela jednoduše...). Dokonce i všechny ostatní jednotky (některý "jakž/takž") žijou, ale problém je teď ten, že i když ELV odemkne (poprvý se spuštěným alarmem/varovkama bez zapnutí budíků... Smile ) a třeba komfortka vidí, že mám druhej FOB (nová baterka, dioda bliká, ale DO nemaká), mj.bude i první, ale na maxidotu symbol klíče a startovat nedovolí... Vypadá to jako zapomenutý klíče, ale u tý zas... Kessyny člověk ani pořádně neví, na čem je, když zrovna "nefrčí" v Abritesu, apod. (zajímavý, jak jsem při hledání narážel na to, že tohle bejvá kolikrát prekérní oříšek i pro autorizáky/online Very Happy ) Any ideas?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: po červen 04, 2018 6:59 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
Zapálit :cry

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FandaTDI
Zaslal: po červen 04, 2018 13:02 pm Citovat
Založen: 28.6.2010 Příspěvky: 289
I nad tim jsem uz premyslel (a ani nevedel, jestli se radovat nebo spis brecet, kdyz to odemklo ELV a zaplo budiky Smile ) nebo shodit ze skaly, ale uplne nejprihodnejsi by bylo ji nechat plavat/pustit k vode, kdyz na to je uz zvykla Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FandaTDI
Zaslal: po červen 04, 2018 21:58 pm Citovat
Založen: 28.6.2010 Příspěvky: 289
Kdyby mi psala aspoň třeba zkrat antény, tak tuším, že jít po (těžko sehnatelných) rezistorech jako ve srovnatelných autech/Kessynách, atd., ale psala akorát x jinejch chyb, když jsem ještě trošku zápasil s "cyklováním" relé 15tky od tlačítka přes chyby týkající se tý patnáctky po defekt, ale nezlepšila to už ani prázdná paměť závad ... Takže uvažuju, nakolik má v tomhle stádiu smysl řešit "přizpůsobení/znovunaučení" klíčů (a to už možná lépe rovnou s tou náhradní Kessynou - tady i "jen reinicializace", jak snad dobře chápu, i vč.DO a s potřebnym PINem a CP? Nedával(-y) se k těmhle ještě na tom přívěsku? To už bych chtěl po Geko asi moc, co? Very Happy ) a jestli teda rovnou nenahodit tu náhradní Kessynu (taky 131G) ... Ale to asi líp po důkladnějším "ohledání" ... Btw. může něčemu pomoct, že pův.Kessyna komunikuje? Nejsem si jistej, nakolik by byla spolehlivá např. nějaká záloha, ale udělat "kopii" (když k tý náhradní/nevytopený Kessyně nejsou ani klíče) asi stejně s tim Infineonem nebude prdel, je-li to vůbec reálně/smysluplně proveditelný, což? No kdyžtak je aspoň druhá na díly, ale např. horkovzduchem nevládnu...


Btw. když už jsme u toho, jakej je rozdíl v chování svorky 75x? (USA vs non-USA logika) Co vím, tak ta je napájená už "na klíček bez kontrolek" a "odlehčovaná", ne? Jak to maj hozený za oceánem? Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 15:43 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.