Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  octavia 1.6 TDI 77Kw
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2

octavia 1.6 TDI 77Kw

Autor Zpráva
Jodr
Zaslal: út září 12, 2017 8:39 am Citovat
Založen: 23.1.2011 Příspěvky: 607
Protitlak tam údajně musí být aby vstřiky byly zaplavené palivem bez bublinek, které by vznikly na rozdílech tlaků z rampy versus palivový filtr. Pokud ventilek propouští, vzniká obdobný problém s nízkým tlakem na railu, protože bublinky...

_________________
Kouř po zapnutí ukáže cestu....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dhfool
Zaslal: út září 12, 2017 18:08 pm Citovat
Založen: 17.8.2013 Příspěvky: 25
Tak až tam bude 10bar, tak bude vymalováno Very Happy 1bar bude tak akorát...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
djpido
Zaslal: út září 12, 2017 18:25 pm Citovat
Založen: 28.7.2015 Příspěvky: 4
Na prepadoch je skutočne pri Piezo vstrekoch tlak do cca 10Barov. Treba sa doskoliť ľudia Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jodr
Zaslal: út září 12, 2017 18:32 pm Citovat
Založen: 23.1.2011 Příspěvky: 607
dhfool napsal:
Tak až tam bude 10bar, tak bude vymalováno Very Happy 1bar bude tak akorát...

Zkus se dovzdělat a pak tady rozdávej rozumy. Rolling Eyes

_________________
Kouř po zapnutí ukáže cestu....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dhfool
Zaslal: út září 12, 2017 18:50 pm Citovat
Založen: 17.8.2013 Příspěvky: 25
Hmm...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jodr
Zaslal: út září 12, 2017 18:53 pm Citovat
Založen: 23.1.2011 Příspěvky: 607
Tak hledej šmudlo, hledej...

_________________
Kouř po zapnutí ukáže cestu....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dhfool
Zaslal: út září 12, 2017 19:11 pm Citovat
Založen: 17.8.2013 Příspěvky: 25
1.6 tdi 1bar co chceš hledat máš to tam.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jodr
Zaslal: út září 12, 2017 19:26 pm Citovat
Založen: 23.1.2011 Příspěvky: 607
dhfool napsal:
1.6 tdi 1bar co chceš hledat máš to tam.

Ale dal jsi toho sem jen půlku... Jeden bar dá čerpadlo v nádrži!
Prohlídni si obrázek celý. Pozice 11, to je oč tu běží.
A vůbec...

_________________
Kouř po zapnutí ukáže cestu....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dhfool
Zaslal: út září 12, 2017 19:34 pm Citovat
Založen: 17.8.2013 Příspěvky: 25
Pokud máš to SSP, tak pozice 11 jsou vstřiky, 10 je ten ventil, který udržuje konstantní tlak v přepadech. I v manuálu je 1bar.
Nedovedu si představit v těch hadičkách 10bar.

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: út září 12, 2017 23:03 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Jestli to není zbytečné,teorie je jedna věc a praxe věc druhá,ano je tam 1bar,10bar by vyházel přepady,jestli jsem pochopil tak vstřiky jsou po kontrole,pokud to je diesel firma co ví tak mám cca 4x A4 výtisk ze stolice,teplota paliva průtok a i tu hodnotu do přepadu vše na tom protokolu,prostě mi sjedou full test vstřikovačů,nekompromisně,tím pádem je vylučuju a případný unik tlaku na přepadu se dá o5 zjistit kapilární zkouškou,po selsku,řešíte hovna a zřejmě vás to baví,z 90% to je rail pumpou a pokud chcete dodržet postup co je daný továrnou tak tam zákazníka utopte za 100tis a serte na to,pokud se tam nepoflakuje v systemu bronzovej šlem a je fuel system ok tak tam dej rail pumpu a věř že to pojede...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
K
Zaslal: st září 13, 2017 8:04 am Citovat
Založen: 9.4.2007 Příspěvky: 694 Bydliště: Praha
A pokud tam šlem není, je to podávačkou, bez ní to taky nefunguje. 1 bar je podávačka.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lala
Zaslal: st září 13, 2017 12:28 pm Citovat
Založen: 20.12.2008 Příspěvky: 74
Tak vyřešeno neni to ani čerpadlo ani podávačka Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy je to včko pal.filtru je v něm jednoduchý ventil a ten netěsní Smile Smile Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
midnight_man
Zaslal: čt září 14, 2017 13:58 pm Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
pekne..... som rad ze sa podarilo. by som nepovedal ze netesny ventil na prepade spravi toto.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lala
Zaslal: čt září 14, 2017 18:56 pm Citovat
Založen: 20.12.2008 Příspěvky: 74
Jodr napsal:
Protitlak tam údajně musí být aby vstřiky byly zaplavené palivem bez bublinek, které by vznikly na rozdílech tlaků z rampy versus palivový filtr. Pokud ventilek propouští, vzniká obdobný problém s nízkým tlakem na railu, protože bublinky...

ja taky ne Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jodr
Zaslal: pá září 15, 2017 6:40 am Citovat
Založen: 23.1.2011 Příspěvky: 607
Tak si to hoši můžeme nějak shrnout abychom dospěli k závěru.
Podávačka má nastavený tlak 1bar přetlakovým ventilem, který zbytek paliva vrací zpět do nádrže. Souhlas??? Proč tedy je na zpátečce přepadů ze vstřiků, buď ve víčku palivového čerpadla, nebo v hadičce za sběracim vedení vstřiků ten ventil? Podle Vašeho tvrzení je nastavený na 1bar. Pak je tam jaksi navíc, protože v paliváči, kam je vyvedený, 1bar je! Ventil je skutečně nastavený na těch 10barů... Ale jak napsal exot, 10bar by vyházel přepady a další "že bude vymalováno"... Nevím proč. Hadičky jsou tam dost nafest. Zkusil jsem mezihadičkový ventil sundat, na straně do paliváče to jde, strana ke vstřikům ani náhodou. To bych spíš ventilek utrhnul. Můj kompresůrek na foukání gum dá až 17barů a hadička na jeho výstupu drží snad už třicet let, ne a ne se "vyhodit" i když její konec něčím ucpu... Lála není vůbec první, který se zpětným ventilkem udělal popisovanou zkušenost. Idea

_________________
Kouř po zapnutí ukáže cestu....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 0:40 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.