Obsah fóra checksum.cz » Diesel » octavia 1.6 TDI 77Kw |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
lala |
Zaslal: st září 06, 2017 6:57 am |
|
|
Založen: 20.12.2008
Příspěvky: 74
|
Zdar chlapi, neřešil někdo Následující chyba v motoru
10116 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [104] - príliš nízký
Auto nejde nastartovat udělal jsem kontrolu vstřiku na stolici ty jsou ok
Vyměněný regulační ventil na čerpadle auto po delším točení naskočí ,ale chcípne potom znova naskočí,ale zvuk je nepravidelný jako kdyby odcházel vstřik.Vstřiky i čerpadlo je símens tlak čerpadla při volnoběhu je 250 bar-při 2500 otač. 800bar.Neví někdo požadovanou hodnotu u símense?
Bosch má přes 300bar
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Janosik93 |
Zaslal: st září 06, 2017 8:24 am |
|
|
Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 726
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
|
skus dať čerpadlo na stolicu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: st září 06, 2017 18:44 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
|
Návrat nahoru |
|
lala |
Zaslal: čt září 07, 2017 6:15 am |
|
|
Založen: 20.12.2008
Příspěvky: 74
|
Přívod je ok auto normálně jede mužu ho vytočit až na 4500 ot,nepadá do nouzáku na volnoběh to špatně spaluje.ale v zavadach není nic jen když nejde nastartovat tak píše 10116.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: čt září 07, 2017 20:22 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
pretoze vtedy nemas dostatok tlaku na štart....pod 200 bar + - neštartuje...
prečo nemáš tlak...to je otazka, ktoru ti tu nik nezodpovie...moze to byt privod, cerpadlo, atd...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt září 07, 2017 21:31 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Doměnky a hovna,noční frájo,je to čerpadlo ko,už se to řešilo,je to snad nějaká kravina ale zatím do toho nejsou díly k sehnání a řeší to jen nová pumpa,zatím...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
lala |
Zaslal: pá září 08, 2017 7:11 am |
|
|
Založen: 20.12.2008
Příspěvky: 74
|
Taky mám podezření na čerpadlo ale ono tlačí při studeném startu až 280 bar a tak se trocu bojím koupi díl za 25000kč když nemám 100% jistotu že to je čerpadlo.Neví někdo tu požadovanou hodnotu tlaku na start?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Janosik93 |
Zaslal: pá září 08, 2017 9:39 am |
|
|
Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 726
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
|
kožeš kludne poslať čerpadlo na kontrolu ... mal som podobný pripad, a tiež KO čerpadlo
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Jodr |
Zaslal: pá září 08, 2017 10:14 am |
|
|
Založen: 23.1.2011
Příspěvky: 607
|
Řešili jsme podobnou fičuru. 1,6 TDI 77kW CAYC. Motor spadl za jízdy do nouze v Rakousku, 400km od baráku. No doskákali jsme nějak domů. Motor padal do nouze po nastartování i na volnoběh.
Na diag byly chyby:
P229A Regulační ventil tlaku paliva, regulační odchylka tlak příliš nízký
P0087 Palivo, tlak Rail/systemový - tlak příliš nízký
P00C8 Vysoký tlak paliva - minimální tlak nedosažen
Tlak na railu 30,8 MPa ve volnoběhu.
Měli jsme k dispozici celou rampu včetně snímače a regulátoru, po výměně
motor padal stále do nouze i na volnoběh, žádná změna.
Diag: P0087 Příliš nízký tlakv rozdělovači paliva/soustavě - signál je příliš nízký
Palivový filtr se mění při každé výměně oleje, do výměny oleje zbývá 5600km
Nakonec to vyřešilo odvzdušnění soustavy přes diag. Tlak při 780RPM vyskočil na
41,8MPa. Preventivně vyměněn palivový filtr..., auto už od té doby nalítalo přes 5000km a je před
výměnou oleje, žádná chyba.
|
_________________ Kouř po zapnutí ukáže cestu....
|
|
Návrat nahoru |
|
lala |
Zaslal: pá září 08, 2017 12:25 pm |
|
|
Založen: 20.12.2008
Příspěvky: 74
|
Díky Jodr konečně info o tlaku paliva.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá září 08, 2017 18:28 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Stejne zkoncis u čerpadla,ted je léto,tepla nafta,tedy biosracky agenta burese,ale s prvním chládem to nenatoci,to je dan za volební preference,resil sem to v tech mrazech letos a už si opravdu nepamatuju hodnoty tlaku,ale vždy to koncilo čerpadlem,jen se problem oddaluje nic vic,to probíhalo filtr nafty každých 30tis original a stejne k hovnu...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá září 08, 2017 18:42 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
co tlak na prepadech ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
lala |
Zaslal: po září 11, 2017 13:26 pm |
|
|
Založen: 20.12.2008
Příspěvky: 74
|
Tak dneska změřeno stejné auto tlak na volnoběh je 300 až 320 bar,dám ještě čerpadlo na stolici a podle výsledku se rozhodnu co dál Digi proč chceš meřit tlak v přepadech když mám změřeny vstřiky na přepad a jsou ok?Myslíš že by to mohlo utíkat přes víčko pal. filtru?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Jodr |
Zaslal: po září 11, 2017 16:07 pm |
|
|
Založen: 23.1.2011
Příspěvky: 607
|
lala napsal: ...Myslíš že by to mohlo utíkat přes víčko pal. filtru?
Jo to bývá taky problém! Na přepadech před ventilkem by mělo být kolem 1MPa.
Ventilek je buď ve filtru nebo v hadičce před filtrem
|
_________________ Kouř po zapnutí ukáže cestu....
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út září 12, 2017 6:08 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
Jodr napsal: lala napsal: ...Myslíš že by to mohlo utíkat přes víčko pal. filtru?
Jo to bývá taky problém! Na přepadech před ventilkem by mělo být kolem 1MPa.
Ventilek je buď ve filtru nebo v hadičce před filtrem
jj cca 10 bar
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
|