Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  octavia 1.6 TDI 77Kw
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

octavia 1.6 TDI 77Kw

Autor Zpráva
lala
Zaslal: st září 06, 2017 6:57 am Citovat
Založen: 20.12.2008 Příspěvky: 74
Zdar chlapi, neřešil někdo Následující chyba v motoru
10116 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [104] - príliš nízký
Auto nejde nastartovat udělal jsem kontrolu vstřiku na stolici ty jsou ok
Vyměněný regulační ventil na čerpadle auto po delším točení naskočí ,ale chcípne potom znova naskočí,ale zvuk je nepravidelný jako kdyby odcházel vstřik.Vstřiky i čerpadlo je símens tlak čerpadla při volnoběhu je 250 bar-při 2500 otač. 800bar.Neví někdo požadovanou hodnotu u símense?
Bosch má přes 300bar Rolling Eyes
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Janosik93
Zaslal: st září 06, 2017 8:24 am Citovat
Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 725 Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
skus dať čerpadlo na stolicu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
midnight_man
Zaslal: st září 06, 2017 18:44 pm Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
privod paliva OK?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lala
Zaslal: čt září 07, 2017 6:15 am Citovat
Založen: 20.12.2008 Příspěvky: 74
Přívod je ok auto normálně jede mužu ho vytočit až na 4500 ot,nepadá do nouzáku na volnoběh to špatně spaluje.ale v zavadach není nic jen když nejde nastartovat tak píše 10116.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
midnight_man
Zaslal: čt září 07, 2017 20:22 pm Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
pretoze vtedy nemas dostatok tlaku na štart....pod 200 bar + - neštartuje...

prečo nemáš tlak...to je otazka, ktoru ti tu nik nezodpovie...moze to byt privod, cerpadlo, atd...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: čt září 07, 2017 21:31 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Doměnky a hovna,noční frájo,je to čerpadlo ko,už se to řešilo,je to snad nějaká kravina ale zatím do toho nejsou díly k sehnání a řeší to jen nová pumpa,zatím...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
lala
Zaslal: pá září 08, 2017 7:11 am Citovat
Založen: 20.12.2008 Příspěvky: 74
Taky mám podezření na čerpadlo ale ono tlačí při studeném startu až 280 bar a tak se trocu bojím koupi díl za 25000kč když nemám 100% jistotu že to je čerpadlo.Neví někdo tu požadovanou hodnotu tlaku na start?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Janosik93
Zaslal: pá září 08, 2017 9:39 am Citovat
Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 725 Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
kožeš kludne poslať čerpadlo na kontrolu ... mal som podobný pripad, a tiež KO čerpadlo
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Jodr
Zaslal: pá září 08, 2017 10:14 am Citovat
Založen: 23.1.2011 Příspěvky: 607
Řešili jsme podobnou fičuru. 1,6 TDI 77kW CAYC. Motor spadl za jízdy do nouze v Rakousku, 400km od baráku. No doskákali jsme nějak domů. Motor padal do nouze po nastartování i na volnoběh.
Na diag byly chyby:
P229A Regulační ventil tlaku paliva, regulační odchylka tlak příliš nízký

P0087 Palivo, tlak Rail/systemový - tlak příliš nízký

P00C8 Vysoký tlak paliva - minimální tlak nedosažen

Tlak na railu 30,8 MPa ve volnoběhu.

Měli jsme k dispozici celou rampu včetně snímače a regulátoru, po výměně
motor padal stále do nouze i na volnoběh, žádná změna.
Diag: P0087 Příliš nízký tlakv rozdělovači paliva/soustavě - signál je příliš nízký

Palivový filtr se mění při každé výměně oleje, do výměny oleje zbývá 5600km
Nakonec to vyřešilo odvzdušnění soustavy přes diag. Tlak při 780RPM vyskočil na
41,8MPa. Preventivně vyměněn palivový filtr..., auto už od té doby nalítalo přes 5000km a je před
výměnou oleje, žádná chyba.

_________________
Kouř po zapnutí ukáže cestu....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lala
Zaslal: pá září 08, 2017 12:25 pm Citovat
Založen: 20.12.2008 Příspěvky: 74
Díky Jodr konečně info o tlaku paliva. Laughing Laughing Laughing Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: pá září 08, 2017 18:28 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Stejne zkoncis u čerpadla,ted je léto,tepla nafta,tedy biosracky agenta burese,ale s prvním chládem to nenatoci,to je dan za volební preference,resil sem to v tech mrazech letos a už si opravdu nepamatuju hodnoty tlaku,ale vždy to koncilo čerpadlem,jen se problem oddaluje nic vic,to probíhalo filtr nafty každých 30tis original a stejne k hovnu...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
DIGI-DELETED
Zaslal: pá září 08, 2017 18:42 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
co tlak na prepadech ?

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lala
Zaslal: po září 11, 2017 13:26 pm Citovat
Založen: 20.12.2008 Příspěvky: 74
Tak dneska změřeno stejné auto tlak na volnoběh je 300 až 320 bar,dám ještě čerpadlo na stolici a podle výsledku se rozhodnu co dál Very Happy Digi proč chceš meřit tlak v přepadech když mám změřeny vstřiky na přepad a jsou ok?Myslíš že by to mohlo utíkat přes víčko pal. filtru? Rolling Eyes
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jodr
Zaslal: po září 11, 2017 16:07 pm Citovat
Založen: 23.1.2011 Příspěvky: 607
lala napsal:
...Myslíš že by to mohlo utíkat přes víčko pal. filtru? Rolling Eyes

Jo to bývá taky problém! Na přepadech před ventilkem by mělo být kolem 1MPa.
Ventilek je buď ve filtru nebo v hadičce před filtrem

_________________
Kouř po zapnutí ukáže cestu....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: út září 12, 2017 6:08 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
Jodr napsal:
lala napsal:
...Myslíš že by to mohlo utíkat přes víčko pal. filtru? Rolling Eyes

Jo to bývá taky problém! Na přepadech před ventilkem by mělo být kolem 1MPa.
Ventilek je buď ve filtru nebo v hadičce před filtrem

jj cca 10 bar Wink

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 0:20 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.