Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diagnostika - obecně  »  Doporučení diagnostiky kompatibilní s Windows 10
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 5 z 7    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Doporučení diagnostiky kompatibilní s Windows 10

Autor Zpráva
midnight_man
Zaslal: st říjen 18, 2017 15:11 pm Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
Koniec koncov je to zakaznik, ktorý na to doplatí Smile Proste si to tí ludia musia uvedomiť. Často sa ale stretávam s tým, že ludia majú radi "svoj" servis...nech je aký chce.

Iróniou je, že v 60% prípadoch sú odborníci mimo servisu.....No a v autorizákoch už vôbec nie. Čo si ludia často myslia (ved to pojdem do VW, tam isto budú vedieť).
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kenapuc
Zaslal: st říjen 18, 2017 15:43 pm Citovat
Založen: 22.8.2017 Příspěvky: 34 Bydliště: Chrudim
exotus napsal:
Jj,je to tak,normální šikovnej člověk (mechanik,elektronik,diagnostik) si nechává své knowhow pro sebe a svoji práci či výdělek,nepotřebuje se dělit s x lidma stačí mu že to umí vyřešit...


Normální čech si to nechá pro sebe, aby náhodou někdo nevěděl něco navíc. To je ta naše česká chamtivá povaha. (Umřela mi kočka - nechci novou, chci aby sousedovi umřela taky... a klidně si uříznout prst když sousedovi uříznou celou ruku) Stydím se že jsem čech...

Šikovnej člověk to rád prodiskutuje a vymění si informace s někým jiným, při tom si také třeba rozšíří znalosti... Pokud je šikovnej, tak se stejnými informacemi stejně naloží lépe než "nešikovnej"... Nikdo neví všechno a doba jde dopředu... pořád je, a bude, co se učit...


exotus napsal:
Nejhorší je sorta IT,berou tisíc na hodinu,celej den seděj u PC,čuměj na youtube a net a myslej si že auťák je to samé jako nějaký počítadlo,když to lehne hodím flashku s widlema jedu novej instal Wink


Pracuji na IT, nebereme tisíc na hodinu, nečumíme na youtube a rozhodně si nemyslím, že auto je jako počítadlo Smile Dovolím si tvrdit, že o funkci auta vím možná víc než většina rádoby mechaniků v malých servisech...

Když vidím mladší kamarády co chodili na automobilku, jaké jsou schopni dělat prasárny (utrhnul hlavu šroubu na nápravnici, tak ji natvrdo přivařil ke karoserii nebo vyrezlý nosník vyplnil montážkou, překitoval do roviny a zatřel gumoasfaltem aby nebylo nic poznat), tak mi je z toho na blití... A nejsmutnější je, že tohle udělá člověk co dělal v autorizovaném servisu...
A ano, i já jako "nejhorší IT sorta", konkrétně programátor, bych tohle v životě neudělal.


exotus napsal:
dneska je bohužel doba , že "naši zákazníci" tj lidé kteří mají nějaký problém s autem místo toho , aby nám nechali vydělat , tak shánějí kolem dokola informace jak si to sami opravit ,po různých forech...
polovina lidí neví jak funguje elektřina , ale nakoupili si kablíky na netu a chtěli by opravovat elektronické systémy ...


Problém je v tom, že ty káblíky na netu stojí pár korun, kdežto "pořádná diagnostika" u někoho kdo se tím opravdu zabývá už stojí v některých případech znatelnou část hodnoty auta. To je dáno hlavně tím, za jaké ceny se dneska auta prodávají. Velká, složitá, vybavená auta (VW Passat, Ford Mondeo a podobně) se dají dneska koupit už ani ne za 2 výplaty, čemuž ale odpovídá jejich stav a předchozí údržba. Jenže to už většina lidí nevidí.
Když Franta co dělá ve fabrice za 16 tis a po zaplacení garzonky mu zbyde 8 tis na jídlo, dopravu do práce a všechno ostatní prostě vidí že může mít "fajn káru" za 25 tis. Když pak řeší že mu tam něco nefunguje, tak prostě nemůže dát jen za vyhledání závady všechny peníze co má na dvouměsíční útratu, tak koupí na aliexpresu kabel za 200.

Jenže takhle bohužel dneska uvažuje drtivá většina lidí. Spočítají všechny svoje peníze, v "lepším" případě si ještě vezmou půjčku a jsou koupit "nejlepší" auto na které mají. Ale že to "nejlepší" auto je vlasntě v nejhorším stavu a nebudou mít na údržbu, to zjišťují až když je pozdě...

Já to řeším taky každou chvíli, zrovna teď kamarád...
"Hrozně mi to mlátí na hrbolech a skřípe při brždění, potřebuju to opravit do 5000."
"Máš v prdeli všechny čepy na všech ramenech, tyhle řepy řízení už bych ani nevěřil že nevyskočily kdybych to teď neviděl, roztrhlé manžety na poloosách, kotouče mají vybroušený 3mm žlab, destičky jsou až na plech, na tlumičích rozemleté dorazy, to je jen v materiálu minimálně za 10k" (Passat B5)
"Tak vyměň jenom to nejnutnější, potřebuju to opravit i s prací do 5000"...

A tak to prostě dneska je...

Na samolepky, tuningové světla, fólie, koncovky výfuku, repráky a další 3,14čoviny se najdou peníze vždycky, ale důležité věci nikdo neřeší. Ty totiž nejsou vidět... "Tak mi svítí kontrolka, no a co... jede to? jede..."

_________________
VW Golf III Variant 1.9 TDI | Audi A8 D3 4.2 MPI | BMW E46 328ci
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FandaTDI
Zaslal: st říjen 18, 2017 21:07 pm Citovat
Založen: 28.6.2010 Příspěvky: 289
Kenapuc: Na jednu stranu jsem hrdej na to, že jsem Čech (třeba i v tom jazyku, i přes mojí "paradoxní" zmínku o procvičení angličtiny Smile ), ale musím ti dát za pravdu, že to vidíme asi podobně a v určitejch ohledech se taky stydím, že jsem Čech...
Uznávám jako DIGI, že není rozumný svý znalosti a dovednosti, někdy až "finty"/fígly (aneb "podle toho, jak spěchám"...) hned vyblejt(a jsme tím zároveň sami proti sobě, min. co do těch kšeftů, díky nímž si můžem dovolit "v rámci režie" i nějakej ten "zásek" ...), ale na druhou stranu nerad dělam z lidí blbce ... I když někteří to vyloženě potřebujou Smile (aby byli ochotní ocenit snahu/práci...)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: čt říjen 19, 2017 5:45 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
Kenapuc napsal:
exotus napsal:
Jj,je to tak,normální šikovnej člověk (mechanik,elektronik,diagnostik) si nechává své knowhow pro sebe a svoji práci či výdělek,nepotřebuje se dělit s x lidma stačí mu že to umí vyřešit...


Normální čech si to nechá pro sebe, aby náhodou někdo nevěděl něco navíc. To je ta naše česká chamtivá povaha. (Umřela mi kočka - nechci novou, chci aby sousedovi umřela taky... a klidně si uříznout prst když sousedovi uříznou celou ruku) Stydím se že jsem čech...

Šikovnej člověk to rád prodiskutuje a vymění si informace s někým jiným, při tom si také třeba rozšíří znalosti... Pokud je šikovnej, tak se stejnými informacemi stejně naloží lépe než "nešikovnej"... Nikdo neví všechno a doba jde dopředu... pořád je, a bude, co se učit...


Tovíš on je rozdíl, když ti věškerý vercajk zaplatí firma (vývojové prostředí apod) , vývojové sady dávaji prodejci jako třeba ST grátis v rámci podpory prodeje a vy si pak jen vzájemně vyměníte zkušenosti ...
my si tady veškerý vývoj financujem sami a to je dost podstatný rozdíl !!!!

Navíc sem lezou lidé kteří toto nikdy nepoznali a jen žebrají info za děkuju a za smajlíka ...

Pokud nebudu nic umět , tak se o to hovno rád podělím s kýmkoliv a ještě si přitom budu myslet jaký jsem borec , že jsem dokázal odhalit schnilý konektor , taková informace ale nemá velkou hodnotu .

Taky se mi zdá že IT svět je svět sám pro sbe , plnej divnejch týpků s ještě divnějšími nápady ..
Jednoho znám , jezdí do Práglu ,Janečkovi dělá sw na vysokorychlostní obchování na burze , přijede domů , zvrhne do sebe flašku vodky a o víkendu spolu s dalšími vychrtlíky v homosexuálních hadrech najede 500kilometrů na kole , aby si prý vyčistil hlavu ... prostě z extému do extrému Laughing Laughing Laughing

p.s teorie je dobrá věc , ale bez praxe je to jen polovina problému , když už jsme o tom vědění o autech Wink

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kenapuc
Zaslal: po říjen 23, 2017 15:35 pm Citovat
Založen: 22.8.2017 Příspěvky: 34 Bydliště: Chrudim
DIGI-DELETED napsal:
p.s teorie je dobrá věc , ale bez praxe je to jen polovina problému , když už jsme o tom vědění o autech Wink


Myslím, že praxe mám taky dost... Wink

Oživil jsem už dost starých vraků, které nebyly schopny ani nastartovat. Brzd, ramen, ložisek a dalších mechanických dílů jsem se navyměňoval že bych to ani nespočítal... Na svých autech jsem se pustil i do rozvodů, vstřiků, výměny AT převodovky a dalších "větších" zásahů... V Golfu jsem kompletně vytrhal a úplně od začátku natahal veškerou "diodářem" napadenou kabeláž, kde nebyl ani jeden jedinej drát bez minimálně dvou napojení různých světýlek. Našel jsem a opravil i chybu v nefunkční LPG zástavbě nebo vyhnilé dráty v jednotce xenonu.
Teď opravuji kamarádovu Vectru B 1.8i, která po zahřátí jede na 3 válce. Všichni říkají špatná zapalovací lišta nebo čidlo otáček atd... Houby, v řídící jednotce je jeden studeňák vedle druhého, spíš se divím že to vůbec nastartovalo... Musím ale zjistit jak se efektivně zbavit zbytků toho gelu, ve kterém je to zalité. Cín se nechce chytat a nechci jednotku moc rozpalovat.

Moje teoretické znalosti jsou jen tak velké, kolik jsem jich nasbíral v praxi... A nikdo mě nic neučil, důležitější než naučené vědomosti je smysl pro techniku (mechaniku/elektriku). A přesně tohle dneska už málokdo chápe. "To mě nikdo nenaučil, to nemůžu vědět" - přitom se nad většinou problémů stačí jen pořádně zamyslet...

Stejně tak při diagnostice... vyskočí chyba malého tlaku paliva a místo aby někoho napadlo že může být chyba jen v čidle, tak jdou "na jistotu" kupovat čerpadlo... protože to napsal počítač...

Zrovna teď aktuálně, z dneška:
"Přehřívá se mi superb, ten termostat co jsme tam před měsícem dali je špatnej, budu ho měnit!"
"Jak víš že to je termostatem?"
"Když jedu tak dobrý, když dlouho stojím tak to stoupá"
"A jak víš že to je termostatem? Spíná ti větrák na chladiči když dlouho stojíš?"
O 10 minut později: "Ne, ten se netočí... Takže je v prdeli čidlo teploty!!"
"Ukazuje ti to teplotu?"
"Jo"
"Tak jak víš že je v prdeli čidlo teploty?"
"Hmm... tak co teda?"
"Kolik kontaktů má konektor na větráku?"
"Dva"
"Máš na nich napětí?"
O 5 minut později: "14V"
"A točí se větrák?"
"No netočí"
"A když ty 2 piny větráku připojíš rovnou na baterku, tak se točí?"
O 5 minut později: "Taky netočí..."
"Tak hádej kde je asi problém..."

Ale už by sundával z auta celej čumák, vypouštěl vodu a rozhazoval rozvody, protože je to určitě termostatem... Protože z praxe "ví", že takhle se projevuje termostat...


DIGI-DELETED napsal:
Tovíš on je rozdíl, když ti věškerý vercajk zaplatí firma (vývojové prostředí apod) , vývojové sady dávaji prodejci jako třeba ST grátis v rámci podpory prodeje a vy si pak jen vzájemně vyměníte zkušenosti ...
my si tady veškerý vývoj financujem sami a to je dost podstatný rozdíl !!!!


To na jednu stranu beru, na druhou stranu, pokud se jedná o problém, který se dá vyřešit "na koleni" a není na to potřeba ten "vercajk", k čemu pak ten vývoj je?
Pokud někdo řeší problém, k jehož vyřešení je potřeba nějaké HiTech vybavení, tak mu může poradit kdo chce co chce, ale bez toho vybavení to stejně neudělá. Pravděpodobně se na financování vývoje - nákupem zařízení např. - podílí taky. A pokud ne, je mu rada k ničemu.

_________________
VW Golf III Variant 1.9 TDI | Audi A8 D3 4.2 MPI | BMW E46 328ci
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ecu123
Zaslal: po říjen 23, 2017 19:29 pm Citovat
Založen: 9.12.2010 Příspěvky: 119
Kenapuc !!!
Podle mne to cele nechapes
Mnen opravuj diagnostikuj
Ses dobrej mas moji plnou podporu
Az budu mít něco s autem ozvu se ti Exclamation
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kenapuc
Zaslal: út říjen 24, 2017 6:31 am Citovat
Založen: 22.8.2017 Příspěvky: 34 Bydliště: Chrudim
V tom případě mi buď uniká pointa, nebo se na to nedokážu zamyslet s dostatečným nadhledem...


btw: včerejší ventilátor stačilo vyčistit a už točí Smile

A mimochodem, když je tu tolik elektroznalců... Máte tip čím odstranit ten gel, kterým je zalitá řídící jednotka? Je v dost tekutém/mazlavém stavu a stále se mi ho nedaří dostatečně setřít/seškrábat abych mohl pájet Rolling Eyes

_________________
VW Golf III Variant 1.9 TDI | Audi A8 D3 4.2 MPI | BMW E46 328ci
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: út říjen 24, 2017 6:53 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
Kenapuc napsal:
V tom případě mi buď uniká pointa, nebo se na to nedokážu zamyslet s dostatečným nadhledem...


btw: včerejší ventilátor stačilo vyčistit a už točí Smile

A mimochodem, když je tu tolik elektroznalců... Máte tip čím odstranit ten gel, kterým je zalitá řídící jednotka? Je v dost tekutém/mazlavém stavu a stále se mi ho nedaří dostatečně setřít/seškrábat abych mohl pájet Rolling Eyes


na opravu řídících jednotek s gelem používám tohle :
http://www.shop-naradi.cz/kartac-drateny-celni-s-nastavcem-do-vrtacky-75-mm-yato-yt-4750/d-74503/?gclid=EAIaIQobChMI-pj9uciI1wIVCI0bCh3sMA0_EAQYASABEgIjRPD_BwE

není to žádný hitech vercajk , takže si to můžeš koupit taky a ve volném čase mezi opravami větráku a brzdových destiček se můžeš pustit do opravy ECU ... nic na tom není , trafopájka to "vopraví" Laughing Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: út říjen 24, 2017 7:29 am Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
Taky to používám akorát u desky musíš s citem aby sis neodrel označení součástek protože pak se ti může stát že budeš místo 24c64 vyčítat 95320
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ecu123
Zaslal: út říjen 24, 2017 7:52 am Citovat
Založen: 9.12.2010 Příspěvky: 119
Ja ten gel oskrabu zednickou spachtli a co zbyde dávám ohoret do kamen funguje to skvele
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kenapuc
Zaslal: út říjen 24, 2017 12:10 pm Citovat
Založen: 22.8.2017 Příspěvky: 34 Bydliště: Chrudim
Nojo, humor Smile

Chápu, že je pro vás mechanika "podřadná" a zabýváte se hledáním/opravou chyb na elektronice, případně přeprogramováváním jednotek a podobně. Chápu, že jste na to třeba roky studovali a investovali do vybavení nemalé peníze a že kdo dělá "podřadné" práce tomu přece nemůže rozumět a udělat něco pořádně... Smile

Já jsem nestudoval ani jedno, ale učím se postupně všechno od A do Z, podle toho co zrovna potřebuji... Nemám nikoho, na koho se obrátit, nebo od koho se učit, proto hledám po fórech, mezi lidmi co do toho dělají a snažím se učit od nich...

Že jsem nestudoval elektrotechnu neznamená že nedokážu mikropájkou opravit pár studeňáků... Už ke konci základky jsem si vyráběl zesilovač a podobný nesmysly z toho co bylo zrovna po ruce... Jen jsem se nikdy nesetkal s něčím zalitým touhle sračkou, tak jsem se normálně zeptal jak to v tom stísněném prostoru, mezi kontakty které odpadávají už když se na ně špatně podívám, efektivně setřít bez poškození okolí...

Místo jednoduché rady opět jen egoistické narážky, protože "když neznám ani takový základ, tak co chci pájet", že? Jenže já se neučím podle knížky, systematicky, od první kapitoly dál... Já se učím to co zrovna potřebuji a že neznám nějaký základ, neznamená že nemůžu znát/umět "něco víc".

Každopádně koukám, že tady se žádné rady nedočkám...



EDIT: To je dobrá náhoda, že jsem o té jednotce teď našel téma tady Smile http://checksum.cz/...
EDIT2: Jednotka přepájena, auto vrčí jak za mlada Cool


Naposledy upravil Kenapuc dne st listopad 15, 2017 8:38 am, celkově upraveno 1 krát.

_________________
VW Golf III Variant 1.9 TDI | Audi A8 D3 4.2 MPI | BMW E46 328ci
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FandaTDI
Zaslal: út listopad 14, 2017 23:26 pm Citovat
Založen: 28.6.2010 Příspěvky: 289
Ne že bych se do toho chtěl zas vměšovat, ale nedá mi to Wink ... Zajímal by mě názor (nejen) DIGIho (a jestli uhodnete, o čem konkrétně mluvim/píšu... Wink ) na situaci, kdy určitá hodně velká firma (dodávající do prvovýroby mnoha automobilkám, ne-li většině...) řekněme dva roky už stoprocentně vlastní výrobu hodně důležitý, ba až stěžejní části auta, ale nemá licenci/právo umět vcelku "rutinní" adaptace/zákl.nastav. (byť třeba 15 let starýho auta...), ap. a na helpdesku se množej dotazy typu "jaktože to čína za pár dá...?"
Co s tim? Wink Cool
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: st listopad 15, 2017 6:55 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
FandaTDI napsal:
Ne že bych se do toho chtěl zas vměšovat, ale nedá mi to Wink ... Zajímal by mě názor (nejen) DIGIho (a jestli uhodnete, o čem konkrétně mluvim/píšu... Wink ) na situaci, kdy určitá hodně velká firma (dodávající do prvovýroby mnoha automobilkám, ne-li většině...) řekněme dva roky už stoprocentně vlastní výrobu hodně důležitý, ba až stěžejní části auta, ale nemá licenci/právo umět vcelku "rutinní" adaptace/zákl.nastav. (byť třeba 15 let starýho auta...), ap. a na helpdesku se množej dotazy typu "jaktože to čína za pár dá...?"
Co s tim? Wink Cool


pro Bosche nebo jiné výrobce je primární kšeft dodávat do prvovýroby a výrobci si kladou různé podmínky , mimo jiné nemožnost plné diagnostiky jiným než továrním testerem po určitou dobu ...

Dneska už vyrábí ecu kdejaký výrobce chladičů , který si vzpomněl že od tedka začne vyrábět i elektroniku ...
Kravaty navštíví veletrh elektroniky , tam uvidí osazovací linku a najednou je nápad vyrábět jednotky na světě.(postavíme novou halu vedle chladičárny) a tam to budou úkáčka s rumunama dávat dokupy ...
no výsledek je třeba DCU102 - zázrak všech zázraků kde si ani neumí utěsnit piny v konektoru a naprší do každé druhé ...

P.s zkus esi2 online , to je o něco lepší než stará cracklá 2011 ... Wink

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
midnight_man
Zaslal: st listopad 15, 2017 10:32 am Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
bosch 3-5 rokov, niekedy vobec...nemoze mat plnu podporu diagnostiky pre nove auta!!!! Je to ironia, že samotný výrobca nevie plnohodnotne diagnostikovat jednotky. On vie....nepustia licencie.

Potom pride launch, texa....a bum.

ale stale je to najpouzivanejšia a myslim si ze cena/uzitocnost najlepsia diag.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FandaTDI
Zaslal: st listopad 15, 2017 19:49 pm Citovat
Založen: 28.6.2010 Příspěvky: 289
DIGI: Jo že se hodně lidí se*e do všeho je sice pravda, ale někdy i tlakem trhu ála "Jste specialisti na kvalifikovanou práci a neděláte rutinu a když, tak za skoro stejný ceny jak tu kvalif.práci?" (proč asi, každej z nás se občas musí s něčím za*e*á*at a vybavení za statisíce při tom leží ladem...) "...támhle Tonda dělá tu rutinu teda podstatně levněji, tak se ho příště zeptam i na tu kvalif.práci" (hlavně cenu...)
Esi2 online jsem chtěl zkusit, ale na tom stařičkym "zelenym tabletu" (byť s letošní aktualizací) by už kvůli rychlosti byla možná rozumnější volba zkusit tu "starou cracklou 2011" Laughing (btw. i pár ticketů jsem posílal, i když to je taky kapitola sama pro sebe... a i k jejich psaní/posílání nás vyzýval školitel Bosche...), ta by mohla umět i to, co ofiko nemůže ... Razz Twisted Evil

midnight_man (a ostatní): Mluvim o ZF Lenksysteme a právě že tenhle konkrétní příklad jde o snímač úhlu řízení na autě z r.2000, takže dokonce 17 let starý ... Wink
A na jednu stranu chápu (víc u těch novějších aut/v záruce...), že automobilka nechce, aby kdejaká multiznačka (což zrovna o tý KTS/výrobci toho řízení bych neřekl "kdejaká", takže to už je ta právní stránka hodně "přitažená za vlasy"/extrémní...) uměla určitý specifický postupy (ke kterým je mj. vhodný krom vzdělání a zkušeností třeba i nějaký to školení...), ale pak není čemu se divit, že tímhle přístupem kvete pšenka těm, kteří ty licence neřeší, i když i to je dvojsečný ať už co do zodpovědnosti (-ým přístupu) výrobce tý diag. nebo uživateli ... A i ta zodpovědnost je dvojsečná Razz (tj. ve finále ten míň zodpovědnej s pár vlastníma chybama/pohřbenejma jednotkama, ap. svýma znalostma/zkušenostma strčí do kapsy i toho "nejproškolenějšího autorizovanýho experta" Wink ) ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 5 z 7    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 20:08 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.