Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diagnostika - obecně  »  Doporučení diagnostiky kompatibilní s Windows 10
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 3 z 7    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Doporučení diagnostiky kompatibilní s Windows 10

Autor Zpráva
Senor89
Zaslal: so říjen 07, 2017 12:30 pm Citovat
Založen: 21.11.2012 Příspěvky: 93
Orginalne diag pre Peugot Renault a podobne bezia len na 32 bit os ci uz Win Xp alebo Win7 Nejeden z nas mame po 5 a viac nootbukov na pracu Shocked Kup si nieake starsie dellko a ktomu novu bateriu od chinana a mas vybavene nainstaluj to co mas a pracuj nic ine do 10tis neporiesis jedine do 10tis EU Laughing Laughing Laughing Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: ne říjen 08, 2017 6:09 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
Ten člověk je jen špička ledovce , většina automechaniků co znám se chová naprosto stejně ...
-na školení nechodí (dát 5000 tisíc za půl dne - to ani náhodou)
-do informací nic neinvestují (co není zdarma ke stažení ,jakoby neexistovalo)
-do vybavení taky neinvestují ( autocom , delphi za max 3000 korun)
- o elektrice vůbec nic neví (viz Ohmův zákon)

mnoho z nich má na vratech napsáno : NEJMODERNĚJŠÍ DIAGNOSTIKA VŠECH ZNAČEK AUT ..

Jak mohu opravovat nějaký systém když ani nevím jak funguje ? jednoduše , vyčtu nějakou uni čtečkou číslo chyby a pak za pomoci gooolu hledám dementa ,co má vůz z podobnými příznaky a zkouším a zkouším stále dokola vyměnovat podezřelé součástky, podle návodu na nějakém foru...

Mám takovou otázku : když vezmu dvě žárovky o různém výkonu (např 100 wattů a 40 wattů) zapojím je do serie a připojím na napětí , tak která z nich víc svítí a proč ?
kolik autodiagnostiků dokáže správně odpovědět ?

Idea Idea Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
eazy20
Zaslal: ne říjen 08, 2017 9:18 am Citovat
Založen: 1.4.2009 Příspěvky: 572 Bydliště: Košice Prešov Regensburg
40w bude svietit viac lebo bude na nej vacsie napatie, ma vacsi odpor..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: ne říjen 08, 2017 10:09 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
No a ted se na to zeptej kdekoliv , kde "dělají diagnostiku" Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
djpido
Zaslal: ne říjen 08, 2017 10:30 am Citovat
Založen: 28.7.2015 Příspěvky: 4
eazy20 napsal:
40w bude svietit viac lebo bude na nej vacsie napatie, ma vacsi odpor..

A čo tak si uvedomiť, že v sériovom obvode je el. prúd v každom jednom bode rovnaky Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
midnight_man
Zaslal: ne říjen 08, 2017 12:02 pm Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
No digi to napisal celkom pekne, a navyše bez urazok....

Sa ale toho mechanika opytajte kolko zaraba...vy by ste za 600e mesacne robili nejaku samoiniciativu ohmovho zakona? Very Happy cena práce 20€ hodina?....a veď za "diagnostiku" je 20€ vela?

Nik z Vás nezarába 600€ mesačne, to je mi jasné a nerobíte za 20€ diag...avšak 3/4 ludi by nezaplatili Vašu robotu a radšej budú chodiť po servisoch, kde im to v končenom dôsledku nevyriešia do uplne bezproblémového stavu, ale sú radi že zaplatili menej....to že v priebehu 2 rokov tam nechajú viac ako u vás...to je fakt.

SK/CZ ludia velmi radi šetria a málokto si dá povedať...však nie sú peniaze...no vybavenie a diely stoja v celej EU rovnako..len tie platy sú tu polovičné.

Kde teda je ten elementárny problém?...možeme to rozobrat uplne do atómov...Dopyt robí ponuku, takže kym budu ludia hladat servis kde robia zadarmo, ...vždy sa taký nájde.

Mimo to taketo primitivne veci dnes v aute nepouzijes.. ziarovky v aute su paralelne Very Happy ..ale tak robí to obraz o "rozhlade, v problematike".

Ja stale dufam že, doba....vývoj a samotní zákazníci preriedia trh sami.

BTW..k tym notebookom, aktualny počet 10ks v skrinke. Fakt je, že tie programy sa neznesú a nik nemoze chciet robit s jednou diag všetky autá...

Mňa skôr straší, že ludí ktorí tomu rozumejú je s dobou čoraz viac a automobilky začínajú presúvať veci na ONLINE, takže za 5-10 rokov už žiadne crack verzie OE diag nebudú...., bez online Vám bude VCI nahovno.

Som zvedavý kto bude potom frajer a kúpi subscription pre 10 značiek. (ale možno len straším)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: ne říjen 08, 2017 12:49 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
djpido napsal:
eazy20 napsal:
40w bude svietit viac lebo bude na nej vacsie napatie, ma vacsi odpor..

A čo tak si uvedomiť, že v sériovom obvode je el. prúd v každom jednom bode rovnaky Smile

proud ano , ale výkon bude jiný Wink

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kenapuc
Zaslal: po říjen 09, 2017 8:51 am Citovat
Založen: 22.8.2017 Příspěvky: 34 Bydliště: Chrudim
DIGI-DELETED napsal:
Ten člověk je jen špička ledovce , většina automechaniků co znám se chová naprosto stejně ...
-na školení nechodí (dát 5000 tisíc za půl dne - to ani náhodou)
-do informací nic neinvestují (co není zdarma ke stažení ,jakoby neexistovalo)
-do vybavení taky neinvestují ( autocom , delphi za max 3000 korun)
- o elektrice vůbec nic neví (viz Ohmův zákon)

mnoho z nich má na vratech napsáno : NEJMODERNĚJŠÍ DIAGNOSTIKA VŠECH ZNAČEK AUT ..

Jak mohu opravovat nějaký systém když ani nevím jak funguje ? jednoduše , vyčtu nějakou uni čtečkou číslo chyby a pak za pomoci gooolu hledám dementa ,co má vůz z podobnými příznaky a zkouším a zkouším stále dokola vyměnovat podezřelé součástky, podle návodu na nějakém foru...


- Na školení chodím, ale v úplně jiném odvětví
- Do informací investuji, ale v úplně jiném odvětví
- Do vybavení jsem ochoten investovat - přibližně těch zmíněných 10 tis - NEŽIVÍM SE TÍM
- O elektrice něco vím, už jsem toho taky dost opravil...

Na vrata bych si rozhodně "nejmodernější diagnostika" nikdy nenapsal...

Když mám nějaký problém, tak rozhodně nehledám na googlu "dementa, co má vůz s podobnými příznaky" a rozhodně nezkouším stále dokola vyměňovat podezřelé součástky, pokud si nejsem jistý, že jsou nefunkční.

Kdyby ano, tak na tom Peugeotu HDI co mi teď stojí v garáži vyměním čidlo tlaku paliva, když to nepomůže tak vyměním palivové čerpadlo, když furt nic tak čidlo otáček kliky a pak třeba čidlo otáček vačky... Prostě točí, točí a nechytne... Vzduch v naftě není... Diagnostiku potřebuji k tomu, abych zjistil jaké hodnoty ukazuje čidlo tlaku paliva. Nic víc. Pak budu hledat případně další příčiny.

Vím na co narážíte, také mám těchto lidí kolem sebe dost a jejich způsob práce mi nevoní...

Moje Škoda Superb 2.8:
- svítí "závada airbagu": potřebuji zjistit který z těch 561613216 airbagů se mu nelíbí, pak můžu řešit proč
- svítí "závada světla": všechno svítí jak má, potřebuji zjistit které světlo se mu nelíbí
- svítí kontrolka motoru: pravá zadní lambdasonda, ale nevím proč. Potřebuji zjistit co ukazuje za hodnoty a jestli vůbec
- za jízdy z ničeho nic vypíná motor. Bez chyby v ŘJ motoru. Kostra dobrá, kabeláž motoru bez fyzického poškození, netěsnost v podtlaku není, dělá to na LPG i na benzín, nezávisle na zátěži/rychlosti/teplotě/otáčkách... může to schazovat převodovka, která na tom byla už hodně špatně. Po výměně převodovky auto za jízdy neškube, ale motor vypíná pořád. Potřebuji vyčíst chyby v ŘJ převodovky.
- topení nepřepíná na sklo/na nohy - fouká pořád zepředu. Potřebuji přes diagnostiku vyčíst chyby komfortní jednotky, nebo jinak zjistit co je špatně. Těch servomotorků tam na to taky není málo.
- jedna řada válců dává větší dávky paliva než druhá. Komprese je na všech válcích dobrá. Když tohle nezmizí po vyřešení problému s lambdasondou, budu také zjišťovat proč - třeba porovnávat mezi sebou hodnoty různých čidel a ventilů pro jednotlivé řady válců.

Moje bývalé Mondeo 2.0 TDCi:
z ničeho nic za jízdy chcíplo a už nešlo nastartovat, točí točí a nechytne... Kdybych měl jak zjistit jaké hodnoty ukazuje čidlo tlaku paliva a podobně, tak by třeba nakonec nešlo na díly...

VW Sharan:
Z ničeho nic začne třeba 20 minut v kuse odemykat a zamykat dveře, na centrál reaguje náladově... Po kontrole kabelů v průchodce dveří, rozebrání tapce a zámku, kontrole kabelů a konektorů uvnitř dveří to nakonec byla utopená jednotka centrálu pod sedačkou řidiče. S diagnostikou bych na to nejspíš přišel hned - buď by hlásila nesmyslné chyby nebo vůbec nereagovala.

A tohle jsou věci, které potřebuji řešit... Žádné nastavování, kódování,... Jen vyčíst chyby a občas nějakou hodnotu čidla... Nic víc...

Abych to uzavřel, ptal jsem se na ten WOW! přímo ve Würth a 40tis bez DPH je pro moje účely trochu mimo.
Koupím tedy vag-com. Superba tím vyřeším, ostatní moje auta jsou VW a do budoucna plánuji starší Audi A8 nebo VW Phaeton. Peugeota prostě na diagnostiku odtáhnu jinam, jestli mi na něm VCDS nic k věci neukáže...

Vyřešeno...

_________________
VW Golf III Variant 1.9 TDI | Audi A8 D3 4.2 MPI | BMW E46 328ci
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
eazy20
Zaslal: po říjen 09, 2017 11:30 am Citovat
Založen: 1.4.2009 Příspěvky: 572 Bydliště: Košice Prešov Regensburg
a aspon ten vcds mas origo? Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: po říjen 09, 2017 20:05 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
To: Kenapuc
Na ty dvě auta co máš vybraný se mentálně a finančně připrav,aby tě pak něco nezaskočilo...
Tak jak byl mercedes preferovaným vozem utlačované menšiny tak teď to jsou právě tyhle dva kočáry,kdybych mohl poradit tak phaeton v10 a do audi bych volil v12 nebo v8 tdi ať ta cesta vodsejpá Wink

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FandaTDI
Zaslal: po říjen 09, 2017 23:16 pm Citovat
Založen: 28.6.2010 Příspěvky: 289
DIGI - Ok, hezky napsaný, dobrej názornej příklad, na jednu stranu bych se pod to i podepsal, ale zároveň mi z toho tak trochu vychází to, co se mi na takovym (nejen tvým, většinou lidí, který utopili prachy v něčem, co mohli mít buď levněji nebo zdarma, kde je to ale zas otázka jak času a peněz, tak znalostí, apod. ) způsobu uvažování nelíbí - konzum ... Jasně, kde bychom bez něj byli, ale všeho s mírou, zase nemůžeš jen abys měl práci podporovat vyložený plýtvání za účelem zisku... Teď označuješ za dementa někoho, kdo se zajímá o to, čemu svěřuje často nejen svůj život a je ochotnej se o ty zkušenosti podělit a stejnětak ty "prosíravější" Razz Wink automobilky toho feedbacku využívaj a tim pádem se navážíš i do těch "zodpovědnějších" automobilek (který na tý svý zodpovědnosti bohužel často nevydělaj tolik, co jiný...).
Tady opět narážíme na tu dvojsečnost jak toho vyměňování, tak opravování dílů (aneb i jejich kvalitu, která je sice vesměš v OE nejvyšší, ale pravidlem to taky není...)

eazy20: tak zrovna tady se moc nevyplatí šetřit, i když to není zdaleka jen o tom, aneb je origo a origo ... V rukou někoho schopnýho je i "standart" schopnej nástroj, blbci nepomůže ani MAX ... Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: út říjen 10, 2017 5:24 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
Fando , kdyby někteří nesypali prachy do vývoje a informací , tak ostatní nemají co kopírovat a kde žebrat o schémata..
aneb proč si platit 30 ročně za esitronic ,když můžu psát po forech jestli někdo nemá schéma že ? je to levnější a tvojí optikou zároven i efektivnější ..

Ale abych byl upřímný , tak jsem to razantně přibrzdil , jsou i jiné a daleko zábavnější způsoby obživy, než se rozčilovat s lidmi ,co od rána do večera zkoušejí co se dá, jen aby nemuseli nikomu nic platit ...


Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ROMIK
Zaslal: út říjen 10, 2017 9:43 am Citovat
Založen: 18.4.2008 Příspěvky: 300
Využiju toto vlákno.Máte někdo zkušenost bije se Lexia Can Clip na jednom NB nebo s jiným diag. softem?
Díky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kenapuc
Zaslal: út říjen 10, 2017 10:31 am Citovat
Založen: 22.8.2017 Příspěvky: 34 Bydliště: Chrudim
exotus napsal:
To: Kenapuc
Na ty dvě auta co máš vybraný se mentálně a finančně připrav,aby tě pak něco nezaskočilo...
Tak jak byl mercedes preferovaným vozem utlačované menšiny tak teď to jsou právě tyhle dva kočáry,kdybych mohl poradit tak phaeton v10 a do audi bych volil v12 nebo v8 tdi ať ta cesta vodsejpá Wink

O problémech s nákladnou údržbou vím. Ceny dílů mám více než sympatické a většinu práce si udělám sám (jinak bych za servis na Superbu už měl těch A8 několik).

Sice nejsem zastánce paliva pro těžkou techniku, ale k VW mi to prostě nějak patří. Ve Phaetonu bych šel pravděpodobně do V10 TDI, v případě A8 do benzínové 4.2 (A8 mi je sympatičtější). Největší strach mám ale z případných oprav defektů na hliníkové karoserii.


eazy20 napsal:
a aspon ten vcds mas origo? Laughing

Samozřejmě to budu kupovat origo, o tom je celé tohle téma...

_________________
VW Golf III Variant 1.9 TDI | Audi A8 D3 4.2 MPI | BMW E46 328ci
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: út říjen 10, 2017 12:10 pm Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
Tak teď jsi to zazdil Laughing Laughing Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 3 z 7    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 20:52 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.