Obsah fóra checksum.cz » Diagnostika - obecně » kolisanie napatia-leon 1M zahada |
Strana 2 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
eazy20 |
Zaslal: po leden 23, 2017 12:16 pm |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 572
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
nie,lebo ked sa menila kablovacka tak aj tie kable sa vymenili
|
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: po leden 23, 2017 18:38 pm |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 790
Bydliště: slovakia
|
Kablovacka bola nova?
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: po leden 23, 2017 20:09 pm |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 572
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
kablovacka isla pouzita,ale z auta co malo 60000km, vyzerala ovela ovela lepsie ako moja,ale napriek tomu vobec ziadna zmena,niektore kable ale isli nove,napr z alternatora na +, ukostrenia..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Gambac |
Zaslal: út leden 24, 2017 13:47 pm |
|
|
Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 294
|
No já měl jednou na koncern.voze zoxidovanej drát v oku baterky.Okem nic nepoznáš(nic zelenýho atd.),ale při velkém zatížení se začal trošku ohřívat.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JozefC |
Zaslal: út leden 24, 2017 18:11 pm |
|
|
Založen: 5.5.2016
Příspěvky: 218
|
Zmeraj si ubytok napatia ako na pluse, tak na minuse a bude to jasnejsie, kam sa pohnut.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: út leden 24, 2017 19:27 pm |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 572
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
Trochu to rozpis ako to myslis, pripadne navod poprosim
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út leden 24, 2017 22:37 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: út leden 24, 2017 22:54 pm |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 572
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
digi, tebe som uz vysvetlil par krat..niesom elektrikar, tak sa opytam ako zmerat ubytok zvlast na pluse a zvlast na minuse, to musim merat k niecomu, co je naisto dobre, a ja netusim ci je chyba na pluse alebo minuse
|
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: út leden 24, 2017 23:02 pm |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 572
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
digi este k tebe, nemam k tebe velmi daleko, nepozries na to ak donesiem auto?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: st leden 25, 2017 0:36 am |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Už vidím jak tam neseš auto
Je to v kostře,na 99% kdyby ti zlobil + tak ti to zasáhne globálně víc spotřebičů,vč starteru,nebo jen jeden danej,tohle jsem řešil už x-krát a slyším poprvé měření zátěže na +,vzdyt už fyzika napoví náboj atd. proč oxidujou - poly a kostřící body,jen je problém to najít,bohužel tady ti nikdo neporadí,většinou to jsou ty kostry pod akb a na levém podélníku,minimálně ale už i to jsem viděl,zlobil ten spoj koster ve svazku pod palubkou,vždyť si postupně ukostřuj samostatně třeba budik komfortku klimu a tak třeba se to změní...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: st leden 25, 2017 7:17 am |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 572
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
no blika uplne vsetko v aute a ubytok je v celom aute, ked dozhavuje a hocikde zmeram napatie tak to kolise ked sa hram s plyn.pedalom
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JozefC |
Zaslal: st leden 25, 2017 8:53 am |
|
|
Založen: 5.5.2016
Příspěvky: 218
|
Meranie ubytku na kabelazi, nie zataze ! Ako sa ti vytavy kostra, tak isto sa ti vytavy napajanie, napr. v oku na baterii. Riesil som to x krat. Bezna zavada na starsich mondeach vytavene PLUSOVE vedenie a nie kostra. Ak je vytavene oko v poistkovke od alternatora napr. u VW na baterke je ubytok, tiez na +. Ubytok na vedeni merias tak, ze das napr. na minus pol akumulatora jeden hrot voltmetra a druhy hrot na motor, alebo kasnu,... Sledujes kolko napatia namerias. To iste robis aj na + pole. Hrot na baterku + , druhy na + alternatora a merias. Cim vysie napatie, tym vyssi prechodovy odpor a tym padom pokles napatia. Tak isto si este odmeraj a porovnaj napatia na akumulatore a alternatore. + - akumulator, + - alternator , ale priamo na alternatore, cize kostru beries z tela alternatora a napajanie z vystupu B alternatora. Ak su rovnake, resp s malou odlisnostou ako na akumulatore, tak hladaj v chybu v alternatore , resp pohone alternatora.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
sae |
Zaslal: po červenec 24, 2017 22:44 pm |
|
|
Založen: 11.3.2008
Příspěvky: 39
|
Oká na kábloch nestačí vyčistiť, ale treba aj pripojenie oka na kábel premerať. Najlepšie to je vidno termokamerou. Ak nemáš, tak len meraním voltmetrom medzi plusom na alternátore a plusom na baterke a tak ďalej ... Ak to kolíše už na altíku tak meraj odber prúdu. Ak nie, domeriaš sa k nejakému spoju ...
Najčastejšie to býva na exponovaných miestach kde strieka voda.
|
_________________ Mojim cieľom je, aby ste sa mali dobre, lebo ak sa budete mať dobre vy, budem sa mať dobre aj ja
|
|
Návrat nahoru |
|
Janosik93 |
Zaslal: čt červenec 27, 2017 13:48 pm |
|
|
Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 725
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
|
skúsil si merať Ubytok od kostry vozidla a motor? či nemáš ubytok na ukostrovacom kábli?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: pá červenec 28, 2017 11:32 am |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 572
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
robi to stale,ale teraz nedozhavuje tak to neriesim,ale na jesen to musim zacat znovu riesit..vsetky kable co sli vymenit su vymenene,ale robi to stale,musim pozriet pod palubovku poriadne keby to robilo len kusocek, tak to neriesim, ale toto robi velmi
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|