Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  1.9 dci nestartuje při niších teplotách
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

1.9 dci nestartuje při niších teplotách

Autor Zpráva
reher64
Zaslal: po prosinec 26, 2016 20:53 pm Citovat
Založen: 21.1.2014 Příspěvky: 104
Ahoj renault megane scenic I motor 1.9 dci Nechce startovat při nižší teplotě. V garáži 18 stupňů po cca půl dne chytne a běhá bez problémů. Venku teplota kolem 7-10 nechytá. Důvod proč nenastartuje bude tlak v liště rail. Ukazuje Někdy 50-80 bar, občas 10-30 bar. Požadavek startu je 285 bar. Kontrolováno čidlo, tlaku paliva, spínání podávacího čerpadla a celkově nízkotlaké části. Kontrola teplot vše ok. Čidlo otáček na klice ok dle diag ukazuje. Vačka také ukazuje. Výpis diagnostiky bez chyb. Zkouška ohřátí jen ECU auto necháno na chladu. Zkouška studených spojů v ecu bez výsledku. Místo čidla tlaku připojen potenciometr, simulován tlak 300 bar, přesto auto nenastartuje. Nemám měřák pro změření tlaku přímo na liště, ale předpokládám že když nechytí s poťákem kde simuluji tlak, tak tam opravdu není. A čidlo tlaku vlastně také měněno (dával ještě majtel, než to přivezl) Napadá vás někoho něco ? Už bych viděl chybu jen ve vysokotlakém čerpadlu, ale že by ho dokázal ovlivnit cca 10 C° rozdíl teplot ?? Aby fungovalo a ne. Nejsem si tím zrovna jist. Pro test dán i nový regulátor tlaku, bez výsledku.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Robin
Zaslal: po prosinec 26, 2016 23:32 pm Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
Vstřiky nebo čerpadlo .A co přepady ? ale je to obracenĕ husči palivo menší únik .U čerpadla ventylky .

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
johnyd1
Zaslal: út prosinec 27, 2016 10:53 am Citovat
Založen: 16.1.2011 Příspěvky: 31 Bydliště: SK okr.NM
reher64 napsal:
Ahoj renault megane scenic I motor 1.9 dci Nechce startovat při nižší teplotě. V garáži 18 stupňů po cca půl dne chytne a běhá bez problémů. Venku teplota kolem 7-10 nechytá. Důvod proč nenastartuje bude tlak v liště rail. Ukazuje Někdy 50-80 bar, občas 10-30 bar. Požadavek startu je 285 bar. Kontrolováno čidlo, tlaku paliva, spínání podávacího čerpadla a celkově nízkotlaké části. Kontrola teplot vše ok. Čidlo otáček na klice ok dle diag ukazuje. Vačka také ukazuje. Výpis diagnostiky bez chyb. Zkouška ohřátí jen ECU auto necháno na chladu. Zkouška studených spojů v ecu bez výsledku. Místo čidla tlaku připojen potenciometr, simulován tlak 300 bar, přesto auto nenastartuje. Nemám měřák pro změření tlaku přímo na liště, ale předpokládám že když nechytí s poťákem kde simuluji tlak, tak tam opravdu není. A čidlo tlaku vlastně také měněno (dával ještě majtel, než to přivezl) Napadá vás někoho něco ? Už bych viděl chybu jen ve vysokotlakém čerpadlu, ale že by ho dokázal ovlivnit cca 10 C° rozdíl teplot ?? Aby fungovalo a ne. Nejsem si tím zrovna jist. Pro test dán i nový regulátor tlaku, bez výsledku.



zmeraj test prepadu na vstrekoch.

_________________
Koleos
Intens Energy dCi 175 4x4,diag. can-clip,VCDS.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
reher64
Zaslal: út prosinec 27, 2016 12:48 pm Citovat
Založen: 21.1.2014 Příspěvky: 104
Zítra to budu muset zkusit. Přepady vstřiků a pak už jedině to čerpadlo. Jsem k tomu, ale dost skeptický. Je to mechanika a že by v 18 stupních šla takřka bezproblémově a v deseti již ne. Ale nic jiného už asi nezbyde. Kdyby to blokovala jednotka z mě neznámého důvodu jelikož vše vypadá v pořádku, tak by tlak na liště měl přesto být, ale neotevřela by vstřikovače. Nebo se pletu?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
midnight_man
Zaslal: út prosinec 27, 2016 20:01 pm Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
klasika u CR...hladaj vo vysokotlakej časti..regulator, cerpadlo, vstreky..mam tu jedno RHW s rovnakym priznakom...

čiastočne to vyrieši novy starter a baterka ktora dotlači otačky cerpadla...

ak si overil nizkotlaku cast a regulator je OK, ...proste to uteka niekam Smile alebo cerpadlo je obdrate a nema tlak za studena pri malych otackach.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: st prosinec 28, 2016 6:54 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
midnight_man napsal:
klasika u CR...hladaj vo vysokotlakej časti..regulator, cerpadlo, vstreky..mam tu jedno RHW s rovnakym priznakom...

čiastočne to vyrieši novy starter a baterka ktora dotlači otačky cerpadla...

ak si overil nizkotlaku cast a regulator je OK, ...proste to uteka niekam Smile alebo cerpadlo je obdrate a nema tlak za studena pri malych otackach.


asi bych začal těmi přepady .... Rolling Eyes

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
slovacek.milos
Zaslal: st prosinec 28, 2016 21:51 pm Citovat
Založen: 21.12.2014 Příspěvky: 34
DIGI-DELETED napsal:


asi bych začal těmi přepady .... Rolling Eyes


prostě chčijou
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
reher64
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 0:34 am Citovat
Založen: 21.1.2014 Příspěvky: 104
Tak vt čerpadlo vyměněněno za jiné, vstřiky nepropouští. V garáži dnes 18 stupňů start OK. Nejeto pár km v pořádku. Pak cca 5 hodin v teplotě kolem 2-0 stupňů a už nestartuje. Musí být problém v elektrice, ale kde...už fakt nevím.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 7:41 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
Pokud píšeš že dokážeš nasimulovat signál tlaku , tak by snad neměl být problém vzít osciloscop a podívat se co to dělá ne ? zaměř se na signály otáčkových čidel , napětí na čidle tlaku, proud regulátoru v čerpadle, napájení ecu při startu a proud ovládání vstřikovače ....

a co taková komprese , je to důležitý faktor ?

Wink

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
slovacek.milos
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 8:07 am Citovat
Založen: 21.12.2014 Příspěvky: 34
[quote="reher64"] vstřiky nepropouští.

napiš kolik ti vyteče za tři minutu ze všech vstřikům přepadem změř to ????
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 10:11 am Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
A funguje ti podávací čerpadlo? Pak to brzdí naftu a vysokotlak už není schopen dávat potř tlak...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
slovacek.milos
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 10:48 am Citovat
Založen: 21.12.2014 Příspěvky: 34
exotus napsal:
A funguje ti podávací čerpadlo? Pak to brzdí naftu a vysokotlak už není schopen dávat potř tlak...


a má ho vůbec?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 11:07 am Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
No některý ho maj trochu blbě v motorovým prostoru takhle nad nápravou,musí jít po hadicích nafty,cca 2 měs z5 sem to měnil,taky to dělalo bordel,někdy nastartovalo někdy ne,v mot prostoru v eboxu je relé pal čerpadla to spínalo,v nádrži jen plovák,už jsem chtěl měnit vysokotlak a nakonec to byl tenhle buřt

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
reher64
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 12:14 pm Citovat
Založen: 21.1.2014 Příspěvky: 104
Podávací čerpadlo to má. Je schované kousek za podběhem pravého předního kola. Čerpadlo je funkční. Dokonce nové. Dávali ho tam ještě než to přitáhli mě.
Ano signál tlaku z čidla dokážu nasimulovat pomocí potenciometru, jelikož signál je tvořen měnícím se napětí v závislosti na tlaku. S televizí jsem žádnou anomálii neobjevil (zatím)
Dejme tomu že to bude blokovat start díky nepřesnému signálu otáčení kliky. Řj nebude otvírat vstřikovače, ale reguluje při tom i tlak do lišty, že ho tlačí k minimu aby se zbytečně netlakovalo? Nebo i když není povolen start, tak tlak na lištu reguluje standartně? Takže by se snažila tlačit na těch 285bar co má požadavek.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
slovacek.milos
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 12:54 pm Citovat
Založen: 21.12.2014 Příspěvky: 34
pokud ti bude řj blokovat start nebudeš mít tlak

mě by furt zajímalo kolik ti vyteče přepadem ze všech střiků za tři minuty ? podle mě máš mozek zaměřený jen elektricky a tuto veličinu jsi naprosto opoměl


a co vstřikování nemáš náhodou nějaké vývozové auto se vstřikování delphi ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 13:46 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.