Obsah fóra checksum.cz » Diesel » T5 VÁHA vzduchu |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
DIGI-DELETED |
Zaslal: út září 27, 2016 6:48 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
vw t5 rv 2010 , 103kw caa , edc17cp20 , na autě je vyměněná váha vzduchu , natáhl jsem nově 4 dráty mimo svazek , včetně pinů v konektoru ecu a váhy , nicméně stejně po ujetí pár km naskočí chyba váhy vzduchu..
měřeno oscilem , signál jde neustále až do ecu ...
na egr ani nic jiného si to nestěžuje..
nesetkal jste se s tím někdo ? že by vada v jednotce ?
jednou jsem se takhle jebal s podobnou závadou u boxera , taky frekvenční výstup z váhy a ve finále to rušila nějaká gpska namontovaná v autě ...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
automara1 |
Zaslal: út září 27, 2016 7:52 am |
|
|
Založen: 22.2.2009
Příspěvky: 523
Bydliště: s+s čechy
|
Pokud je vyměněná celá i s difuzorem ta porovnej ten difuzor s tím původním.Jednou se mi to stalo na oct dali si tam váhu s jiným difuzorem než tam měl být a po pár km se rozsvítila chyba váhy. Je tam jinak průtok vzduchu a jednotka to neschroupne.
|
_________________ I pád na držku je pohyb dopředu
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: út září 27, 2016 8:51 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
zaslep egr a pozoruj změny...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út září 27, 2016 11:00 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
egr mi taky napadl , ale tady si pozici egru hlídá ecu , i když může být nějaký mechanický problém...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: út září 27, 2016 19:35 pm |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 290
|
Co přesně píše za chybu (vč.upřesňujícího infa o vzniku závady)? Nějaký další poznatky ohl. situace, ve který se chyba zapíše?
Mě třeba dostalo (ač je to jinej případ a koncern to snad až takhle "nelepí") "přizpůsobení" váhy u BMW, viz. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=157916
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: út září 27, 2016 19:49 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
No většinouu tam jsou zlomený piny v konektoru,když telata v autokurvisech dělaj vzduch filt a neuměj to rozpojit ve štektu a ten horní dekl vysí na kebeláži a plácá se s ním po mot prostoru ale to má DIGI hozený bokem tak přerušení lehounce vylučuju teda za sebe,tak asi signál mimo toleranci...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
hludik |
Zaslal: út září 27, 2016 20:59 pm |
|
|
Založen: 16.3.2014
Příspěvky: 24
|
To same na insignia, nakoniec mala prasklina na turbo hadici.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: út září 27, 2016 21:11 pm |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 290
|
k turbu (/repasům...) jsem chtěl taky něco napsat, ale ... ...nalogovat to zapsání, je napůl vyhráno
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|