Obsah fóra checksum.cz » Diesel » VW sharan 1.9 TDI 2004 motor nemá tah |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
louka9 |
Zaslal: čt září 22, 2016 18:52 pm |
|
|
Založen: 5.11.2015
Příspěvky: 26
|
Ahoj řeším VW sharan 1.9 TDI,85 kW,2004,auto při koupi vubec netáhlo,špatné turbo přidřené,výměna repas z Kelly,po výměně opět netáhne,na VAS chyba-
17957 P1549 Magnetický ventil omezení plnícího tlaku přerušení/zkrat na kostru,
17965 P1557 Regulace plnícího tlaku regulační mez překročena
po výměně dvou starších ventilu půjčených a potom nového, auto opět netáhne.Zmizela chyba 17957 zkrat na kostru a zustala chyba 17965.Zkoušel jsem hadičku k turbu nasát a podržet podtlak drží,při přidání plynu táhlo na podtlaku reaguje.Auto netáhne od začátku,vůbec žádný zatah,při přidání plynu na místě turbo píská.Muže někdo poradit,budu vděčný za každou radu,předem dík
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt září 22, 2016 19:12 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
G70, G71 a měřené hodnoty k 3,10,11 nějaká data jsou,log za jízdy ???
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
louka9 |
Zaslal: čt září 22, 2016 19:17 pm |
|
|
Založen: 5.11.2015
Příspěvky: 26
|
|
Návrat nahoru |
|
louka9 |
Zaslal: pá září 23, 2016 18:32 pm |
|
|
Založen: 5.11.2015
Příspěvky: 26
|
Tak při testu turba VASEM tyto hodnoty
Akce: Hlášení
Regulace plnicího tlaku není v pořádku.
Hodnoty byly:
Tlak vzduchu zapnutý: 2550.0 mbar
Střída zapnutá: 0.0 procent
Tlak vzduchu vypnutý: 2550.0 mbar
Střída vypnutá: 99.0 procent
Rozdíl tlaku vzduchu je 0.0 mbar a není v rozsahu požadovaných hodnot 100.0 až 200.0 mbar.
Magnetický ventil při zkoušce cvaká
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá září 23, 2016 18:45 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
To by s tebe měli v AZNP radost jak striktně dodržuješ tupej německo-českej postup VAS
Měřené hodnoty jsem měl na mysli tím měřit za jízdy a dívat se "druhý mechanik VAS 5052 na zadním sedadle"
rozumím tomu dobře že v celé škále máš hodnotu 2550 a je v hazlu G71 ??? Nicméně né elektricky tak aby to zahlásilo chybu obvodu a tak že dává špatnou hodnotu trvale nad rámec možností ecu
PS: pan VAS ti tam nenapsal co máš vyměnit ? tedy místo turba a ecu
Fakt vyměň G71 líp už přístupnější nebude než u tohodle auta...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
louka9 |
Zaslal: pá září 23, 2016 19:07 pm |
|
|
Založen: 5.11.2015
Příspěvky: 26
|
Turbo jsem měnil protože bylo přidřené,hřídelka nešla skoro vůbec otočit
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá září 23, 2016 19:19 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
exotus napsal:
Fakt vyměň G71 líp už přístupnější nebude než u tohodle auta... !!!
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá září 23, 2016 19:40 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
musíš vzít tu hadičku a zkusit nasát !!!! v dalším levelu pak zjistíš, že existuje přístroj zvaný manometr...
tak hlavně že byla diagnostika na VASU
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
louka9 |
Zaslal: pá září 23, 2016 19:56 pm |
|
|
Založen: 5.11.2015
Příspěvky: 26
|
Hadičku od podtlaku turba jsem zkoušel, podtlak drží,při měnění n75 ta nejslabší hadička v pravo dole při odpojení zasičí
|
|
|
Návrat nahoru |
|
louka9 |
Zaslal: pá září 23, 2016 19:59 pm |
|
|
Založen: 5.11.2015
Příspěvky: 26
|
Vas automaticky dá zkušební plán na N75 a vadný turbo
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá září 23, 2016 20:31 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Tak je v hajzlu turbí když to říká soudruh VAS
Kelly má sice sračkozní díly ale ty turba jim někdo dělá a vím že to berou a nějak to funguje na těhle starejch vránách,na OII RS bych ho nedal....
A já měl už podezření na test od DIGIho
Problém že hoch je na učňáku autotroniků a bolka jim tam nadělila vysloužilej VAS na naučení,podle popisu vubec neví která bije a co hledat to je potom složitý,měřený hodnoty je TABU no VAS napsal tudle kravinu...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
louka9 |
Zaslal: pá září 23, 2016 21:01 pm |
|
|
Založen: 5.11.2015
Příspěvky: 26
|
nepřišel jsem se sem hádat ale požádat o radu, zítra vyměním n71 a uvidím,nejsen automechanik ale auotklempíř,vše co umím jsem se naučil svépomocí asi toho není dost
|
|
|
Návrat nahoru |
|
louka9 |
Zaslal: pá září 23, 2016 21:35 pm |
|
|
Založen: 5.11.2015
Příspěvky: 26
|
no ještě pro EXOTUS je mi 50 jen tak pro zajímavost a taky se nechlubím,že udělám blatník z kusu rovnýho plechu,že znám spoustu vad u aut z výroby,když si sednu do auta,tak poznám každou maličkost,která na autě je,člověk se učí celý život,když si myslí,že všechno ví,tak přijde něco nového
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá září 23, 2016 22:28 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Jsem tě asi trošku nahněval ale na fora zjevně chodí tenegeři a podle toho to vypadá tzn že si to asi až tak neber ,jsem o trošku mladčí ale ne o moc,jen prostě ten styl textu a přístupu k závadě je začátečník sorry,od začátku se ti snažím pomoct nebo navést na cestu kde hledat...
Tak si objednej 038906051D to se podle prozatímních informací jeví jako příčina tvého problému je to cca 1280,- kč pultovka od bosche nic jiného nezkoušej nefunguje to nebo jen možná a sporadicky,je to těsně pod palivovým filtrem na tlakové hadici turtba do sání naprosto dokonale přístupné,tak už nevím víc jak napovědět tak si plácej blatníky z tabule plechu ale pokud neděláš veterány je to k ničemu polák china turek to umí sice hůř ale za nesmyslnou pořizovací cenu...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
louka9 |
Zaslal: so září 24, 2016 7:20 am |
|
|
Založen: 5.11.2015
Příspěvky: 26
|
Vím,kde to je,závadu jsem konzultoval se třemi mechaniky,dva dělají víceméně škodovky všichni se drželi závady kolem turba a N75,nikdo mi z nich nedokázal poradit,proto jsem to napsal zde,dík za radu,doufám,že to bude tím,strávil jsem na tomto autě již celý týden práce a mám ho plný zuby
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|