Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » 1.5 dci masakr |
Strana 2 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
exotus |
Zaslal: út září 13, 2016 20:23 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
U tohodle krámu se špatně podíváš na vstřik a už je v hajzlu,no a pak to pokračuje dál,čerpadlo,v rencku na to maj krásnej postup aby ti uznali případnou reklamačku vsttřiku,že tě to i přejde se v tom hrabat,pak se stačí kouknout do filtru jak tam je nastrouhano třpitívo tak je vyřešeno a to jen naftová část...
No jestli se v tom vrtal nějakej knedlik tak potěš alojz,tohle auto mám na blacklistu vč 2.2dci a 1.6Hdi psa
prostě neumím nechci nebudu dělat nic nikdy si radeji strčím obě ruce současně do prdele až po loket
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út září 13, 2016 21:27 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
16hdi psa mam taky v blacklistu ...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: st září 14, 2016 15:16 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
Ojnicni lozisko na druhem valci
|
_________________ Milovat vuni spaleneho benzinu! Vic netreba
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: st září 14, 2016 15:19 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: st září 14, 2016 16:01 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
Dobre duse, poradte mi:
motor nahoru, nebo dolu, co je snazsi?
co za spesl naradi potrebuju na spojku?
|
_________________ Milovat vuni spaleneho benzinu! Vic netreba
|
|
Návrat nahoru |
|
vitas2 |
Zaslal: st září 14, 2016 16:58 pm |
|
|
Založen: 9.5.2010
Příspěvky: 33
Bydliště: Ústí n/L
|
Nech to udělat komplet někomu, kdo tomu rozumí. Nechci tě urazit, ale GO motoru stejně sám asi nedáš, usuzuju z toho, že jsi nepoznal, že to klepe na klice.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: st září 14, 2016 17:04 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
vitas2 napsal: Nech to udělat komplet někomu, kdo tomu rozumí. Nechci tě urazit, ale GO motoru stejně sám asi nedáš, usuzuju z toho, že jsi nepoznal, že to klepe na klice.
Poznal, viz prvni prispevek , kazdopadne bude swap. Proc jinak bych chtel sundavat spojku, ale jeste jsem nenasel v CR odbornika. Vetsinou jsou to spis otpornici.
|
_________________ Milovat vuni spaleneho benzinu! Vic netreba
|
|
Návrat nahoru |
|
vitas2 |
Zaslal: st září 14, 2016 17:11 pm |
|
|
Založen: 9.5.2010
Příspěvky: 33
Bydliště: Ústí n/L
|
Ještě jsi ani nenapsal co máš za auto . Každopádně u většiny Renaultů motor ven spodem (ideálně odstrojit celej předek a příčku) a auto na zvedáku.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: st září 14, 2016 17:17 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
To je fakt, sorry, je to megane 2, 2004. Taky se mi zda ze pujde snaz dolu.
|
_________________ Milovat vuni spaleneho benzinu! Vic netreba
|
|
Návrat nahoru |
|
vitas2 |
Zaslal: st září 14, 2016 17:24 pm |
|
|
Založen: 9.5.2010
Příspěvky: 33
Bydliště: Ústí n/L
|
Sundat přední nárazník, demontovat chladiče (vypustit klimu, nevím jak seš vybavenej), světla a celou přední příčku. Dále odpojit tyč řízení, vyndat poloosy(vypustit olej z převodovky) a demontovat nápravnici (tlumiče a třmeny zůstanou na autě). Jako poslední jde dolu motor s převodovkou v kuse.
Snad jsem na nic zásadního nezapomněl, píšu to v rychlosti
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: st září 14, 2016 18:10 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
Diky moc, kdyz bude neco prekazet tak to urezu .
Zarizeni na udrzbu klimy fakt nemam - vybaveny jsem jako prumerny ITak co ma rad auta a motorky - ale mam rad planetu, tak to necham vypustit otpornika.
|
_________________ Milovat vuni spaleneho benzinu! Vic netreba
|
|
Návrat nahoru |
|
dreizig5 |
Zaslal: st září 14, 2016 21:47 pm |
|
|
Založen: 11.9.2012
Příspěvky: 461
|
vitas2 napsal: Sundat přední nárazník, demontovat chladiče (vypustit klimu, nevím jak seš vybavenej), světla a celou přední příčku. Dále odpojit tyč řízení, vyndat poloosy(vypustit olej z převodovky) a demontovat nápravnici (tlumiče a třmeny zůstanou na autě). Jako poslední jde dolu motor s převodovkou v kuse.
Snad jsem na nic zásadního nezapomněl, píšu to v rychlosti
proč demontovat chladiče?příčku?světla?a odpojovat řízení?
vše poodpojovat,vyhodit nápravnici a dobrý den motor ven
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vitas2 |
Zaslal: st září 14, 2016 22:02 pm |
|
|
Založen: 9.5.2010
Příspěvky: 33
Bydliště: Ústí n/L
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: st září 14, 2016 22:35 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
V manualu jdou evidentne horem, tak, se ukaze.
Kazdopadne dikes.
|
_________________ Milovat vuni spaleneho benzinu! Vic netreba
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt září 15, 2016 8:36 am |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
vitas2 napsal: Sundat přední nárazník, demontovat chladiče (vypustit klimu, nevím jak seš vybavenej), světla a celou přední příčku. Dále odpojit tyč řízení, vyndat poloosy(vypustit olej z převodovky) a demontovat nápravnici (tlumiče a třmeny zůstanou na autě). Jako poslední jde dolu motor s převodovkou v kuse.
Snad jsem na nic zásadního nezapomněl, píšu to v rychlosti
Roztřídit na plasty kov a nebezpečné odpady
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
|