Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Edc16c39 fiat napeti na otevreni vstrikovacu - tranzistor? |
Strana 2 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
Okura |
Zaslal: po srpen 22, 2016 13:16 pm |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2169
Bydliště: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: po srpen 22, 2016 18:47 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
Mam takove tuseni ze bude nekde chyba v sani nebo vyfukovem potrubi. Ze bude neco z toho pricpaneho.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po srpen 22, 2016 19:43 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
co místo napětí vstřikovačů raději změřit kompresi ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
hludik |
Zaslal: út srpen 23, 2016 19:37 pm |
|
|
Založen: 16.3.2014
Příspěvky: 24
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: čt srpen 25, 2016 9:06 am |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
DIGI-DELETED napsal: co místo napětí vstřikovačů raději změřit kompresi ?
Promin, kompresi jsem meril. Ta je cajk. Pa, so a ne mam volno tak na tom budu konecne vic delat, napada me kousnute turbo, ucpany kat nebo dpf, jeste zkouknu rozvody na urovni vacky a polohy prvniho valce. Ne jen na ryskach na kolech ale jestli neni strizeny klinek na klice nebo vacce. To by mi prave take mohlo delat tuhle neplechu. Zase kdyby byl ucpany vyfuk tak by mi to strilelo asi zpatky do sani. No uvidim co vykoumam.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
rastoivanic |
Zaslal: čt srpen 25, 2016 10:13 am |
|
|
Založen: 23.5.2015
Příspěvky: 111
|
typujem na ten klinek stretolsom sa u fiatov z vela pripadmi pre istotu a pokoj dusi pozri aj klinek na kolese kluky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: čt srpen 25, 2016 18:25 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
Prave to jsem slysel taky ze se striha i na klice. Co vim tak vsichni koukali jen na rozvod na rysky ale nikdo z nich nemel venku zhavice ani vstriky vacka ma taky nejakou znacku nebo aretaci nebo je na tom nutny shodit kolo vacky a fyzicky kouknout na klinek jestli je cajk? U kliky to je jasna horni uvrat prvniho valce.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: čt září 15, 2016 12:51 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
Tak jsem nijak nepokrocil tedy... Tlaky, rozvody, poloha kliky vuci vacce a kontrola klinku, egr, kabely k motoru od jednotky, klapka na sani, podavacka, turbo,vyfuk, dpfok. Snizili jse se k meneni dilu... Cidlo kliky, vacky, regulator tlaki paliva, cidlo tlaku paliva, cerpadlo uz davali predtim jine, vstrikovace. Na spray to slape. Jen se nesmi pouzit ten co mi dovezl majitel ten je nejaky nehorlavy. Na cistic brzd to chytne hned a krasne toci i do otacek to jde kdyz mu pridam. Pamet zavad je cista. Jen to proste neotevre z nejakeho duvodu vstriky. :'( uz me nenapada co s tim. Vlastne vse je odzkousene nebo zkouseny i dil z jineho auata ktere jezdi a nic. Motorovka, bsi a klicek je take davany uz jiny. Napeti ma na toceni pri startu az az. Toci to kem 350 otacek pri startu. Sakra uz nevim co s tim kramem je.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: čt září 15, 2016 13:10 pm |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 790
Bydliště: slovakia
|
Zmerat scopom pulzi na vstrek.Synchro kluka vacka v meranych hodnotach diag OK? Vsetky napajania rj na stekre OK?
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: čt září 15, 2016 14:10 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
Merene hodnoty
Immo - start povolen
Tlak pri startu na liste
Synchro
Tlaky ve valcich
Vytahni vstrik a otoc na trubce, jestli vtrikuje
Otocene o 180 ?
a dalsi
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: čt září 15, 2016 15:19 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
Tlaky merene ty jsou ok, na rozvody, postaveni valcu vuci klice a synchro vacka klika jsme postupne koukali asi pet lidi. Myslim jakoze vsech pet lidi jsme to vse kontrolovali. Synchro klika vacka mi diag neukaze ale rekl bych ze by to hodilo zavadu do pameti zavad. Osciloskop bohuzel nemam ale kdyz jsme koukali a merili a zkousel jsem i paralelne diodu tak na vstriky jdou impulzy. Prvni dva max. 12V a pak pet voltu. Ty hodnoty napeti jsou kdyz byl osciloskop pujceny. Mel jsem i vstrik otoceny a neotevre se. Vlastne puvodni je ten kus zeleza. Vse elektronicke bylo zkouseno uz jine. Diag mi bohuzel povoleni startu nepise. Ale vyndam li cip z klicku napise blokovani jednotky immem. Tlak na railu je pri startovani dle cidla tlaku (menene i jine) 500-600baru. Regulator je take meneny. Zkouseli jsme priskrtit i podavacku aby jsme ten tlak na start zkrouhli niz ale i s 250-300 bary vstrik neotevre. Ten tlak tam naskace krasne. Zacina to od cca 2 baru a jak zacnu startovat tak skace az prave na tu nejvyssi hodnotu a tam kolisa prave kolem te vysoke hodnoty. Relatka take ok, napajeni, kabely a vsechny kabely okolo motoru a okolo releovky k motoru ok, mereny kabely fyzicky a i krizem mezi sebou. Vse se chova jak ma. Ale proste jednotka neotevre vstrikovace.
Vrtaji mi v hlave ty rozvody s otocenou klikou. V tu chvili by motor na spray bezel ale ze by jednotka vyhodnotila zavadu synchra klika vacka tak by zavrela vstrikovani. Ale to jedine by mohl udelat ten servis co delal cerpadlo. Safra jak to poznat abych to nemusel slozite rozebirat nebo zkouset prehazovat rozvody. Ale myslim ze tuhle chybu by mela psat diagnostika ve chvili kdyz zacnu startovat nebo kdyz to jede na spray. :/
|
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: čt září 15, 2016 19:22 pm |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 790
Bydliště: slovakia
|
Podla mna ti to chybu synchro pisat nebude.Zaleži aku mas diag.Najlepsie pozriet merane hodnoty, alebo skus odpojit snimac vácky a točit. A ten tlak pri starte je velmi vela..nieco tam bude.Nie je to nahodou 50 -60 barov? Nemas to v kpa?
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt září 15, 2016 19:30 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Tak tak,synchro nenapíše a chyba snímače ot neotevře vstřiky taky a podle měřených hodnot tlaku rail to i malinko odpovídá,jde o to jak rychlej a plynujej je ten náběh,na 2,5-3,0 musí otvírat pokud to leze až 5-6 neotvírá vstřik chyba někde po cestě,ne snimač railu ani čerpadlo,někde tu bylo napsáno že to nejede ani na stříknutí do sání platí to ještě nebo už je změna?
To oscilo by bylo dobrý pořídit
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: pá září 16, 2016 9:57 am |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
Zkusim osefovat kleste a zmerit proud. Nicmene vstriky jsou zavrene a byly zkousene i jine. Na spray to chyta. Majitel auta mi dovezl z garaze startovaci spray a prave to na nej nejak nechtelo bezet. Asi nejaky nehorlavy. Kdyz jsem vzal cistic brzd tak na nej chytl hned. Drzel jsem to asi minutu v chodu na cistic brzd jestli mi to napise nejakou zavadu treba cidel kliky a vacky a nic. Tlak je opravdu az 600baru. Jak se starym cerpadlem tak soucasnym a i s ruznyma regulatorama. Ten tlak nabiha normalne. Jako kdyz vemu jine auto a sleduju tlak tak bezne na 150-200 baru capnou a tady pokracuje dal. O vikendu mi dovezou kabelaz na motor a kabelaz do kabiny a zkusim ji na zkousku vymenit jestli i tak tam neni neco v prdeli. Ale merenim se zda vse ok.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
miro |
Zaslal: pá září 16, 2016 10:16 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 297
Bydliště: Slovensko
|
skúšať druhú kabeláž ? no neviem či to je správna cesta
a riadiačka sama sebe zapína 12V cez relé ? (svorka 87)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|