Obsah fóra checksum.cz » Diesel » BKC teplé starty |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
fejmus |
Zaslal: st červenec 13, 2016 20:10 pm |
|
|
Založen: 1.5.2014
Příspěvky: 20
|
Ahoj, chci se zeptat, zda PD taky trpěli "chybou" v mapě řj jako rotačky...? Při teplém startu strvá než chytne... 1.9 BKC 2004. A zda to lze upravit stejně.. Závada se začala údajně projevovat až po výmeně rozvodů... díky za nazory..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vwphun |
Zaslal: st červenec 13, 2016 21:47 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 311
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt červenec 14, 2016 7:18 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
ta "chyba" je kvůli ochraně dvouhmoty při startu , všimni si jak to sebou drbne, když se to nakrmí teplé hned od nuly ..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: čt červenec 14, 2016 20:30 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
Jo kdyby ty nový dvouhmoty vydrželi alespon polovinu co ty puvodní.
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: čt červenec 14, 2016 20:33 pm |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 572
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
vymen starter a bude dobre,to v 90% pripadoch pomoze ak nechces zmenit startovaciu davku
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mirodj2 |
Zaslal: čt červenec 14, 2016 21:42 pm |
|
|
Založen: 8.6.2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Michalovce
|
Ani starter, ani novy akumulator, ani kable k starteru, ani snimace teplot nepomozu vymenit.
Jedine upravit startovaciu davku za tepla.
99 z 99 pripadov pomohlo.
BKC / BJB urcite...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: pá červenec 15, 2016 6:39 am |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 572
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
Zaujimave, ja robim v autorizaku a take riesime 2-3x do mesiaca a starter to isti, original novy starter, len vynimocne to nepomohlo, mozno 1-2 auta z 10...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mirodj2 |
Zaslal: pá červenec 15, 2016 6:47 am |
|
|
Založen: 8.6.2011
Příspěvky: 278
Bydliště: Michalovce
|
Ja som robil 6rokov v autorizaku tiez, VW.
Moja byvala Oktavia2 1.9TDI 2005 BJB bola nevyriesitelna.
Fungel novy startet som nekupil, ale skusil z novsieho auta s menej najazdenymi km aj rocnikovo novsie. Navzajom som zamenil starte a jemu s mojim startrom vzdy startovalo dokonale. No moja BJB stale dlho za tepla...
A medzitym som vyriesil teply start zmenou softu, vyriesene!
A kopec dalsich aut, dokonca aj 2.0 Siemens PPD.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: pá červenec 15, 2016 6:54 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
DIGI-DELETED napsal: ta "chyba" je kvůli ochraně dvouhmoty při startu , všimni si jak to sebou drbne, když se to nakrmí teplé hned od nuly ..
Problém je že na tědlech ověřenejch kusech už neni co chránit
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: pá červenec 15, 2016 7:28 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
Otazka je, co je levnejsi, jestli menit starter a baterku,
nebo upravit sw, pridat par mg a pomoct starteru.
Pak to blafne i u vymlacene baterky.
Uz se to tahne od prvnich TDi, tenkrat to mozna byla chyba v sw,
ale asi pak VW zjistil, ze by na tom mohl neco vyrejzovat.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: pá červenec 15, 2016 11:23 am |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 572
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
jasne,ze sa viac oplati upravit davku,ale ja som mal na mysli co je pricinou,a ten kto nechce pridavat nech kupi novy origo starter
|
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: po květen 28, 2018 20:33 pm |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 290
|
Trošku oživím, když už se tu zmiňuje BKC a když je snaha tu o tom mluvit i trochu seriózně ... U jakých motorů/jednotek jsou ty "teplý starty" "známý"? (natož když s tím měly problém už rotačky) Btw. v autorizáku to taky přehrajou? (když "pak VW zjistil, že by na tom mohl vyrejžovat") A na kolik otáček to upravujou tam? Imho nacpat to tam od nuly není dobrý nejen pro tu dvouhmotu ... Co takhle předvstřik? (kde u PD je otázka i otvíracího tlaku, popř. tandemu, ale i tak je tam větší rozsah než u rotačky, ne) A na kolik to u jakých motorů upravujete? A jen ty točky? Pod sto je to imho nesmysl, ale když ti startér točí 180-190, tak proč tomu nepomoct, že ... Kdo a za kolik u BKC 2005 (A3) a popř. u AFN 1997 (B5, tam to teda po kabelu nepůjde a přemýšlím, jestli to nespojit s nějakou úpravou map nebo třeba rovnou zdvojením velikosti eeprom na dvě mapy, když se těm ropákům "přistřihujou křidélka" ... Ale dvouhmotu mám novou Sachs, čímž jsem hodnotu auta v podstatě zdvojnásobil ... )
Díky za odpověď, klidně sz
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|