Obsah fóra checksum.cz » Airbagy » Vyrušení střeleného airbagu honda accord 7g |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
AKvtec |
Zaslal: st leden 06, 2016 1:15 am |
|
|
Založen: 6.1.2016
Příspěvky: 4
|
Zdravím mistry v oboru. Mám na vás prosbu. Mám Hondu accord r.v. 2006 (7g) 2.0 v-tec. Prosim vás, mám vyletěné 2 airbagy. V sedačce spolujezdce a stropní u spolujezdce. Nové kupovat nehodlám, sedačka je už i zašitá. Je zde nějaký machr, (určitě ano) který by mi mohl zařídit, aby mi nesvítila chyba na palubovce? Svítí kontrolka a ještě ke všemu mi to hlásí i palubní počítač. Z Stk by mě prý vyrazili. Je tu nějaký profík Zlínsko nebo okolí? Mnohorát děkuji za odpovědi a pomoc.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kari |
Zaslal: st leden 06, 2016 8:14 am |
|
|
Založen: 14.10.2010
Příspěvky: 1201
Bydliště: na okraji Dřínovské jámy
|
koho vozíš na té sedačce?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AKvtec |
Zaslal: čt leden 07, 2016 21:17 pm |
|
|
Založen: 6.1.2016
Příspěvky: 4
|
kari napsal: koho vozíš na té sedačce?
Z 95% jezdím sám
|
|
|
Návrat nahoru |
|
PatoTT |
Zaslal: po únor 08, 2016 15:22 pm |
|
|
Založen: 3.10.2012
Příspěvky: 59
|
AKvtec napsal: kari napsal: koho vozíš na té sedačce?
Z 95% jezdím sám
Ostatnich 5% tchýne
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AKvtec |
Zaslal: po únor 08, 2016 15:26 pm |
|
|
Založen: 6.1.2016
Příspěvky: 4
|
PatoTT napsal: AKvtec napsal: kari napsal: koho vozíš na té sedačce?
Z 95% jezdím sám
Ostatnich 5% tchýne
to bych to neřešil ale vážně. žádná rada či pomoc?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: pá květen 13, 2016 11:57 am |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 289
|
Když nechceš dávat pytle tak odpory, ale rozumně... (tj. bacha na teplo v příp.bouračky nebo tchýni po havárce místo vystřelení bagů můžeš třeba ještě "zatopit" ... ) A stejně tam nejspíš navíc ještě budou crashdata...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá květen 13, 2016 20:03 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Fando už to nechlastej nebo neber co bereš a nebo ber víc
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: pá květen 13, 2016 20:23 pm |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 289
|
O co ti jde? (že ten impuls ten odpor tolik neprohřeje, aby tchýni ještě zatopil? ) Nebo tu je nějakej monopol na OT?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá květen 13, 2016 21:13 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Už si měřil "ten impuls" při aktivaci airbagu,jakou napětovou či proudovou hodnotu a jakým časem probíhá?
Nemyslím,ale troufám si tvrdit že airbag je schopna odpálit i statická elektřina,nevím jak dalece jsi znalej problematiky systému airbag,ale mám za sebou už několik školení čistě airbag a pyrotechnika včetně praktických testů při likvidaci tak si netroufám říct přesně co se stane ale prohřátá svorkovnice nemusí znamenat protékající proud ale teplo vyprodukované pyro roznětkou,bohužel jsem neměl tu čest se na to dívat zblízka a proto to píšu
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: pá květen 13, 2016 22:08 pm |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 289
|
Já si řikal, že ti půjde o tohle Jasně, byla to nadsázka, ten impuls jsem neměřil (stačit by měly i zlomky sekundy, takže je zjevný, že ani ten nejmenší/výkonově odpor to dostatečně nerozpálí...), ale nejen o těch roznětkách(který můžou bejt citlivý i doslova na pár voltů, když je dostatečnej proud/impuls a citlivá roznětka, natož statickej impuls, tam logicky toho proudu stačí míň ) taky něco vim...
A o airbagách taky ... taky už mi prdl do ksichtu a když jsem viděl to video, jak to týpka vyhodí z pneumatiky, začal jsem zvažovat, jestli bych neměl přehodnotit skladování (přiznam se, že mj.vývody jsem jen zaizoloval, ne pro sichr proklemoval...) nebo je raději taky odpálit ...
edit: a když se ptáš na to měření - víš, jak je ten impuls řízenej? (tj. jestli má naprázdno stejnej průběh aspoň z hlediska času? ) Sice nemá smysl ho prodlužovat v řádu sekund, ale zmiňuju se proto, že odpálená roznětka se přeruší...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
ratas |
Zaslal: út květen 17, 2016 21:07 pm |
|
|
Založen: 10.3.2007
Příspěvky: 172
|
No poláci běžně měří bagy ohmmetrem a zatím jsem to střelit neviděl. Zase baterka z telefonu když se trošku pije na dílně bag v sedačce i s kolegou vyvrátila spolehlivě Ale lepší zážitek jsem měl s pásem z B5.5, tam není elektrická pyropatrona, ale normálně mechanická, je to jak malá nastřelovací nábojka. A brácha se tak koukal, proč jen ten pás tak blbě namotává, najednou rána jak prase, kolem letí hromada kovových drobností, troška dýmu a zákazník se začal křižovat . Jinak spálené konektory budou dle mého teplotou spalin po výbuchu, rozhodně ne proudem. Na patroně běžně shoří ten nikl, nebo cadmuim, nebo co je to za povrchovku, to by asi ten proud nedal.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AKvtec |
Zaslal: ne červen 12, 2016 21:02 pm |
|
|
Založen: 6.1.2016
Příspěvky: 4
|
Tak nakonec jsem se tedy rozhodl pro reaktivaci systému. Pytle už jsou na svých místech a vše je jak má být. Problém ale nastává s SRS jednotkou. Nemůžu sehnat druhou a nevim ani o reaktivaci. A stk se kvapem blíží. Nebyla by pomoc aspoň v tomhle směru? Reaktivace nebo druhá v okolí zlína? Klidně okolí 100 km. Je to rok 2006 po face 2.0 v-tec. Kdyžtak mám i její fotky. Ale vim že ctdi tam nepasuje.(říkal pan Zemčík z honda servisu Drslavice.)Jo a mám 6x airbag a textilní sedačky.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|