Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Úprava jednotky T5 128kw |
Strana 3 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 |
|
Autor |
Zpráva |
djkenny |
Zaslal: čt únor 04, 2016 22:58 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Tak pokračování pánové, dnes jsem měl konečně možnost odstavit auto na pár dnů. Stará jednotka byla EDC16 U1 070906016A nová je EDC16 U31 070906016EA. Immo a DPF nejsou problém, ale nenapadlo mě, že BPC má již el.klapku a el.EGR. Jde v jednotce uplně vypnout fukce klapek ? Nebo budu muset udělat nějakej emulátor, aby si jednotka myslela, že má něco připojeného. A nemá někdo prosím přehledný kompletní pinout z T5 BPC. AXE mam, ale na BPC mam jen pár snímačů a spoustu nedostatku :-/ Děkuji
|
_________________ ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá únor 05, 2016 7:02 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
problém sedí mezi klávesnicí a židlí
pasovat nějaké vstřiky na nějaký soft s pocitem, že vw má podobné mapy je úctyhodný výkon , nicméně výsledek nějak pořád ne a ne se dostavit že ?
zajdi si někdy někam kde se testují vstřiky , prohlídni si dokonale celý kalibrační proces a pochopíš že to není jen o rozdílu průměrů otvorů ve vstřikovacích tryskách
a to je právě problém teoretického "ladění " mnoha teoretiků od monitoru ......
http://ulozto.cz/x9NxAm6k/bpd-rar
pass your nick
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: pá únor 05, 2016 7:36 am |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Hele ,,Dege,, to co jsem psal v příspěvku vedle sem netahej, pokud nebudeš zkoušet, tak se nikdy nic nenaučíš. To jenom ty ses narodil s programátorem v ruce a jednotkou na stole. Proto tam asi dávám tuhle jednotku, která patří k motoru.
Ale děkuji za schéma......
|
_________________ ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá únor 05, 2016 13:16 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
djkenny napsal: Hele ,,Dege,, to co jsem psal v příspěvku vedle sem netahej, pokud nebudeš zkoušet, tak se nikdy nic nenaučíš. To jenom ty ses narodil s programátorem v ruce a jednotkou na stole. Proto tam asi dávám tuhle jednotku, která patří k motoru.
Ale děkuji za schéma......
psal jsem ti už v září, že to nechodí korektně a stejně sis jel dál svou , tak co se divíš ? ale doufam že aspon schema ti pomůže . jinak emulace klapky nevím ,bude tam vazba dat na váhu, snad odmazat chyby , vypnout egr a dpf , ale stejně je to oprava za všechny peníze...
dej tam vstřiky ze 130pd passata , na ty to jede odbře, mají hodně podobné parametry, mám je v touaregu a no problem , taky je tam edc16u1 - starší typ ecu.
p.s. sám nic nekoumám , vše jsem jen někde přečetl
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: pá únor 05, 2016 17:31 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
To máš pravdu, vstřiky z 96kw passata jsem měl jestě v AXE a jezdilo to dobře. Ale teď to už zkusím dorazit do konce touhle cestou. Immo mam vyřešené, DPF off, změna na elektrice je pouze na váhu vzduchu. Motor už běží jako hodinky a je to o mnoho klidnější. Ještě musím najít chybu klapky a vyrušit ji.
|
_________________ ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: pá únor 05, 2016 22:49 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Zkusí mi někdo za úplatu tu klapku vyrušit? Nebo udělat flap off v dtc....... Jsem na to krátkej. Děkuji
|
_________________ ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
|
|
Návrat nahoru |
|
|