Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Úprava jednotky T5 128kw |
Strana 1 z 3 Jdi na stránku 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
djkenny |
Zaslal: út srpen 11, 2015 6:51 am |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Ahoj, nemá někdo za sebou úpravu jednotky u VW T5. Jednotka na motor AXE a motor BPC. (menší vstriky). Jde mě o přibližně sériové parametry.
|
Naposledy upravil djkenny dne pá září 25, 2015 17:39 pm, celkově upraveno 2 krát.
_________________ ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
|
|
Návrat nahoru |
|
chucky |
Zaslal: út srpen 11, 2015 8:39 am |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 489
|
Co to dělá? teoreticky by to mělo jít přizpůsobit ač máš ecu / motor křížení o jednu generaci.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: út srpen 11, 2015 11:31 am |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Motor má menší průtok vstřikovačů, takže to má tak o 30% méně výkonu. Palivové mapy jsem trochu předĕlal, ale není to ono. Protože to musí být postavené od základu. Nebo sehnat někde obsah jednotky BPC a podle něj stávající mapy předělat.
|
_________________ ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: út srpen 11, 2015 12:40 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Já jsem vůl, dyt já to tady už před rokem a půl řešil. A já si říkal že už jsem tenhle problém měl. To je asi tím teplem.......
|
_________________ ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: pá září 25, 2015 17:38 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Tak jsem si myslel že mam vyhráno a nemam. Předelal jsem vstřikovací mapy, turbo mapy a omezovače co jsem našel podle nové ecu a auto jezdí parádně, jenom mam problém při přechodu z volnoběhu do akcelarace a někdy i na volnoběh. Auto při přidaní nebo rozjezdu zacuká a někdy na volnoběh nejde pravidelně. Už mam najeto asi 5000km a krom tohodle to jede jak má. Ale tohle nejsem schopen vyřešit. Nebyl by někdo od té lásky a nepodíval se mi na to. Posílám originál ze staré ecu, originál z nové ecu a pak to co se mě povedlo vytvořit.
Zde je odkaz na soubory: http://77.78.90.190/files/vwt5.zip
|
_________________ ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: pá září 25, 2015 19:09 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Tak nepravidelný chod asi mam, vyrušil jsem mapu 1 pro částečně přidaný plyn, jako to je v nové ecu. Ještě zkusim nějak nahradit mapy pro akceleraci, protože některé mapy jsou jiné nebo nejsou vůbec.
|
_________________ ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: so září 26, 2015 8:40 am |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Koukám že si tu píšu sám se sebou, to ale nevadí . Takže dnes odzkoušeno, problém mezi volnou jízdou a akcelerací vyřešen a volnoběh se zlepšil o 80% ale pořát to není ono. Jinak to jede hezky bez jakého koliv problému, takže dávám soubor ke sdílení, kdyby to někdo někdy řešil, je to ušetřených par hodin. A když bude mít někdo zájem a podívá se do toho, byl bych i rád. Někde je ještě problém, nebo co tam něco chybí.
http://77.78.90.190/files/vwt5sec.zip
|
_________________ ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
|
|
Návrat nahoru |
|
podivoc |
Zaslal: so září 26, 2015 9:34 am |
|
|
Založen: 27.11.2009
Příspěvky: 584
Bydliště: brno
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: so září 26, 2015 11:40 am |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Já data mam, ale jednotka je hodně jiná a jenom se snažím použit potřebný věci z BPC. A když koukám na live data při běhu motoru, tak ten nepravidelný chod na volnoběh je ve chvíli, kdy spadnou otáčky pod 800. Jednotka začne nesmyslně měnit davku vstříku a začne houpat. Pokud nastavím plynový pedál na 2% a zvýším otáčky na 810-820 tak je klid a motor běží jako hodinky. Jestli by jen nestačilo prostě ty otáčky zvednout v ECU.
|
_________________ ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
|
|
Návrat nahoru |
|
podivoc |
Zaslal: so září 26, 2015 11:51 am |
|
|
Založen: 27.11.2009
Příspěvky: 584
Bydliště: brno
|
ja to tady mam taky resit jenze z BNZ na BPC tam to je vsechno stejny tak to udelam prehranim kompletnich dat nez se s tim trapit....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: so září 26, 2015 12:08 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
To jo, BNZ a BPC je stejná ecu, ale AXE je problém. Už jsem taky chtěl že tam dám z BPC jednotku, ale musel bych nechat vyrušit DPF a má taky jiný pinout.
|
_________________ ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
|
|
Návrat nahoru |
|
podivoc |
Zaslal: so září 26, 2015 13:37 pm |
|
|
Založen: 27.11.2009
Příspěvky: 584
Bydliště: brno
|
podle me kdyby se vypnul filtr a egr,neco malo by se prepinovalo tak by to mohlo byt ok
|
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: so září 26, 2015 13:39 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Hmm.....a nebo zvednul volnobeh nad 800 a to ale nevim jestli jde
|
_________________ ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: so září 26, 2015 13:41 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Ale zas je otázka, aby nepribejval olej, protože stačí trochu vic nafty než ma být a je problém. Ale to by bylo vidět. Každopadně teď to nekouří a jede normálně, možna trochu lépe než serie.
|
_________________ ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: so září 26, 2015 13:42 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
A nebo bych tam mohl dát nějakej normální motor a né tohle. Má to 500 000km a pořát nějakej problém.
|
_________________ ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
|
|
Návrat nahoru |
|
|