Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Ducato 2.3jtd 2004 ....mechanicke ovladani turba? |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
kraky |
Zaslal: st červenec 22, 2015 23:22 pm |
|
|
Založen: 19.7.2015
Příspěvky: 4
|
Zdravím prátelé. Zajímavý poznatek ....2.3jtd, celkem super svezení i bez úprav, nicméně teď jsem si to nechal načipovat
(U solidní firmy) ...a jede to divně.
V nízkých otáčkách celkem bída, pak v cca 2400ot. přijde zátah jako kráva, ale to v asi 2700ot.končí
To je myslim něco špatně ne? Tím softem to myslím nebude, cokoliv hw kolem motoru bude taky ok, protože s origo sw to jede parádně.
Zajímavej poznatek je, že turbo je řízeno jenom hadičkou napojenou na výstup, jako před dvaceti lety,...žádná elektronika,
tak mi napadá, může s tímhle chiptuning pořádně fungovat?
Prostě nakrmíme to naftou, turbo ale hned natlakuje a vypne, ...nebo naopak nechtěně dává moc a pak se nám přiskrtí nafta...
Snad uvažuju k věci, ale zkusil bych jak se to bude chovat když odpojím, nebo manuálně uberu/přidám na turbu..pak by se to snad mohlo začít chovat trochu normálně....nebo jsem vedle ?
Díky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: čt červenec 23, 2015 9:49 am |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
Doporucuji provest reklamaci u te solidni firmy ... a jedna nesrovnalost - na serii to fungovalo normalne, po softu ne a softem to nebude? No
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt červenec 23, 2015 18:22 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
A ma ta firma iso ? Nebo jak se pozna solidnost ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
dreizig5 |
Zaslal: čt červenec 23, 2015 18:49 pm |
|
|
Založen: 11.9.2012
Příspěvky: 461
|
DIGI-DELETED napsal: A ma ta firma iso ? Nebo jak se pozna solidnost ?
no samozřejmě že podle iso
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kraky |
Zaslal: čt červenec 23, 2015 21:59 pm |
|
|
Založen: 19.7.2015
Příspěvky: 4
|
...prostě to nakrmíme naftou, bez isa...a teď snad i s isem..
Za poplatek
Mě jenom leží v hlavě ta kombinace s manuálnĕ řízeným turbem.
Třeba by to podle softu rádo jelo, ale nemá to vzduch..což při nahrání sw nikdo neřeší.
Je po repasi a možná je nastavený na vypnutí už při celkem nízkým tlaku.
Zítra zkusím na turbu prostě přidat a uvidíme. ..poreferuji.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá červenec 24, 2015 11:10 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
já si myslím, že kecáš a něco jsi si spáchal sám, anebo tě napálil nějaký dement...
Svého času jsem dělal ducata hodně a jede to i s mech turbem s bypasem daleko líp i bez úprav táhla na turbu.
ono není firma jako firma stejně jako tady: https://www.youtube.com/watch?v=TCszOVparpY
a to že má někdo velkou halu , na ní velký bilboard a uvnitř válec na odhadnutí výkonu nic neznačí o jeho schopnostech a znalostech , viz Prasetec Kladno a podobní..
v Plzni to samé : člověk který nikdy v životě neupravil jediný software, ale zato vzdáleně nalil tisíce aut se chlubí novou provozovnou , válec na odhad je taky uvnitř a přitom tvrdí že má 18 let zkušeností atakdále..
tak čemu se potom dá věřit ?????
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
kraky |
Zaslal: pá červenec 24, 2015 11:46 am |
|
|
Založen: 19.7.2015
Příspěvky: 4
|
...takže asi vyřešeno.. táhlo na turbu bylo skutečně hodně uvolněný a
po načipování když přišel zátah, tak se prostě hned vyplo.
Po decentním utažení už krásě táhne i při ot . přes 3tis.
Asi 10km to v zátahu černě hulilo, teď už nekouří vůbec. To se myslím jenom uthly saze v potrubí. Tak snad OK
Edit: prostě teď se s tím dá jezdit. Před tím byla mnohem použitelnějsí verze s origo SW. Zase na druhou stranu, teď je znát, že v plným zátahu dostává motor i turbo strašnej záhul a kdyby s tím jezdil magor bez ohledu k autu, tak to brzo zlikviduje.
S tou Plzní, jde o to, že SW jim upravuje údajně nejlepší firma v Rakousku, což je lepší než jakkoli si to ladit sami... nevím, nechci do toho rejpat...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so červenec 25, 2015 8:00 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
Tovíš to je problém firem , které jen nalejvají a neví co a hlavně vůbec neví jak funguje motor...
Pokud se firma chlubí 18 lety zkušeností a její diagnostické vybavení je jeden čínský vagcom a jeden čínský autocom , tak to už něco značí ne ? to je jasný systém MINIMAX ( systém postavený na tom že s minimálními náklady chceme dosáhnout maximálního zisku) tento systém je sice všeobecně žádoucí , ovšem v takovém systému už nezbývají žádné prostředky pro výzkum a vývoj...
co jsem osobně poznal lidi kteří se tím zabývají dlouho , tak ani jeden z nich neřeší nějaké ISO , super webové stránky s různými stupni tuningu jako ekotuning, normal a superrace tuning, a podobné hovadiny ...
za krásným webem se většinou schovává amatér , který musí to co neumí okecat, čím více a lépe to okecá , tím je úspěšnější, navíc v dnešní době do tuningu naskočili různí spekulanti a kolotočáři jak ABC tuning a podobně
prostě v tom vidí jen zisk a takový idiot za rok klidně začne prodávat rýži , když to víc posype.....
jinak alibi, že je lepší nalejvat od Rakušáků než se zabývat vlastními úpravami, jen značí to že zájem o věc je pouze finanční , nic jiného než tvorba zisku není podstatné...
sorry ale takové firmě bych fakt auto naladit nenechal ...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
kraky |
Zaslal: so červenec 25, 2015 13:23 pm |
|
|
Založen: 19.7.2015
Příspěvky: 4
|
Tak jestli oba myslíme stejnou firmu, máš pravdu..
Zase na druhou stranu ta provozovna, reklamy v rádiu...to prostě funguje skvěle a vydělává to
Napadá mi, udělat si super restauraci, bez kuchyně, jídlo si nechat vozit od Ťamanů, přihodit na ceně 300% "máme zkušenosti které sahají staletí do historie" )
Ne, v pohodě, nechci to hanit.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|