Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  volvo v50 nejede
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 3 z 4    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

volvo v50 nejede

Autor Zpráva
LuckkyLuke
Zaslal: pá listopad 28, 2014 0:06 am Citovat
Založen: 16.11.2008 Příspěvky: 64
Tady máš graf vstřiku. Sedí?

http://ulozto.cz/x5mSodV5/volvo-pdf
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: pá listopad 28, 2014 13:14 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
obrázek je to krásný ale zcela nesmyslný..
u piezo vstřiků ti jeden impuls to piezo otevře a druhý obrácený ti ho zavře, a ta špička vypadá jen jako krátký puls. to co je mezi tí je doba po kterou je vstřik otevřený ...

ale dík za snahu Smile

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dhfool
Zaslal: ne listopad 30, 2014 13:37 pm Citovat
Založen: 17.8.2013 Příspěvky: 25
Pokud ti to vstřiky otvírá a nic z nich nejde, tak asi bude v kelu přívod nafty. Na start 100bar taky není žádná hitparáda. Rail s trubkama máš taky odvzdušněný? Pamatuju, že jsem se tím jebal na XC90. Odvzdušnit to není žádná prdel. Podtlakem natáhnout naftu až k čerpadlu a zalít čerpadlo.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
otapa
Zaslal: pá prosinec 05, 2014 22:03 pm Citovat
Založen: 28.12.2008 Příspěvky: 19 Bydliště: M.B.
to volvo už jede nebo pořád ne ?

_________________
VW Transporter T5,čip Reesha-Huml
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: so prosinec 06, 2014 8:34 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
tak ve volvu je už třetí čerpadlo , a at delam co delam tak se nedostanu na startovací tlak 15Mpa..
vždycky to hodí špičku max tak 12Mpa a víc ani boha..
pokud to vezmu na lano a dám tomu cca 1000 otáček na start , tak stejně ani tak nevyskočí tlak na požadovanou ůroven, jednotka po chvilce shodí krmení ventilů v čerpadle
hlavně pořád 0 závad když odpojím třeba jen jeden vstřik..
přes přepady nejde nic a na railu pojistný ventil není ..
ted mi napadlo že to shodí jednotka, možná kvůli špatné synchronizaci ?
asi budu muset sundat ten dekl i s parohama a mimo jine zkontrolovat již "zkontrolované " rozvody...

a pak už jen podpálit tu firmu co v Plzni "kontroluje " ty vstřiky , jméno zatím záměrně neuvádím , nicméně zakládám další téma a to zkušenosti se "opravováři vstřiků "

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LuckkyLuke
Zaslal: so prosinec 06, 2014 13:09 pm Citovat
Založen: 16.11.2008 Příspěvky: 64
Uz jsi zkousel tu ECU?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dodi911
Zaslal: so prosinec 06, 2014 14:04 pm Citovat
Založen: 15.10.2009 Příspěvky: 604 Bydliště: Ke
Tak 15Mpa, to je o nicom. Teraz som robil mondeo. Tlak nedosiahnuty, chyba ziadna. Vstreky po repase a po napojeni baniek siel tlak do prepadu z 1 vstreku. Ale to striekalo, ako keby ostal otvoreny uplne. Spoliehaj sa na nieco Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: so prosinec 06, 2014 18:06 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
LuckkyLuke napsal:
Uz jsi zkousel tu ECU?

ecu mam taky , jeste jsem ji netestoval , když nasimuluju potakem tlak na railu 15 mpa ,tak se začnou elektricky otevirat vstřiky ...
divne je, že zezačatku to naběhne na cca 10-12Mpa podle nalady , pak spadne buzení jak sacího tak tlakového ventilu z cca 50% na cca 10 % ,
jako kdyby jednotka když nedosahne tlaku na start ve 3 vteřinách ,tak to vzdá a ubere na sacím ventilu , a tímpádem to přestane sát a tlak jde dolů někam na 6Mpa..
vstřiky jsem měl otočené a z přepadu nic nešlo ...
co je tam kurva za fígl s tim start tlakem , že by to synchro ?

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LuckkyLuke
Zaslal: so prosinec 06, 2014 20:25 pm Citovat
Založen: 16.11.2008 Příspěvky: 64
Já to typuji na ECU, ale je to jen můj názor.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
L4k0t0
Zaslal: ne prosinec 07, 2014 16:14 pm Citovat
Založen: 21.4.2013 Příspěvky: 13
Ma to system s podavacim cerpadlem v nadrzi, nebo bez ? Pokud bez zkus odpojit cely palivovy system a natvrdo napoj hadici s balonkem na sani a do kanystru z naftou a prepad z5 do kanystru, protoze tydle vysokotlake cepradla jsou dost citlive na podtlak pri sani a okamzite privrou saci ventil. Pripadne jak saci ventil tak i ventil pro regulaci tlaku v railu vycistit na ultrazvuku.
Pripadne pokud mas pwm generator zapoj jej na ventil regulace tlaku v railu a pri startu mu dej stridu okolo 90% a poslouchej jestli se "rozklepou" vstriky vlivem narustu tlaku, zkus i ten tlak sledovat na diagnostice.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
djkenny
Zaslal: ne prosinec 07, 2014 19:05 pm Citovat
Založen: 6.11.2008 Příspěvky: 296 Bydliště: Jičín
Má to bezpečnostní přepad z railu nebo ne?

_________________
ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
DIGI-DELETED
Zaslal: ne prosinec 07, 2014 21:16 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
přepad to nemá , pumpu v nádrži taky ne , balonek jsem zkoušel ,saje to volně a pokud tlačím při startu tak to nijak nepomáhá .
s tím pwm mi to taky napadlo , ale přeci to musí chytit i bez generátoru ne ?
sehnal jsem sadu , pumpa, trysky , ecu z krišota 407 , tak to zitra přeházím
Rolling Eyes

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
L4k0t0
Zaslal: po prosinec 08, 2014 21:17 pm Citovat
Založen: 21.4.2013 Příspěvky: 13
V tom bude asi poradny brouk. Jeste me napadlo jak pises, ze uz jsi vyzkousel nekolik cerpadel tak se pouzivaji dva typy ventilu pro regulaci tlaku v railu. Vypadaji oba stejne dokonce jsou zamenitelne, ale pokud je prehodis tak jednou to nenastartujes a v druhem kdyz to chytne hned to zdechne. Jde o to ze jeden s rostouci stridou pwm se otvira a druhy zavira. Nechapu proc to tak delaji, ale je toho vice pripadu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: pá prosinec 19, 2014 8:56 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
tak uz to jede ...
představte si že do pohonu čerpadla zařadíte momentovou spojku , která při určitém tlaku začne prokluzovat. Rolling Eyes Rolling Eyes
dříve se vačky brousily z jednoho kusu , dneska se lisují z plechu, holt je to asi pokrok, nicméně zde asi netrefili ten patřičný přesah a to je cely problem...
zkušenost dobrá , výdělek už méně dobrý , vychází to tak 30korun na hodinu ... Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dhfool
Zaslal: pá prosinec 19, 2014 21:09 pm Citovat
Založen: 17.8.2013 Příspěvky: 25
Nová doba, co (ještě) nejde vyrobit z hovna, tak je z plechu. Budeme argumentovat sníženou váhou a tím i nižšíma emisema. Jinak bezva výdrb. Už jsem teda viděl pootočené hupy na vačce, tak abych si to do budoucna přiřadil i k nízkému tlaku na čerpadle. V podstatě mě ani nenapadá, jak na to přijít, aniž bych věděl, že čerpadlo v druhém autě funguje.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 3 z 4    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 15:34 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.