Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  volvo v50 nejede
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 4    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

volvo v50 nejede

Autor Zpráva
John
Zaslal: út listopad 11, 2014 9:15 am Citovat
Založen: 18.4.2008 Příspěvky: 1104 Bydliště: Severní čechy
mike76 napsal:
neviem ako V50, ale XC60 ked odpojis plavak a rucicka padne na 0, auto zdochne aj s plnou nadrzou .


Přesně tak, systém Ford, jednotka motoru nevidí množství paliva a aby se nezavzdušnila palivová soustava tak zdechne .

J.

_________________
proč nemá den alespoň 48 hodin ? Asi se odstěhuji na Merkur ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dodi911
Zaslal: út listopad 11, 2014 9:57 am Citovat
Založen: 15.10.2009 Příspěvky: 604 Bydliště: Ke
Roztahovat to a odvzdusnovat nema zmysel, ked ti tlak nabehne na 65mpa. Co sa toho tyka , v zivote som nic neroztahoval , lebo na tieto veci si staci vyrobit pumpu na odvzdusnenie, resp. ju kupit a to zavzdusnenych fordov,fr. a pod. som robil xy. Samozrejem o nabitom akumulatory a funkcnom startry pisat nebudem. Tlak ti nabehne z 2 dvovodov, bud keca cidlo frp, alebo neotvara vstreky. Zameral by som sa este na referencne napatia, mozno seknute egr, nie vzdy to pise problem s tymto. Inak minule som troska maturoval s rovnakou zavadou na mondeu. Prejav bol ten isty a bola ko jednotka. Tam to bolo bez zavad aj s odpojenymi vstrekovacmi. Skus ich odpojit a nacitat dtc.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mike76
Zaslal: út listopad 11, 2014 17:47 pm Citovat
Založen: 6.3.2010 Příspěvky: 345 Bydliště: SR
dodi911 napsal:
Roztahovat to a odvzdusnovat nema zmysel, ked ti tlak nabehne na 65mpa. Co sa toho tyka , v zivote som nic neroztahoval , lebo na tieto veci si staci vyrobit pumpu na odvzdusnenie, resp. ju kupit a to zavzdusnenych fordov,fr. a pod. som robil xy. Samozrejem o nabitom akumulatory a funkcnom startry pisat nebudem. Tlak ti nabehne z 2 dvovodov, bud keca cidlo frp, alebo neotvara vstreky. Zameral by som sa este na referencne napatia, mozno seknute egr, nie vzdy to pise problem s tymto. Inak minule som troska maturoval s rovnakou zavadou na mondeu. Prejav bol ten isty a bola ko jednotka. Tam to bolo bez zavad aj s odpojenymi vstrekovacmi. Skus ich odpojit a nacitat dtc.
ale pokial z nejakeho dovodu jednotka neotvara vstreky, tak ti ic neda ani do zavad , aj ked su odpojene
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dodi911
Zaslal: út listopad 11, 2014 18:10 pm Citovat
Založen: 15.10.2009 Příspěvky: 604 Bydliště: Ke
Budes tam mat nieco ohladom obvodu. Odpoj plavak v nadrzi, cidla nech nema synchro, nasimuluj tlak 5mpa a odpoj nejaky vstrek. Poziadavky splnene nebudu a dtc na vstrek bude. Este som nemal vozidlo s funkcnou rj, kde by jednotka nezaznamenala vadu obvodu vstrekovaca aj ked nemala poziadavky pre start. Jedine ko jednotka. Netvrdim, ze to je tento pripad akurat som riesil na vlas rovnaky a bolo to jednotkou. Po vymene jednotky to chytilo na otocenie a skusal som simulovat rozne stavy pre povolenie a zakazanie startu. Vstrek to zaznamenalo po vymene rj vzdy.

Moznych zavad moze byt milion od napr. straty referencie az po stratu kopresie, paliva,... ale clovek ak vie co merat, tak to zvladne a digi , aspon podla prispevkov nepatri do nizsieho "levelu" Akurat ma troska zaraza, ze televiziu vytahuje az po D/M cerpadla, vstrekov, roztahovani, .... Ak to nieje, ako som pisal prispevok z ironie Wink nemyslim to v zlom
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dreizig5
Zaslal: út listopad 11, 2014 23:20 pm Citovat
Založen: 11.9.2012 Příspěvky: 461
já si myslím že už vytáhl televizu a zitra napíše čím to bylo. Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
otapa
Zaslal: ne listopad 23, 2014 10:41 am Citovat
Založen: 28.12.2008 Příspěvky: 19 Bydliště: M.B.
jak to dopadlo s tím volvem??

_________________
VW Transporter T5,čip Reesha-Huml
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: ne listopad 23, 2014 11:37 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
mam ho tu porad
kdyz to vezmu diagem (vida) tak to otacky a synchro ukazuje ok tlak 10mpa , doba vstriku pro start cca 2-3ms , immo ok , teploty ok , zasoba paliva v nadrži 35lt, start povolen , a stejně ani boha
ted zase z majitele vylezlo že auto postupně ztrácelo výkon, předtím to bylo tak že to chcíplo na nedostatek paliva, nádrž prázdná a na budíku půlka nádrže, kdoví jestli tam nevzali benzín a pak to nevypumpovali..
no je to v prdeli když lidi kecají a mlží...
ale divne je vstřiky byly v na testu a údajně akorát ve vyšších dávkách rozdíl..
tak to už teda fakt nevim k čemu jsou ty testovací stolice když výsledek je stejně velká neznámá????
to same nechal jsem otestovat vstřiky na 16hdi psa a taky prý jsou ok a auto od 3000 zvoní jako zvon na jeden vstřik , pak jsem dal jinej a prestalo to..
to je jako kdych vzal diagnostiku na auto které nejde a za 500 jim řekl že tam nejsou žádné závady a vlastně jede i když přesto nejede... Rolling Eyes Rolling Eyes

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
podivoc
Zaslal: ne listopad 23, 2014 12:03 pm Citovat
Založen: 27.11.2009 Příspěvky: 584 Bydliště: brno
Neni 10MPa trochu malo na start?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
dodi911
Zaslal: ne listopad 23, 2014 14:48 pm Citovat
Založen: 15.10.2009 Příspěvky: 604 Bydliště: Ke
Je to malo, takto nechyti.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: ne listopad 23, 2014 15:58 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
ono každá diag ukazuje jinak a podle vidy je tam kolem 100 000hpa přepočteno na 10Mpa, nevim kolik je tady podminka, ale na tohle už bosch system chytá .
čerpadlo v druhem volvu běžělo a pokud prošly vstřiky testem tak snad testujou i přepady ??
v sání mám pumpičku a tlačím do čerpadla , takže tam to nic nebrzdí, tak nevim když se to roztahovalo tak tam bylo určitě víc jak 10Mpa vzhledem k vyšším otáčkám.

na start spray to chvíli běží , pokud dojde tak to chcípne , ono rvát tam ten startspray neni taky žádná paráda vzhledem k detonacím. Crying or Very sad

když se podivam do live dat, tak jak sací í ventil tak tlakový, je buzen střídou kolem 50% , střída se mění , asi vezmu televizi a napichnu ty ventily jak vypadá v realitě PWM ..

to dodi :

nahoře píšeš žš to má naběhnout na 65Mpa , to je startovací podmínka ? vždyt to má na volnoběh kolem 30 ne ? nebude to 6.5Mpa ? když odpojim jeden vstřik tak dtc nenaběhne žádná...

http://www.jednotky.cz/tlak/


jinak když máš stejný volvo vedle tak je rychlejší přehodit pumpu na 3 šroubech než měřit a koumat signály , vstřiky jsem nepřehazoval bohužel , možná jsem měl , je to zprostředkovačka z jednoho servisu tak jsem je nechal vstřiky vymontovat a testnout ..
prý jsou ok a jen ve vyšších dávkávh dávají o něco méně.

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: ne listopad 23, 2014 17:22 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
Beztak jsou zadrene vstriky. Nejlepsi pokud jses si jistej ze otviraj vstriky, vytahnout zhavky a tocit zda prasi nafta z dir. Kyz das oscilo na snimac tlaku, zacne pri startovani stoupat?? Je tam aspon 1V??
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
podivoc
Zaslal: ne listopad 23, 2014 19:04 pm Citovat
Založen: 27.11.2009 Příspěvky: 584 Bydliště: brno
volnobeh 28-34MPa,pri startovani chyta kolem 18MPa,na 10 to nebude mit ani snahu.V tvym pripade vada cerpadla nebo neco na nizkotlaku
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
amigo
Zaslal: ne listopad 23, 2014 19:58 pm Citovat
Založen: 19.6.2009 Příspěvky: 790 Bydliště: slovakia
Skusil by som nasimulovat tlak 20mpa a startovat.

_________________
Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dodi911
Zaslal: ne listopad 23, 2014 20:12 pm Citovat
Založen: 15.10.2009 Příspěvky: 604 Bydliště: Ke
DIGI-DELETED napsal:
ono každá diag ukazuje jinak a podle vidy je tam kolem 100 000hpa přepočteno na 10Mpa, nevim kolik je tady podminka, ale na tohle už bosch system chytá .
čerpadlo v druhem volvu běžělo a pokud prošly vstřiky testem tak snad testujou i přepady ??
v sání mám pumpičku a tlačím do čerpadla , takže tam to nic nebrzdí, tak nevim když se to roztahovalo tak tam bylo určitě víc jak 10Mpa vzhledem k vyšším otáčkám.

na start spray to chvíli běží , pokud dojde tak to chcípne , ono rvát tam ten startspray neni taky žádná paráda vzhledem k detonacím. Crying or Very sad

když se podivam do live dat, tak jak sací í ventil tak tlakový, je buzen střídou kolem 50% , střída se mění , asi vezmu televizi a napichnu ty ventily jak vypadá v realitě PWM ..

to dodi :

nahoře píšeš žš to má naběhnout na 65Mpa , to je startovací podmínka ? vždyt to má na volnoběh kolem 30 ne ? nebude to 6.5Mpa ? když odpojim jeden vstřik tak dtc nenaběhne žádná...

http://www.jednotky.cz/tlak/


jinak když máš stejný volvo vedle tak je rychlejší přehodit pumpu na 3 šroubech než měřit a koumat signály , vstřiky jsem nepřehazoval bohužel , možná jsem měl , je to zprostředkovačka z jednoho servisu tak jsem je nechal vstřiky vymontovat a testnout ..
prý jsou ok a jen ve vyšších dávkávh dávají o něco méně.

Nie nie. Ty si pisal v 2, alebo 3tom prispevku, ze ti tlak nabehuje pri startovani na 65Mega. Nepisem o tom, ze to je podmienka, asi to zle chapes. Preto so to spoenul. Pre start nejakych 22-25 co som odsledoval pri meraniach.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: čt listopad 27, 2014 14:39 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
volvo aktuálně : co se tyka tlaku na start tak jsem nasimuloval tlak potakem a co jsem vypozoroval tak to začne otevírat vstřiky od 15Mpa , při 14Mpa ještě nic .

vzal jsem na to televizi a je tam jeden 630 mikrosec předvstřik a pak 2,3milisec hlavní vstřik asi 8 zubu pred horní úvratí, stejný čas vstřiku ukazuje i diagnostika..

vstřiky otočeny nahoru a nepráší... Crying or Very sad Crying or Very sad

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 4    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 21:24 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.