Obsah fóra checksum.cz » Diesel » volvo v50 nejede |
Strana 2 z 4 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3, 4 Další |
|
Autor |
Zpráva |
John |
Zaslal: út listopad 11, 2014 9:15 am |
|
|
Založen: 18.4.2008
Příspěvky: 1104
Bydliště: Severní čechy
|
mike76 napsal: neviem ako V50, ale XC60 ked odpojis plavak a rucicka padne na 0, auto zdochne aj s plnou nadrzou .
Přesně tak, systém Ford, jednotka motoru nevidí množství paliva a aby se nezavzdušnila palivová soustava tak zdechne .
J.
|
_________________ proč nemá den alespoň 48 hodin ? Asi se odstěhuji na Merkur ...
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: út listopad 11, 2014 9:57 am |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
Roztahovat to a odvzdusnovat nema zmysel, ked ti tlak nabehne na 65mpa. Co sa toho tyka , v zivote som nic neroztahoval , lebo na tieto veci si staci vyrobit pumpu na odvzdusnenie, resp. ju kupit a to zavzdusnenych fordov,fr. a pod. som robil xy. Samozrejem o nabitom akumulatory a funkcnom startry pisat nebudem. Tlak ti nabehne z 2 dvovodov, bud keca cidlo frp, alebo neotvara vstreky. Zameral by som sa este na referencne napatia, mozno seknute egr, nie vzdy to pise problem s tymto. Inak minule som troska maturoval s rovnakou zavadou na mondeu. Prejav bol ten isty a bola ko jednotka. Tam to bolo bez zavad aj s odpojenymi vstrekovacmi. Skus ich odpojit a nacitat dtc.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mike76 |
Zaslal: út listopad 11, 2014 17:47 pm |
|
|
Založen: 6.3.2010
Příspěvky: 345
Bydliště: SR
|
dodi911 napsal: Roztahovat to a odvzdusnovat nema zmysel, ked ti tlak nabehne na 65mpa. Co sa toho tyka , v zivote som nic neroztahoval , lebo na tieto veci si staci vyrobit pumpu na odvzdusnenie, resp. ju kupit a to zavzdusnenych fordov,fr. a pod. som robil xy. Samozrejem o nabitom akumulatory a funkcnom startry pisat nebudem. Tlak ti nabehne z 2 dvovodov, bud keca cidlo frp, alebo neotvara vstreky. Zameral by som sa este na referencne napatia, mozno seknute egr, nie vzdy to pise problem s tymto. Inak minule som troska maturoval s rovnakou zavadou na mondeu. Prejav bol ten isty a bola ko jednotka. Tam to bolo bez zavad aj s odpojenymi vstrekovacmi. Skus ich odpojit a nacitat dtc. ale pokial z nejakeho dovodu jednotka neotvara vstreky, tak ti ic neda ani do zavad , aj ked su odpojene
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: út listopad 11, 2014 18:10 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
Budes tam mat nieco ohladom obvodu. Odpoj plavak v nadrzi, cidla nech nema synchro, nasimuluj tlak 5mpa a odpoj nejaky vstrek. Poziadavky splnene nebudu a dtc na vstrek bude. Este som nemal vozidlo s funkcnou rj, kde by jednotka nezaznamenala vadu obvodu vstrekovaca aj ked nemala poziadavky pre start. Jedine ko jednotka. Netvrdim, ze to je tento pripad akurat som riesil na vlas rovnaky a bolo to jednotkou. Po vymene jednotky to chytilo na otocenie a skusal som simulovat rozne stavy pre povolenie a zakazanie startu. Vstrek to zaznamenalo po vymene rj vzdy.
Moznych zavad moze byt milion od napr. straty referencie az po stratu kopresie, paliva,... ale clovek ak vie co merat, tak to zvladne a digi , aspon podla prispevkov nepatri do nizsieho "levelu" Akurat ma troska zaraza, ze televiziu vytahuje az po D/M cerpadla, vstrekov, roztahovani, .... Ak to nieje, ako som pisal prispevok z ironie nemyslim to v zlom
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dreizig5 |
Zaslal: út listopad 11, 2014 23:20 pm |
|
|
Založen: 11.9.2012
Příspěvky: 461
|
já si myslím že už vytáhl televizu a zitra napíše čím to bylo.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
otapa |
Zaslal: ne listopad 23, 2014 10:41 am |
|
|
Založen: 28.12.2008
Příspěvky: 19
Bydliště: M.B.
|
jak to dopadlo s tím volvem??
|
_________________ VW Transporter T5,čip Reesha-Huml
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne listopad 23, 2014 11:37 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
mam ho tu porad
kdyz to vezmu diagem (vida) tak to otacky a synchro ukazuje ok tlak 10mpa , doba vstriku pro start cca 2-3ms , immo ok , teploty ok , zasoba paliva v nadrži 35lt, start povolen , a stejně ani boha
ted zase z majitele vylezlo že auto postupně ztrácelo výkon, předtím to bylo tak že to chcíplo na nedostatek paliva, nádrž prázdná a na budíku půlka nádrže, kdoví jestli tam nevzali benzín a pak to nevypumpovali..
no je to v prdeli když lidi kecají a mlží...
ale divne je vstřiky byly v na testu a údajně akorát ve vyšších dávkách rozdíl..
tak to už teda fakt nevim k čemu jsou ty testovací stolice když výsledek je stejně velká neznámá????
to same nechal jsem otestovat vstřiky na 16hdi psa a taky prý jsou ok a auto od 3000 zvoní jako zvon na jeden vstřik , pak jsem dal jinej a prestalo to..
to je jako kdych vzal diagnostiku na auto které nejde a za 500 jim řekl že tam nejsou žádné závady a vlastně jede i když přesto nejede...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
podivoc |
Zaslal: ne listopad 23, 2014 12:03 pm |
|
|
Založen: 27.11.2009
Příspěvky: 584
Bydliště: brno
|
Neni 10MPa trochu malo na start?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: ne listopad 23, 2014 14:48 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
Je to malo, takto nechyti.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne listopad 23, 2014 15:58 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
ono každá diag ukazuje jinak a podle vidy je tam kolem 100 000hpa přepočteno na 10Mpa, nevim kolik je tady podminka, ale na tohle už bosch system chytá .
čerpadlo v druhem volvu běžělo a pokud prošly vstřiky testem tak snad testujou i přepady ??
v sání mám pumpičku a tlačím do čerpadla , takže tam to nic nebrzdí, tak nevim když se to roztahovalo tak tam bylo určitě víc jak 10Mpa vzhledem k vyšším otáčkám.
na start spray to chvíli běží , pokud dojde tak to chcípne , ono rvát tam ten startspray neni taky žádná paráda vzhledem k detonacím.
když se podivam do live dat, tak jak sací í ventil tak tlakový, je buzen střídou kolem 50% , střída se mění , asi vezmu televizi a napichnu ty ventily jak vypadá v realitě PWM ..
to dodi :
nahoře píšeš žš to má naběhnout na 65Mpa , to je startovací podmínka ? vždyt to má na volnoběh kolem 30 ne ? nebude to 6.5Mpa ? když odpojim jeden vstřik tak dtc nenaběhne žádná...
http://www.jednotky.cz/tlak/
jinak když máš stejný volvo vedle tak je rychlejší přehodit pumpu na 3 šroubech než měřit a koumat signály , vstřiky jsem nepřehazoval bohužel , možná jsem měl , je to zprostředkovačka z jednoho servisu tak jsem je nechal vstřiky vymontovat a testnout ..
prý jsou ok a jen ve vyšších dávkávh dávají o něco méně.
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: ne listopad 23, 2014 17:22 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
Beztak jsou zadrene vstriky. Nejlepsi pokud jses si jistej ze otviraj vstriky, vytahnout zhavky a tocit zda prasi nafta z dir. Kyz das oscilo na snimac tlaku, zacne pri startovani stoupat?? Je tam aspon 1V??
|
|
|
Návrat nahoru |
|
podivoc |
Zaslal: ne listopad 23, 2014 19:04 pm |
|
|
Založen: 27.11.2009
Příspěvky: 584
Bydliště: brno
|
volnobeh 28-34MPa,pri startovani chyta kolem 18MPa,na 10 to nebude mit ani snahu.V tvym pripade vada cerpadla nebo neco na nizkotlaku
|
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: ne listopad 23, 2014 19:58 pm |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 790
Bydliště: slovakia
|
Skusil by som nasimulovat tlak 20mpa a startovat.
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: ne listopad 23, 2014 20:12 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
DIGI-DELETED napsal: ono každá diag ukazuje jinak a podle vidy je tam kolem 100 000hpa přepočteno na 10Mpa, nevim kolik je tady podminka, ale na tohle už bosch system chytá .
čerpadlo v druhem volvu běžělo a pokud prošly vstřiky testem tak snad testujou i přepady ??
v sání mám pumpičku a tlačím do čerpadla , takže tam to nic nebrzdí, tak nevim když se to roztahovalo tak tam bylo určitě víc jak 10Mpa vzhledem k vyšším otáčkám.
na start spray to chvíli běží , pokud dojde tak to chcípne , ono rvát tam ten startspray neni taky žádná paráda vzhledem k detonacím.
když se podivam do live dat, tak jak sací í ventil tak tlakový, je buzen střídou kolem 50% , střída se mění , asi vezmu televizi a napichnu ty ventily jak vypadá v realitě PWM ..
to dodi :
nahoře píšeš žš to má naběhnout na 65Mpa , to je startovací podmínka ? vždyt to má na volnoběh kolem 30 ne ? nebude to 6.5Mpa ? když odpojim jeden vstřik tak dtc nenaběhne žádná...
http://www.jednotky.cz/tlak/
jinak když máš stejný volvo vedle tak je rychlejší přehodit pumpu na 3 šroubech než měřit a koumat signály , vstřiky jsem nepřehazoval bohužel , možná jsem měl , je to zprostředkovačka z jednoho servisu tak jsem je nechal vstřiky vymontovat a testnout ..
prý jsou ok a jen ve vyšších dávkávh dávají o něco méně.
Nie nie. Ty si pisal v 2, alebo 3tom prispevku, ze ti tlak nabehuje pri startovani na 65Mega. Nepisem o tom, ze to je podmienka, asi to zle chapes. Preto so to spoenul. Pre start nejakych 22-25 co som odsledoval pri meraniach.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt listopad 27, 2014 14:39 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
volvo aktuálně : co se tyka tlaku na start tak jsem nasimuloval tlak potakem a co jsem vypozoroval tak to začne otevírat vstřiky od 15Mpa , při 14Mpa ještě nic .
vzal jsem na to televizi a je tam jeden 630 mikrosec předvstřik a pak 2,3milisec hlavní vstřik asi 8 zubu pred horní úvratí, stejný čas vstřiku ukazuje i diagnostika..
vstřiky otočeny nahoru a nepráší...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
|