Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  renault trafic
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

renault trafic

Autor Zpráva
DIGI-DELETED
Zaslal: st červen 11, 2014 8:16 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
dostal se mi do rukou renault trafic 19dci asi 2005 rok , edc15,
po nastartovani nejde asi minutu přidat plyn , běží to jen na volnoběh a přitom v live datech pedál reaguje...
samozrejmě závady žádné..
dpf to nemá takže zásah dementem do software je nejspíše vyloučen..
napadlo mi že by mohlo být někde přicpané sání čerpadla , případně dávkovací jednotka (sací ventil) na čerpadle,jako kdyby si to nechtělo natáhnout naftu , přitom tlak v railu na volnoběh cca 300 bar stejně jako požadavek.
nojo , ale vzhledem k tomu jaké je horko , tak na nějaké laborování není moc chut Smile
divné že když se to rozběhne tak to pak jede normálně , na odpojení pedálu ecu reaguje zvýšeným volnoběhem a chybovou hláškou...
tak už snad jedině skopčit ecu do nějaké jiné třeba z laguny a testnout..
nebo nějaký nápad ?

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
amigo
Zaslal: st červen 11, 2014 8:28 am Citovat
Založen: 19.6.2009 Příspěvky: 790 Bydliště: slovakia
Skus kuknut či sa meni požadovana hodnota tlaku rail ked šlapnes na pedal plynu a či reaguje spinač brzdoveho svetla čo ide do ecu,či nieje stale zopnuty.

_________________
Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
John
Zaslal: st červen 11, 2014 8:38 am Citovat
Založen: 18.4.2008 Příspěvky: 1104 Bydliště: Severní čechy
Řešil jsem to samé. V mém případě byl problém ve volnoběžných otáčkách, byly nižší než požadované a nešel přidat plyn do té doby než se srovnaly.
Po výměně vstřikovačů bylo vše OK.

J.

_________________
proč nemá den alespoň 48 hodin ? Asi se odstěhuji na Merkur ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vaha
Zaslal: st červen 11, 2014 9:38 am Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
já jsem nějak před vánoci řešil něco podobného a pomohla výměna ECU,ale bylo to na vivaru což je myslím stejný
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Elektrik
Zaslal: st červen 11, 2014 11:47 am Citovat
Založen: 30.10.2008 Příspěvky: 81
Dost často to trafici dělaj když utíká tlak přes přepad vstřikovače. Hodnoty tlaku byly vždy podle diag v pohodě, ale bylo to tak jak píšu. Minimálně u deseti se mi to stalo. Nic za to nedáš když to zkontroluješ. Pokud už máš v EDC soft, kterej umožňuje kontrolu korekcí vstřikovačů, tak by to mohlo být patrné i tam. Podle mýho to po startu na "vteřinku" zvýší nepatrně tlak na rampě a pak zas klesne na cca 300. Pokud se tak nestane, jednotka nebere v potaz pedál plynu. To píšu jen z vlastní zkušenosti s těmahle autama. Může to být i něco jiného. Zajímavý že u ostatních Dci se mi tohle nestalo. Pouze u trafica.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kari
Zaslal: st červen 11, 2014 12:56 pm Citovat
Založen: 14.10.2010 Příspěvky: 1201 Bydliště: na okraji Dřínovské jámy
John napsal:
Řešil jsem to samé. V mém případě byl problém ve volnoběžných otáčkách, byly nižší než požadované a nešel přidat plyn do té doby než se srovnaly.
Po výměně vstřikovačů bylo vše OK.

J.


přesně tak, naloguj otáčky a uvidíš hned souvislost s volnoběhem.
U mně také vstřiky...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vaha
Zaslal: st červen 11, 2014 18:31 pm Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
A ted nám můžeš zácit nadavat že jsme ko*oti a banda cur*ku...jako to tady někteří uživatele delaji Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: pá červen 13, 2014 13:22 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
tak nakonec přepady tečou... Rolling Eyes

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Elektrik
Zaslal: pá červen 13, 2014 16:12 pm Citovat
Založen: 30.10.2008 Příspěvky: 81
DIGI-DELETED napsal:
tak nakonec přepady tečou... Rolling Eyes


Všechny?? Jak moc? Shocked Mě to dělával jeden max dva vstřiky. Ale všechno je možné Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: so červen 14, 2014 10:57 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
byly tam velké rozdily v přepadech..

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Elektrik
Zaslal: so červen 14, 2014 13:06 pm Citovat
Založen: 30.10.2008 Příspěvky: 81
Podle renault manuálu je norma 50ml na přepadu při cca 450 až 500 baru po dobu jedne minuty. Ja to zkouším jednu minutu na 2500 ot když jsem línej připojovat clip Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kari
Zaslal: ne červen 15, 2014 7:51 am Citovat
Založen: 14.10.2010 Příspěvky: 1201 Bydliště: na okraji Dřínovské jámy
zajímavé je, že to vždycky startne na brnk, pak to celej den běhá, a na tlaku taky není nic moc znát
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 13:32 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.