Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Mercedec Vito 115CDi - tlak railu Y94/3 |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
John |
Zaslal: po květen 26, 2014 21:21 pm |
|
|
Založen: 18.4.2008
Příspěvky: 1104
Bydliště: Severní čechy
|
Ahoj,
řeším problém s tlakem paliva railu 2.2CDi r.v.2008 .
Diag hlasá chybu 2020-001 - příliš malý tlak pro funkci Y74/3 tlakového regulačního ventilu. Přede mnou bylo auto v Mercedesu, kde zjistili , že je vadná ECU a oprava prý do 50.000,- Kč . Sehnal jsem jinou jednotku a chyba pořád stejná .
Při bližším zkoumání jsem zjistil, že prvních 30s regulaci tlaku zajišťuje Y94/3 regulátor množství paliva na čerpadle a poté tlak řídí Y74/3 tlakový regulační ventil na railu . Jinak tlak v railu na volnoběh OK, vstřikovače OK, Y74/3 nový (v Mercedesu), na zkoušku vyměněn snímač tlaku railu. Kabeláž zkontrolována. Čerpadlo v nádrži prý nové - proud OK - dodá cca 0,6L za 30s .
Problém je, že tlak řídí stále Y94/3 na čerpadle a nepřejde regulace po 30s na Y74/3 na railu ...
Má někdo zkušenost ? Nebo nějaký nápad ?
Díky za nápady J.
|
_________________ proč nemá den alespoň 48 hodin ? Asi se odstěhuji na Merkur ...
|
|
Návrat nahoru |
|
automara1 |
Zaslal: út květen 27, 2014 7:53 am |
|
|
Založen: 22.2.2009
Příspěvky: 523
Bydliště: s+s čechy
|
Já bych se podíval na klapku sání.
Řešil jsem stejný problém na jiném voze a tam byla KO dráha 2 a jednotka ji viděla otevřenou.
|
_________________ I pád na držku je pohyb dopředu
|
|
Návrat nahoru |
|
John |
Zaslal: čt květen 29, 2014 20:16 pm |
|
|
Založen: 18.4.2008
Příspěvky: 1104
Bydliště: Severní čechy
|
Ahoj,
Našel jsem jen mírnou diferenci na plynovém pedálu mezi dráhami. Nejsem si jist , že to má vliv .
J.
|
_________________ proč nemá den alespoň 48 hodin ? Asi se odstěhuji na Merkur ...
|
|
Návrat nahoru |
|
automara1 |
Zaslal: pá květen 30, 2014 12:16 pm |
|
|
Založen: 22.2.2009
Příspěvky: 523
Bydliště: s+s čechy
|
hod sem graf ze skopu
|
_________________ I pád na držku je pohyb dopředu
|
|
Návrat nahoru |
|
|