Obsah fóra checksum.cz » Diesel » ford reflash |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
DIGI-DELETED |
Zaslal: st květen 14, 2014 20:54 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
tak jsem dneska vzal jednoho tranzita 24tdci denso 2010 rok ,do autorizaku na update software v ecu..
auto hlasilo porad dokola chybu 2665 senzor vody v nafte , ackoliv na autě už z vyroby žádný sensor není, je tam pripraveny kablik k naftovemu filtru , ale je na nem origo zaslepka.
kdesi jsem se docetl ze to pořeší update sw v ecu, ale po update vyskočila zase uplně jiná chyba a to nějaký senzor sklápěčky...
že prý je to normální , že se jim to už xkrát stalo a prý v Praze říkali že je to ok..
no nevim vyměnit jeden nesmyslný error za druhý ještě nesmyslnější error v ecu to mi přijde dost komické..
vše řízeno online ids , koukal jsem na jak se to tam automaticky hrne ...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: st květen 14, 2014 21:05 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Nĕco podobně jsem teď mĕl u peu.307 rv 2007 po startu nedostatek chladicí kapaliny i když auto nemá spínač pouze přípravu -(kablik) i v BSI konfigurace bez . Nakonec klasika nemrzka v BSM .
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
kluso |
Zaslal: čt květen 15, 2014 7:55 am |
|
|
Založen: 8.4.2009
Příspěvky: 782
|
Také tady mám jednoho transita 2.4TDCI,103KW,2008
Auto přijelo s rozdělaným motorem. Motor se sesadil,nové trysky,rozvody,turbo atd...
trysky přikodované.
Po nastartování jde motor tak na 700otáček a za cca5 sek zhasne,to se opakuje přibližně 10x.Pak naskočí normálně ale při jízdě nemá výkon.Tlak na liště ok,ecu ok,egr ok,impulsy do vstřikovačů ok.
Ventil na čerpadle novej a přikodovanej.
Nejdou nastavit pilotní hodnoty vstřikovačů, v polovině přispůsobení to padne.
Mám to tady už asi měsíc,tak pokud by někdo chtěl laborovat nebo měl nějakej nápad tak to přivezu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: čt květen 15, 2014 12:09 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
kluso napsal: Také tady mám jednoho transita 2.4TDCI,103KW,2008
Auto přijelo s rozdělaným motorem. Motor se sesadil,nové trysky,rozvody,turbo atd...
trysky přikodované.
Po nastartování jde motor tak na 700otáček a za cca5 sek zhasne,to se opakuje přibližně 10x.Pak naskočí normálně ale při jízdě nemá výkon.Tlak na liště ok,ecu ok,egr ok,impulsy do vstřikovačů ok.
Ventil na čerpadle novej a přikodovanej.
Nejdou nastavit pilotní hodnoty vstřikovačů, v polovině přispůsobení to padne.
Mám to tady už asi měsíc,tak pokud by někdo chtěl laborovat nebo měl nějakej nápad tak to přivezu.
Myslim že 10litru benzinu,zapalovač a bude to OK...holt jsou auta který si nic jiného nezaslouží
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: čt květen 15, 2014 19:02 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
kluso napsal: Také tady mám jednoho transita 2.4TDCI,103KW,2008
Auto přijelo s rozdělaným motorem. Motor se sesadil,nové trysky,rozvody,turbo atd...
trysky přikodované.
Po nastartování jde motor tak na 700otáček a za cca5 sek zhasne,to se opakuje přibližně 10x.Pak naskočí normálně ale při jízdě nemá výkon.Tlak na liště ok,ecu ok,egr ok,impulsy do vstřikovačů ok.
Ventil na čerpadle novej a přikodovanej.
Nejdou nastavit pilotní hodnoty vstřikovačů, v polovině přispůsobení to padne.
Mám to tady už asi měsíc,tak pokud by někdo chtěl laborovat nebo měl nějakej nápad tak to přivezu.
Vymen pretlakovy ventil v rampe, daj reset a potom nauc cerpadlo a davky vstrekov.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: čt květen 15, 2014 19:06 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
DIGI-DELETED napsal: tak jsem dneska vzal jednoho tranzita 24tdci denso 2010 rok ,do autorizaku na update software v ecu..
auto hlasilo porad dokola chybu 2665 senzor vody v nafte , ackoliv na autě už z vyroby žádný sensor není, je tam pripraveny kablik k naftovemu filtru , ale je na nem origo zaslepka.
kdesi jsem se docetl ze to pořeší update sw v ecu, ale po update vyskočila zase uplně jiná chyba a to nějaký senzor sklápěčky...
že prý je to normální , že se jim to už xkrát stalo a prý v Praze říkali že je to ok..
no nevim vyměnit jeden nesmyslný error za druhý ještě nesmyslnější error v ecu to mi přijde dost komické..
vše řízeno online ids , koukal jsem na jak se to tam automaticky hrne ...
Pokial myslis PTO enable switch, tak je to ok. Naskakuje to update pcm. Da sa pohrat na diag. s obmedzovacom otacok a uz to nebude hlasit. Posli dtc PXXXX
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kluso |
Zaslal: čt květen 15, 2014 21:53 pm |
|
|
Založen: 8.4.2009
Příspěvky: 782
|
dodi911 napsal: kluso napsal: Také tady mám jednoho transita 2.4TDCI,103KW,2008
Auto přijelo s rozdělaným motorem. Motor se sesadil,nové trysky,rozvody,turbo atd...
trysky přikodované.
Po nastartování jde motor tak na 700otáček a za cca5 sek zhasne,to se opakuje přibližně 10x.Pak naskočí normálně ale při jízdě nemá výkon.Tlak na liště ok,ecu ok,egr ok,impulsy do vstřikovačů ok.
Ventil na čerpadle novej a přikodovanej.
Nejdou nastavit pilotní hodnoty vstřikovačů, v polovině přispůsobení to padne.
Mám to tady už asi měsíc,tak pokud by někdo chtěl laborovat nebo měl nějakej nápad tak to přivezu.
Vymen pretlakovy ventil v rampe, daj reset a potom nauc cerpadlo a davky vstrekov.
Dík za tip,ale tohle jsem už zkoušel. Vše bez problémů a při učení dávky vstřikovačů diag.(VCM II) napíše chybu a opakujte postup znovu.Učení se normálně spustí,všechny podmínky jsou splněny ale pak to padne.Mám VCM chinu tak jsem zajel do autorizáku a výsledek stejnej.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kluso |
Zaslal: čt květen 15, 2014 21:54 pm |
|
|
Založen: 8.4.2009
Příspěvky: 782
|
Jo a když odpojím to tlakové čidlo na liště tak to nastartuje v nouzáku ale napoprvé.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: pá květen 16, 2014 20:08 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
Urcite si menil pretlakovy ventil? Je to kovovy sulok na prepade rampy.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: so květen 17, 2014 16:37 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
dodi911 napsal: Urcite si menil pretlakovy ventil? Je to kovovy sulok na prepade rampy.
Myslíš bezpečnostní ne ?
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: so květen 17, 2014 17:53 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
No ano, mame ho v popise ako pretlakovy ventil vysokeho tlaku paliva. Najcastejsia zavada , ked nechce prejst ucenie pilotneho vstreku a davkovanie cerpadla je tento a regulacny ventil cerpadla. Ja menim obe naraz. Par x sa mi stalo, ze sa vymenil jeden a po mesiaci sa vratilo vozidlo, ze mu kolisu otacky. Po vymene treba reset otvoreni ventilu a ucenia ako som pisal.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|