Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diskuze mimo mísu  »  Upozornění na firmu PowerTec (chiptuning.cz) Kladno!!!
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 4    Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Upozornění na firmu PowerTec (chiptuning.cz) Kladno!!!

Autor Zpráva
boss333cz
Zaslal: čt duben 10, 2014 23:07 pm Citovat
Založen: 10.4.2014 Příspěvky: 1
Upozornění na firmu PowerTec (chiptuning.cz) Kladno!!!

Chci upozornit všechny, co by měli zájem o chip v této firmě.

Na jejich webovkách jsem si vybral a pročetl všechny nabízené produkty.

Zalíbilo se mi zejména : cena Chiptuningu, možnost 14 denní lhůty na vrácení peněz, záruka na jednotku, záruka na opravu motoru při poruše způsobené chipem ve výši 5000 Euro!!!

a hlavně dosažená hodnota výkonu motoru, jelikož u konkurence uváděly cca o 10 PS méně při úpravě MAXIMAL POWER.

Rovnou k věci, Pána jsem upozornil, že auto nemá stejný průběh motoru a že kolem 3000 otáček je při plném plynu cítit lehké ubrání výkonu (opravdu ale tak mírné že normálně si toho člověk nevšimne), právě z těchto důvodů jsem chtěl chip, protože jsem vyčetl, že tyto poklesy a různé tzv. díry v plynu chipem zmizí.

Pán řekl, že udělá projížďku a diagnostiku a pokud nezjistí nějakou závadu, která by chipu bránila tak není v ničem problém.

Místo původně 3 hodin, jsem tam čekal 6,5h (zřejmě se jim to nějak nedařilo)

Potom přišel pan majitel (člověk z chováním na úrovni prasete) a první vytáhnul nějaký graf a začal žvanit hned o filtru pevných částic že nemá už takovou propustnost kterou by měl mít a že bla bla, prý mám zřejmě zakarbonované vstřiky a bůh ví co ještě. Na grafu bylo jasně vidět, že ten propad kolem 3000 otáček se naopak ještě zvýšil, takže chip nepomohl.

Potom co mi tedy sdělil že mám vlastně auto na ho… vytáhnul výsledky měření na válcích, kde bylo naměřeno místo jimi slibovaných z 200PS na 245PS pouze 225PS což je jenom o půlku. To bylo vše a až mě chtěl vyprovodit, když jsem se zeptal proč auto nemá ten výkon který měl být,

tak vše začalo!!! Pán změnil výšku a tón hlasu a spustil na mě hodně z ostra že je to palivovým filtrem a že ho to nezajímá, mám koupit aditiva a to pomůže, na otázku proč tedy když věděl že filtr je totálně zanesený prováděl chip, když předtím tvrdil pokud by byla nějaká závada tak chip neproběhne, nedokázal odpovědět a jenom se hádal a kopal kolem sebe! Divné ale je že měření před Chipem ukázalo 145Kw a auto má od výroby 147Kw což by mělo znamenat že autu nic není, když jsem na to poukázal opět neměl co odpovědět a otočil proti mě. Dokonce mi sdělil že ani neví kolik tam mělo být PS, že dělají asi 2000 druhů chipů a nemůže si je všechny pamatovat, cenu si ale pamatoval dobře. Celou dobu se se mnou bavil jak s nějakým poskokem a to chci říct že mám auto r.v. 2012 za skoro 1 000 000kč.

Bohužel jsem nic nemohl prokázat, tak jsem poděkoval za skvěle odvedenou práci a za hlavně vysoce profesionální přístup (ani cikáni na bleším trhu se nechovají k zákazníkům jak tento pan majitel)

Story pokračuje, po cestě domů jsem to hned zkusil, zvýšení výkonu bylo znát (sice mě žralo, že tam není to co mělo být ale co nadělám).

Ještě ten den jedu po dálnici šlápnu na plyn otáčky se zvedli hned zase padli ale auto nic, jako kdyby proklouzla spojka ale v rychlosti 130km/h, znovu šlápnu na plyn a auto nic jelo jako by v nouzáku, zastavím rozjedu se a znovu, auto jelo jak Felicia. Žádná chyba ale nevskočila a auto jelo pořád na ho…

Druhý den jsem jel zpět ( byl jsem rád že jsem dojel, auto pořád vůbec nechtělo táhnout a otáčky si dělaly co se jim zachtělo).

Můj oblíbenec vylezl a zpustil jsem pro změnu já, ať si vezme tu jeho kalkulačku a okamžitě tam zpět nahraje původní hodnoty jednotky. Jeli jsme to projet a když sám viděl co to auto dělá tak místo toho aby uznal že to tim chipem rozesr.. tak pomě štěkal že to je ten jeho oblíbený filtr pevných částic a že už neví jestli mluví maďarsky ale že to chipem není. Na otázku proč to tedy nedělalo i předtím než to chipnul řekl že se se mnou nebude bavit ( celou dobu se se mnou opět bavil zvýšeným hlasem jak ze sluhou).

Když jsem se zmínil o té jejich záruce na motor a na vrácení peněz, kterou uvádějí na webu, tak řekl že vrátí hodnoty zpět a více ho nezajímá potom to už není jeho starost, žádná oprava motoru ani vrácení peněz!

Znovu jsem se posadil do jejich čekárny (ve které snad nikdo nikdy neuklízel) a celou dobu jsem poslouchal jenom mlácení dveřmi od mého auta, asi si potřeboval něco dokázat.

Po dvou hodinách přišel že to je hotové a ať mu podepíšu tento papír (bylo tam, že tímto je se mnou vyrovnán a auto je v pořádku a už po nich nemůžu nic chtít). To vše bez toho abych si auto znovu projel, zda tedy je v pořádku, řekl jsem, že toto nepodepíšu a chci auto vyzkoušet, znovu řekl že ho to nezajímá a nic projíždět nebude, po dalších minutách dohadování tedy řekl že pojede, ale řídí on že se nenechá někde zmrzačit.

Samozřejmě auto jelo opět normálně, když jsem mu tedy řekl, že chci vrátit peníze, že to je jasně prokazatelné že chip stál za hov.. tak opět jeho milým tónem mlel o filtru pevných částic a peníze nebudou!

Nadále pokračovala ostrá hádka, kdy tedy nakonec řekl, že mi vrátí peníze, ale ne částku 4543kč + 1000kč za měření na válcích a jenom 3000kč protože to je cena chipu a 1543kč je diagnostika a válce byl brán jako nadstandard. Znovu byly dohady, řekl jsem ať si cenu za válce nechá (nepočítám že jsem projel min. 700kč) ale chci částku 4543kč, jelikož už tam přicházeli další zákazníci tak pronesl že tedy změkne a že mi těch 4543kč vyplatí, dal mi ale podepsat již zmiňovaný papír o tom že nemůžu již nárokovat reklamaci a že je se mnou vyrovnán.

Neříkám, že takhle dopadne každý, určitě je spoustu spokojených zákazníků, ale pokud dopadnete jako já, tak musíte být opravdu připraveni na něco nevídaného, žádná záruka a pokud se nebudete hádat opravdu do krve, tak vám nebude chtít vrátit ani peníze. Kdyby měl někdo pochybnosti o tom co tu píšu, tak klidně můžu hodit na youtube nahrávku našeho rozhovoru J

Nakonec jsem rád že to dopadlo takhle i když mě to stálo 1700kč a dva dny dovolené, protože nevím co bych dělal kdyby na tom motoru opravdu něco bylo.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: pá duben 11, 2014 0:11 am Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Víš na jednu stranu ti to přeju,vybíral si až si přebral,on každej chce nafintěnou fyrmu s ancáblem a už mu nedochází že to někdo musí zaplatit a ty naše garáže vám nevoněj,a přitom je to jednoduché nikdo nic jen to auto se dočasně posune ze servisu do garáže a to jen nežli se odstraní závada pak hned jede z5 do luxus servisu aby se dalo předat namachrovanýmu blbečkovi s kravatou a hodinkama co jsou tvarem i váhou odobné pražskému orloji...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
DIGI-DELETED
Zaslal: pá duben 11, 2014 6:08 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
tak kladno byl vždycky ráj zlodějů , vrakárníků a jiných autozmrdů....
asi nějaký dovozce dostal nápad "dělat tunynk" když už to stáčení a čorování tolik nenese...

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010051705

druhá věc jsou dementi kteří projedou celý net a skočí na špek takovýmto slibotechnám s hezkými webovkami..
a to jen proto že jim slíbí o 5 koní víc...


dobrý den pořádám výběrové řízení na cenu čipu aneb spekuluji,spekuluji i o tom o čem ani trochu nic nevím....

jinak co znám lidi kteří jsou opravdovými odborníky ve svém oboru , tak málokdo z nich se věnuje tomu aby měl vydesignované webovky se spoustou nesmyslů....
většinou jen jednoduché stránky s popisem toho co dělají , jak je tam moc grafů a slibů tak honem pryč ....

Rolling Eyes Rolling Eyes Mr. Green

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: pá duben 11, 2014 6:26 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2769
Co jsi cekal za 4500?To bych ani nevytahnul notas.
Ten rozhovor by me zajimal, abych si udelal obrazek, jestli nejsem mekkej.
Treba SZ.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dodi911
Zaslal: pá duben 11, 2014 8:04 am Citovat
Založen: 15.10.2009 Příspěvky: 604 Bydliště: Ke
Tie auta idu pekne od spodu, ak su ok. O chybe si vedel a este si tam chcel narvat plyn ako si pisal na DP. Trebalo vyriesit problem seriozne navstevov fordu, resp. ineho sikovneho mechanika a po oprave riesit chip. Lenze ked niekto opravuje auta cez fora, kde mu poradia XY a ze sa turbodiera sposobena mozno deravov hadicou opravi chipom, tak si co cakal a hlavne cim lacnejsie s co najvyssim vykonom Confused
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
eazy20
Zaslal: pá duben 11, 2014 18:40 pm Citovat
Založen: 1.4.2009 Příspěvky: 572 Bydliště: Košice Prešov Regensburg
no vybral si si zle,ale musim sa ta zastat,lebo chovanie by malo byt na urovni,a nie ako pises,ze s tebou jednali... urob im reklamu vsade kde mozes Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hydra
Zaslal: pá duben 11, 2014 19:58 pm Citovat
Založen: 6.7.2013 Příspěvky: 184
DIGI-DELETED napsal:
tak kladno byl vždycky ráj zlodějů , vrakárníků a jiných autozmrdů....
asi nějaký dovozce dostal nápad "dělat tunynk" když už to stáčení a čorování tolik nenese...

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010051705

druhá věc jsou dementi kteří projedou celý net a skočí na špek takovýmto slibotechnám s hezkými webovkami..
a to jen proto že jim slíbí o 5 koní víc...


dobrý den pořádám výběrové řízení na cenu čipu aneb spekuluji,spekuluji i o tom o čem ani trochu nic nevím....

jinak co znám lidi kteří jsou opravdovými odborníky ve svém oboru , tak málokdo z nich se věnuje tomu aby měl vydesignované webovky se spoustou nesmyslů....
většinou jen jednoduché stránky s popisem toho co dělají , jak je tam moc grafů a slibů tak honem pryč ....

Rolling Eyes Rolling Eyes Mr. Green


To digi neni o peknych webovkach. Tohle je jasna nalejvarna. Pekny webovky ti udelam.. v tom to neni.

Proc jde nekdo s autem za pul mega na akci dokurvi mi auto.. to je ta otazka.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m5668443578
Zaslal: pá duben 11, 2014 21:53 pm Citovat
Založen: 3.3.2008 Příspěvky: 342 Bydliště: Frýdek-Místek, Pardubice, Brandýs nad Labem
příspěvek jsem ani nedočetl, napíšu jen jedno EGT.

_________________
More Power By Me TDi Power
-------------------------------------------------------------
Chiptuning, Diagnostika, Přizpůsobení Km, PIN, IMMO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
powertec
Zaslal: st duben 16, 2014 20:00 pm Citovat
Založen: 16.4.2014 Příspěvky: 15
Na základě upozornění několika našich spokojených zákazníků na negativní referenci zveřejněnou panem Jakubem Malým, jsem nucen reagovat a také zaslat vyjádření za napadenou protistranu, tedy firmu PowerTEC - značkový chiptuning.

Ještě než se budu schopen níže vyjádřit k samotné technické stránce věci, jsem nucen se, vzhledem k titulování mé osoby tímto pánem, vyjádřit i k jeho naprosto nevhodnému chování, jak zde v tomto fóru, tak i při jeho návštěvě na naší provozovně. Pokud si pozorně přečtete jím založené vlákno a jeho způsob vyjadřování, dovedete si snadno představit způsob komunikace vedené tímto pánem a dospějete stejně jako já k jedinému závěru.

Dál už bych se rád věnoval pouze technické stránce věci.
Tento pán přijel na naši provozovnu a objednal úpravu zvýšení výkonu (chiptuning) nastavením Maximal. Ještě před úpravou uvedl, že vůz cuká a že byl někým a někde informován o tom, že se následnou úpravou software dají tyto chyby chování motoru opravit. Kromě samotné chiptuningové úpravy poptával provést i měření na válcové zkušebně výkonu. Při zadávání zakázky, odsouhlasení rozsahu prací a cen byl z jeho strany podepsán předávací protokol. Zároveň byl informován o tom, že budou prováděny podrobné jízdní testy jak před, tak i po úpravě a v případě, že budou diagnostikovány odchylky mezi VZOREM nastaveným výrobcem a faktickým fungováním mechanických dílů, bude o těchto odchylkách informován, aby bylo možné následně provést případnou opravu a srovnat tak chování mechanických komponentů podle požadovaného nastavení (vzoru) výrobcem, resp. po provedené úpravě vzorem nastaveným naší firmou. Zároveň byl informován o faktu, že úpravou nelze eliminovat kolísání výkonu a že princip chiptuningu spočívá ve využívání skrytých rezerv, které vozidlo má. To znamená, že jakákoli závada na vozidle se může úpravou i zvýraznit a při chiptuningových úpravách jsou kladeny vyšší nároky na stav vozidla. Je tedy zcela logické, že tuningová úprava opravdu nemůže opravit závady na vozidle. Následnou diagnostikou při jízdním testu jak před, tak i po úpravě byly zjištěny několikanásobné výpadky výtlaku turba, tudíž rozdílné hodnoty chování motoru oproti VZORU nastavení řídící jednotky.

Při měření výkonu ještě před úpravou bylo zjištěno, že aktuální výkon motoru není ve výrobcem deklarované výši 147kW, ale pouze 144kW. Ve většině případů přitom mají tyto vozy spíše vyšší výkon, než jaký je výrobcem udáván. Po naší úpravě došlo ke zvýšení kroutícího momentu na hodnotu 518Nm (o 90Nm oproti originálnímu nastaveni), u výkonu ve vyšších otáčkách došlo k navýšení o 15% místo nami tabulkově uváděných 22%. Na základě nižšího výsledku měření výkonu jsme byli obviněni, že se dopouštíme „klamání spotřebitele“ a to tím, ze jsme po úpravě nedosáhli na námi deklarované hodnoty uváděné na našich webových stránkách. Pánovi bylo několikrát opakováno, že námi uváděné parametry jsou pouze ORIENTAČNÍ a celkový výkon jak před, tak po úpravě zavisí na celkovém stavu motoru, kvalitě aktuálně použitého paliva a celkovém technickém stavu motoru. Tyto informace v tomto rozsahu poskytujeme každému našemu zákazníkovi bez výjimky. Tento pán ale vůbec nebyl schopen pochopit fakt, že pokud je úprava prováděna na motoru s výkonem NIŽŠÍM, než je výkon udávaný výrobcem, je někde nějaký problém a je tedy zcela jasné, že i po úpravě nemohou parametry vozu dosahovat výše uváděné v našem katalogu.

Při závěrečném předání tohoto vozu následoval v rozsahu přibližně 40 minut pokus o vysvětlení celého fungování motoru. Zcela jasně byly identifikovány diagnostikou dvě závady na tomto voze. První byla chybná regulace turbodmychadla, která se projevovala cukáním v dolním a středním režimu otáček. Toto bylo dokladováno diagnostickým grafem z diagnostiky, kde byly jasně patrné výkyvy výkonu turba a kolísání tlaku, jak před úpravou, tak po ní. Vzhledem k tomu, že při úpravě dochází k navýšení hodnot plnícího tlaku i dávkování paliva, tento jev se po úpravě více zvýraznil. Bylo dodáno detailní doporučení, jak věc řešit.

Vzhledem k vysokému počtu najetých kilometrů (177 tisíc) byl vyhodnocen i druhý problém, a to možná nízká propustnost filtru pevných částic. Tento počet najetých kilometrů je v některých případech hraniční životnost DPF filtru. Ten se jevil jako možný důvod toho, proč vůz neměl v originálním stavu udávaný výkon a proč nebylo možné výkon navýšit na deklarovaných 180kW. Prostě proto, že propustnost výfuku nedovolí zpracovat vyšší objem spalin, které při nastaveném vyšším průtoku do motoru logicky znamená i vyšší tlak spalin ve výfuku. Protože bylo pánem uvedeno, že vůz vlastní jen krátce, bylo zároveň doporučeno, aby provedl i kontrolu naftového filtru.

Dále nám byla vytčena delší doba úpravy. Ta byla ovlivněna faktem, že si zákazník dopředu neobjednal měření na válcové zkušebně. Celková námi uváděná doba úpravy bez měření je 3 hodiny. Při úpravě včetně měření na válcové zkušebně se tato doba prodlužuje přibližně o 45 minut. V tomto případě, kdy je vůz výrobcem osazen zamčenou jednotkou Bosch EDC17, je nutné provést odblokaci jednotky přímo přes její servisní konektor a je nutné ji tedy demontovat z vozu. Jednotka u vozu Ford Mondeo je umístěna v levém předkolí hned za nárazníkem. Bylo tedy nutné provést nejprve první měření výkonu, následně vozidlo z válcové zkušebny odkurtovat, na zvedáku zvednout vůz a demontovat jednotku. Tu upravit a poté následně po montáži vůz znovu přikurtovat a měření opakovat, včetně dojezdových zkoušek. Měření výkonu technikům tedy zabralo dvojnásobek námi běžně počítaného času nad běžný rámec úpravy. Navíc jsme se vzhledem k výsledkům měření velmi intenzivně zabývali další podrobné diagnostice pro vyhodnocení nestandardního chování vozu.

Následující den se tento pán vrátil s tím, že je velmi nespokojený, choval se velmi arogantně a chtěl vrátit vůz do původního stavu z důvodu, že se vůz dostal po jízdě na dálnici do nouzového režimu. Dle našeho soudu byl tento výpadek způsoben patrně vysokou teplotou před filtrem pevných částic, což jsme předesílali jako možný projev již předchozí den. Protože je možné dle našich obchodních podmínek provést uvedení vozu do původního stavu, bylo tak učiněno. Nikdo nikomu neupíral možnost získat zpět peníze za chiptuning. Cena za chiptuning u naší společnosti je navíc doplněna o podrobnou diagnostiku, která je podmínkou úpravy a také doplňkovým poplatkem za měření výkonu na válcové zkušebně. Chráníme se tak proti případným spekulantům, kteří mají problém na vozidle a chtějí pouze provést podrobnou diagnostiku zdarma. Proto, pokud někdo přijede na úpravu a jsou zjištěny závady, i v případě, že se samotný chiptuning vůbec neprovádí, je účtována částka za tuto podrobnou diagnostiku, která je po opravě daného problému při následném chiptuningu odečtena z celkové částky jako již zaplacená, tzn. ve výsledku zákazník zaplatí vždy stejně. Protože jsou naše služby velmi žádané a máme permanentně plno, je náš čas omezený, a nadstandardní péči, se kterou se vozidlům i zákazníkům věnujeme, nelze provádět zdarma. Podotýkám, že s tímto byl pán při přijetí seznámen a podepsal předávací protokol, kde vše bylo podrobně rozepsáno, včetně cen za jednotlivé úkony.

Nicméně, protože se snažíme nemít nespokojené zákazníky (a opravdu si troufám říct, že více než 99% je těch maximálně spokojených a řada z nich se najde i na tomto fóru), vrátili jsme celou částku včetně té za diagnostiku a vozidlo uvedli do původního stavu. V tuto chvíli je myslím docela logické, že dále neneseme odpovědnost za případné škody, které na voze vzniknou, jednoduše proto, že již nemohou vzniknout jako důsledek úpravy, která ve voze není. Všeobecně záruky, které poskytujeme na veškeré naše služby, se vztahují na samotnou úpravu software. Nelze ručit za špatně fungující komponenty, které jsou špatné již před úpravou a zákazník o nich navíc ví.

Pokud si někdo koupí 3 roky staré vozidlo za milion s takovým nájezdem kilometrů, chápu, že je rozčarováním zjistit, že bude muset provést určitý servis na vozidle a že chiptuningová úprava vozidla tyto vady neopraví. Bohužel, bylo zbytečné se kvůli tomu rozčilovat na nás. Je úsměvné si myslet, že "třískáme" s dveřmi konkretního vozu a nemáme nic jiného na práci. Současně s úpravou tohoto vozu bylo totiž ve firmě několik dalších vozů na úpravu. Tento pán byl jasně informován o tom, že přijel uplatňovat reklamaci bez předchozího objednání a že tedy není možné zkrátit úpravu do originálního stavu z důvodu omezené kapacity za kratší čas než 2 hodiny, s čímž souhlasil.

Na konec si neodpustím závěrečný komentář:
Obecně, pro případné další zájemce o chiptuning, je nutné brát tabulkové hodnoty uváděné v nabídkách všech firem na trhu vždy za orientační. Všichni udávají procentuální možné navýšení výkonu v případech, kdy vozidlo jako celek funguje správně a neomezuje tak výkon deklarovaný výrobcem.
Každému zákazníkovi a každé zakázce se maximálně věnujeme a snažíme se poskytnout maximální informace o dostupných funkcích konkretního motoru a vozu, ať už se jedná o vůz v hodnotě několika tisíc, nebo několika milionů korun, pro běžný provoz nebo pro závodní účely. A to bez výjimky.
Z vlastní zkušenosti totiž vím, že vyšší pořizovací cena nutně neznamená garanci bezproblémového provozu.

Roman Novák
jednatel PowerTEC



P.S. Vzhledem k tomu, že se tento pán registruje ve všech fórech všech značek vozidel jen proto, aby o nás pomluvil, je dost pravděpodobné, že šlo pouze o nastrčení osoby konkurenční firmou. Bohužel, jak už zde někdo uváděl, být v něčem opravdu dobrý se nevyplácí. Nicméně věříme, že většina lidí si dokáže situaci vyhodnotit.

boss333cz napsal:
Upozornění na firmu PowerTec (chiptuning.cz) Kladno!!!

Chci upozornit všechny, co by měli zájem o chip v této firmě.

Na jejich webovkách jsem si vybral a pročetl všechny nabízené produkty.

Zalíbilo se mi zejména : cena Chiptuningu, možnost 14 denní lhůty na vrácení peněz, záruka na jednotku, záruka na opravu motoru při poruše způsobené chipem ve výši 5000 Euro!!!

a hlavně dosažená hodnota výkonu motoru, jelikož u konkurence uváděly cca o 10 PS méně při úpravě MAXIMAL POWER.

Rovnou k věci, Pána jsem upozornil, že auto nemá stejný průběh motoru a že kolem 3000 otáček je při plném plynu cítit lehké ubrání výkonu (opravdu ale tak mírné že normálně si toho člověk nevšimne), právě z těchto důvodů jsem chtěl chip, protože jsem vyčetl, že tyto poklesy a různé tzv. díry v plynu chipem zmizí.

Pán řekl, že udělá projížďku a diagnostiku a pokud nezjistí nějakou závadu, která by chipu bránila tak není v ničem problém.

Místo původně 3 hodin, jsem tam čekal 6,5h (zřejmě se jim to nějak nedařilo)

Potom přišel pan majitel (člověk z chováním na úrovni prasete) a první vytáhnul nějaký graf a začal žvanit hned o filtru pevných částic že nemá už takovou propustnost kterou by měl mít a že bla bla, prý mám zřejmě zakarbonované vstřiky a bůh ví co ještě. Na grafu bylo jasně vidět, že ten propad kolem 3000 otáček se naopak ještě zvýšil, takže chip nepomohl.

Potom co mi tedy sdělil že mám vlastně auto na ho… vytáhnul výsledky měření na válcích, kde bylo naměřeno místo jimi slibovaných z 200PS na 245PS pouze 225PS což je jenom o půlku. To bylo vše a až mě chtěl vyprovodit, když jsem se zeptal proč auto nemá ten výkon který měl být,

tak vše začalo!!! Pán změnil výšku a tón hlasu a spustil na mě hodně z ostra že je to palivovým filtrem a že ho to nezajímá, mám koupit aditiva a to pomůže, na otázku proč tedy když věděl že filtr je totálně zanesený prováděl chip, když předtím tvrdil pokud by byla nějaká závada tak chip neproběhne, nedokázal odpovědět a jenom se hádal a kopal kolem sebe! Divné ale je že měření před Chipem ukázalo 145Kw a auto má od výroby 147Kw což by mělo znamenat že autu nic není, když jsem na to poukázal opět neměl co odpovědět a otočil proti mě. Dokonce mi sdělil že ani neví kolik tam mělo být PS, že dělají asi 2000 druhů chipů a nemůže si je všechny pamatovat, cenu si ale pamatoval dobře. Celou dobu se se mnou bavil jak s nějakým poskokem a to chci říct že mám auto r.v. 2012 za skoro 1 000 000kč.

Bohužel jsem nic nemohl prokázat, tak jsem poděkoval za skvěle odvedenou práci a za hlavně vysoce profesionální přístup (ani cikáni na bleším trhu se nechovají k zákazníkům jak tento pan majitel)

Story pokračuje, po cestě domů jsem to hned zkusil, zvýšení výkonu bylo znát (sice mě žralo, že tam není to co mělo být ale co nadělám).

Ještě ten den jedu po dálnici šlápnu na plyn otáčky se zvedli hned zase padli ale auto nic, jako kdyby proklouzla spojka ale v rychlosti 130km/h, znovu šlápnu na plyn a auto nic jelo jako by v nouzáku, zastavím rozjedu se a znovu, auto jelo jak Felicia. Žádná chyba ale nevskočila a auto jelo pořád na ho…

Druhý den jsem jel zpět ( byl jsem rád že jsem dojel, auto pořád vůbec nechtělo táhnout a otáčky si dělaly co se jim zachtělo).

Můj oblíbenec vylezl a zpustil jsem pro změnu já, ať si vezme tu jeho kalkulačku a okamžitě tam zpět nahraje původní hodnoty jednotky. Jeli jsme to projet a když sám viděl co to auto dělá tak místo toho aby uznal že to tim chipem rozesr.. tak pomě štěkal že to je ten jeho oblíbený filtr pevných částic a že už neví jestli mluví maďarsky ale že to chipem není. Na otázku proč to tedy nedělalo i předtím než to chipnul řekl že se se mnou nebude bavit ( celou dobu se se mnou opět bavil zvýšeným hlasem jak ze sluhou).

Když jsem se zmínil o té jejich záruce na motor a na vrácení peněz, kterou uvádějí na webu, tak řekl že vrátí hodnoty zpět a více ho nezajímá potom to už není jeho starost, žádná oprava motoru ani vrácení peněz!

Znovu jsem se posadil do jejich čekárny (ve které snad nikdo nikdy neuklízel) a celou dobu jsem poslouchal jenom mlácení dveřmi od mého auta, asi si potřeboval něco dokázat.

Po dvou hodinách přišel že to je hotové a ať mu podepíšu tento papír (bylo tam, že tímto je se mnou vyrovnán a auto je v pořádku a už po nich nemůžu nic chtít). To vše bez toho abych si auto znovu projel, zda tedy je v pořádku, řekl jsem, že toto nepodepíšu a chci auto vyzkoušet, znovu řekl že ho to nezajímá a nic projíždět nebude, po dalších minutách dohadování tedy řekl že pojede, ale řídí on že se nenechá někde zmrzačit.

Samozřejmě auto jelo opět normálně, když jsem mu tedy řekl, že chci vrátit peníze, že to je jasně prokazatelné že chip stál za hov.. tak opět jeho milým tónem mlel o filtru pevných částic a peníze nebudou!

Nadále pokračovala ostrá hádka, kdy tedy nakonec řekl, že mi vrátí peníze, ale ne částku 4543kč + 1000kč za měření na válcích a jenom 3000kč protože to je cena chipu a 1543kč je diagnostika a válce byl brán jako nadstandard. Znovu byly dohady, řekl jsem ať si cenu za válce nechá (nepočítám že jsem projel min. 700kč) ale chci částku 4543kč, jelikož už tam přicházeli další zákazníci tak pronesl že tedy změkne a že mi těch 4543kč vyplatí, dal mi ale podepsat již zmiňovaný papír o tom že nemůžu již nárokovat reklamaci a že je se mnou vyrovnán.

Neříkám, že takhle dopadne každý, určitě je spoustu spokojených zákazníků, ale pokud dopadnete jako já, tak musíte být opravdu připraveni na něco nevídaného, žádná záruka a pokud se nebudete hádat opravdu do krve, tak vám nebude chtít vrátit ani peníze. Kdyby měl někdo pochybnosti o tom co tu píšu, tak klidně můžu hodit na youtube nahrávku našeho rozhovoru J

Nakonec jsem rád že to dopadlo takhle i když mě to stálo 1700kč a dva dny dovolené, protože nevím co bych dělal kdyby na tom motoru opravdu něco bylo.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
z
Zaslal: st duben 16, 2014 20:43 pm Citovat
Založen: 13.10.2012 Příspěvky: 62
Pokud někomu upravuji auto, tak se postárám o to, aby bylo nejdříve v pořádku, až potom upravuji... Už jen to, že prodáte Vaší takzvanou úpravu a necháte auto odjet s tím, co si má zákazník dát opravit je deb.lita, pokud jde o profesionálního úpravce, tak závady buď odstraní sám, nebo provede úpravu až po jejich odstranění...

Takže závěrem, ať už byl, nebo nebyl nastrčeným od nějaké konkurence, tak už jen kvůli tomu, že mu do auta nalejete nějakej sw, i když víte, že auto není v pořádku, tak si za to můžete sami. A jen tak mimochodem, neznám žádného člověka spokojeného s úpravou od vaší firmy, a na tomto fóru už tuplem NE.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
powertec
Zaslal: st duben 16, 2014 21:02 pm Citovat
Založen: 16.4.2014 Příspěvky: 15
Pokud zákazník má zájem vozidlo opravovat, samozřejmě mu rádi poskytneme i služby tohoto typu. Pokud chce jen získat výkon a chce si zajistit opravu sám, je to samozřejmě také možnost. Nicméně, pokud se pohybujete v oblasti chiptuningu a sám děláte tyto služby, jistě víte, že cca 30% vozidel má zhoršené regulace turba, popř. jiné závady menšího či většího charakteru. Pokud bychom všechny měli opravovat, byli bychom největší autoservis v okrese a ne tuningová firma. Děláme jen to, co děláme dobře. Chiptuning a diagnostiku.

To, že jste neslyšel o nikom, kdo by byl spokojen s naší úpravou, je logické. Předně, kolik lidí všeobecně znáte? Smile Ale hlavně, nemáme potřebu shánět zákazníky po fórech a tudíž se naši zákazníci z této oblasti nerekrutují. Nemáme to zapotřebí, protože si nás zákazníci najdou sami. Několik stovek referencí na našem webu s kontakty na skutečné zákazníky si myslím jsou dostatečně průkazným argumentem.

z napsal:
Pokud někomu upravuji auto, tak se postárám o to, aby bylo nejdříve v pořádku, až potom upravuji... Už jen to, že prodáte Vaší takzvanou úpravu a necháte auto odjet s tím, co si má zákazník dát opravit je deb.lita, pokud jde o profesionálního úpravce, tak závady buď odstraní sám, nebo provede úpravu až po jejich odstranění...

Takže závěrem, ať už byl, nebo nebyl nastrčeným od nějaké konkurence, tak už jen kvůli tomu, že mu do auta nalejete nějakej sw, i když víte, že auto není v pořádku, tak si za to můžete sami. A jen tak mimochodem, neznám žádného člověka spokojeného s úpravou od vaší firmy, a na tomto fóru už tuplem NE.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
z
Zaslal: st duben 16, 2014 21:16 pm Citovat
Založen: 13.10.2012 Příspěvky: 62
Pokud "upravíte" auto, které neni v pořádku, hlavně co se regulace turba týče, tak se o slovo profesionální ani neopírejte, máte říct, že až to bude mít opravené, že má přijet! Když jste experti na diagnostiku, tak jak víte, že turbo po úpravě fouká správně, když si ho přes vadnou regulaci nemůžete ani zkontrolovat?

Nechci vás špinit, o vašich úpravách vím svoje, HODNĚ mi jich prošlo rukama kvůli různým problémům, proto to již zde nebudu komentovat, nemám to zapotřebí.
Přeji mnoho dalších spokojených zákazníků a vám neopouštějící víru v to, že jste profesionálové.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
powertec
Zaslal: st duben 16, 2014 22:01 pm Citovat
Založen: 16.4.2014 Příspěvky: 15
Nevím kdo jste, pane Z Smile Takže asi nemá cenu dál pokračovat v hovoru s někým, kdo vystupuje s přezdívkou a neuvádí kdo je. Nevím ani, jestli jste někdy dělal diagnostický graf tlaku turbodmychadla? Pokud jste se o to někdy pokusil, jistě víte, že regulace nikdy není přesně podle hodnot definovaným v softwaru. Obávám se, že jste asi ne úplně pochopil naše vyjádření. Vaše věta " jak víte, že turbo po úpravě fouká správně, když si ho přes vadnou regulaci nemůžete ani zkontrolovat?" je nesmyslná. Turbodmychadlo fouká přesně tak, jak mu dovolí regulace. Smile A tu jsme právě kontrolovali a vyhodnotili Smile Spojovat to s úpravou je stejné, jako kdyby vám praskla hadice na sání a chtěl jste v autorizovaném servisu, aby vám přehráli software tak, aby se do motoru dostalo dost vzduchu. Software je pouze vzor. Originální, tuningový, jakýkoli software je pouze vzor. A auto musí fungovat jak s originální softwarem, stejně jako s tuningovým.

z napsal:
Pokud "upravíte" auto, které neni v pořádku, hlavně co se regulace turba týče, tak se o slovo profesionální ani neopírejte, máte říct, že až to bude mít opravené, že má přijet! Když jste experti na diagnostiku, tak jak víte, že turbo po úpravě fouká správně, když si ho přes vadnou regulaci nemůžete ani zkontrolovat?

Nechci vás špinit, o vašich úpravách vím svoje, HODNĚ mi jich prošlo rukama kvůli různým problémům, proto to již zde nebudu komentovat, nemám to zapotřebí.
Přeji mnoho dalších spokojených zákazníků a vám neopouštějící víru v to, že jste profesionálové.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Jafan
Zaslal: čt duben 17, 2014 15:51 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 304
A auto musí fungovat jak s originální softwarem, stejně jako s tuningovým.


Odvážné tvrzení Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
powertec
Zaslal: čt duben 17, 2014 21:48 pm Citovat
Založen: 16.4.2014 Příspěvky: 15
Já nevím, jak jste tu větu pochopil. Nicméně byla myšlena tak, že pokud není ve voze něco v pořádku, musí se to prostě opravit, ať už máte originální software nebo tuningový. To je prostě fakt.

Jafan napsal:
A auto musí fungovat jak s originální softwarem, stejně jako s tuningovým.


Odvážné tvrzení Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 4    Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 12:48 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.