Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Citroen Evasion 2,0HDI |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
martin |
Zaslal: st únor 19, 2014 12:01 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
zaznamy z osciloskopu jsou ok takže v časování to nebude zkus změřit těsnost motoru měření komprese je zavádějící typnul bych si na zapečené kruhy na pístu vsadím se že na měření těsnosti už ten spodek motoru zas tak ok nebude a to by vysvětlilo to startování než se to ohřeje a písty roztáhnou pokud tam byly piliny tak to určitě spatně prášilo a byla vysoká teplota a tomu by odpovídal stav po repasi vstřikování
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st únor 19, 2014 12:06 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2770
|
Synchro vypada dobre, akorat nevidim prvni valec.
SW je podle stitku taky ready.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: st únor 19, 2014 12:11 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
martin napsal: zaznamy z osciloskopu jsou ok takže v časování to nebude zkus změřit těsnost motoru měření komprese je zavádějící typnul bych si na zapečené kruhy na pístu vsadím se že na měření těsnosti už ten spodek motoru zas tak ok nebude a to by vysvětlilo to startování než se to ohřeje a písty roztáhnou pokud tam byly piliny tak to určitě spatně prášilo a byla vysoká teplota a tomu by odpovídal stav po repasi vstřikování
Nezralo by to se zapecenyma kruhama i spoustu oleje?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Dusanm5 |
Zaslal: st únor 19, 2014 12:23 pm |
|
|
Založen: 9.7.2007
Příspěvky: 143
|
Taky bych zkusil vyndat zhavicku, natocit motor aby byly zavreny ventily a fouknout tam. Jednou jsem neco podobnyho resil, namereny tlak jakz takz ok a kdyz jsem tam foukl vzduch, prolitl kruhama a nic. Pokud to bude ok, motor se protoci
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: st únor 19, 2014 12:41 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
zapečený kruhy = ztráta pružnosti materiálu
žere olej = vydřené honování valce po přehřátí spalovacího prostoru ( ztráta vody nebo přehřátej píst )
když se kruhy zapečou tak to sice na protočení ukáže nějakej max tlak v ot ale to neznamená že při detonaci to ten tlak udrží což je pro start studeneho motoru docela kritickej okamžik viz závodní motory běžně to pomalu ani nejde natočit a když tak volnoběh ason 1500ot/min dokud se to nedostane na provozní teplotu davaj se o něco menší písty kvuli nadměrnému roztažení při zatěži takže to při studeným motoru taky sem tam vynechává
jak říkám jedinej test kterýmu se dá věřit je těsnost spalovacího prostoru píst do horní uvratě přesně ventily zavřené nafouknout tlakem cca 6-8 bar a poslouchat kudy ten vzduch sviští a jakej je pokles tlaku ve spalováku
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
seny69 |
Zaslal: st únor 19, 2014 13:03 pm |
|
|
Založen: 8.3.2007
Příspěvky: 106
|
Těm tlakúm od začátku taky moc nevěřím. Zkusím do spalováku fouknout. Škoda, že už nemám měřák na ztráty těsnosti. Nějak to vymyslím. Zatím moc díky všem za pomoc, jinak bych to už podpálil.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|