Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  Citroen Evasion 2,0HDI
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2

Citroen Evasion 2,0HDI

Autor Zpráva
martin
Zaslal: st únor 19, 2014 12:01 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
zaznamy z osciloskopu jsou ok takže v časování to nebude zkus změřit těsnost motoru měření komprese je zavádějící typnul bych si na zapečené kruhy na pístu vsadím se že na měření těsnosti už ten spodek motoru zas tak ok nebude a to by vysvětlilo to startování než se to ohřeje a písty roztáhnou Wink pokud tam byly piliny tak to určitě spatně prášilo a byla vysoká teplota a tomu by odpovídal stav po repasi vstřikování Wink

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: st únor 19, 2014 12:06 pm Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Synchro vypada dobre, akorat nevidim prvni valec.
SW je podle stitku taky ready.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hydra
Zaslal: st únor 19, 2014 12:11 pm Citovat
Založen: 6.7.2013 Příspěvky: 184
martin napsal:
zaznamy z osciloskopu jsou ok takže v časování to nebude zkus změřit těsnost motoru měření komprese je zavádějící typnul bych si na zapečené kruhy na pístu vsadím se že na měření těsnosti už ten spodek motoru zas tak ok nebude a to by vysvětlilo to startování než se to ohřeje a písty roztáhnou Wink pokud tam byly piliny tak to určitě spatně prášilo a byla vysoká teplota a tomu by odpovídal stav po repasi vstřikování Wink

Nezralo by to se zapecenyma kruhama i spoustu oleje?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dusanm5
Zaslal: st únor 19, 2014 12:23 pm Citovat
Založen: 9.7.2007 Příspěvky: 143
Taky bych zkusil vyndat zhavicku, natocit motor aby byly zavreny ventily a fouknout tam. Jednou jsem neco podobnyho resil, namereny tlak jakz takz ok a kdyz jsem tam foukl vzduch, prolitl kruhama a nic. Pokud to bude ok, motor se protoci
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin
Zaslal: st únor 19, 2014 12:41 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
zapečený kruhy = ztráta pružnosti materiálu
žere olej = vydřené honování valce po přehřátí spalovacího prostoru ( ztráta vody nebo přehřátej píst )
když se kruhy zapečou tak to sice na protočení ukáže nějakej max tlak v ot ale to neznamená že při detonaci to ten tlak udrží což je pro start studeneho motoru docela kritickej okamžik viz závodní motory běžně to pomalu ani nejde natočit a když tak volnoběh ason 1500ot/min dokud se to nedostane na provozní teplotu davaj se o něco menší písty kvuli nadměrnému roztažení při zatěži takže to při studeným motoru taky sem tam vynechává

jak říkám jedinej test kterýmu se dá věřit je těsnost spalovacího prostoru píst do horní uvratě přesně ventily zavřené nafouknout tlakem cca 6-8 bar a poslouchat kudy ten vzduch sviští a jakej je pokles tlaku ve spalováku

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
seny69
Zaslal: st únor 19, 2014 13:03 pm Citovat
Založen: 8.3.2007 Příspěvky: 106
Těm tlakúm od začátku taky moc nevěřím. Zkusím do spalováku fouknout. Škoda, že už nemám měřák na ztráty těsnosti. Nějak to vymyslím. Zatím moc díky všem za pomoc, jinak bych to už podpálil.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 1:04 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.