Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  Citroen Evasion 2,0HDI
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

Citroen Evasion 2,0HDI

Autor Zpráva
seny69
Zaslal: út únor 18, 2014 18:14 pm Citovat
Založen: 8.3.2007 Příspěvky: 106
Neskutečně se trápím s autem Citroen Evasion motor RHW.
Majitel si stěžoval na nízký výkon, špatný sudený start. V chybách nic, korekce na vstřikách na studeném motoru 5mg/z, na teplým se to trochu srovnalo. V celým systému piliny. Poslal jsem vstřiky a čerpadlo na repas. Potvrdili žalostný stav vstřiků. Čerpadlo zrepasovali, tři vstřiky taky, jeden jsem musel koupit nový (prý nešel opravit). Po vyčištění soustavy a namontování je chod teplého motoru Ok ale studený start je katastrofa. Chytá jak stará líza. Dlouho točí, potom prochytává, chytne, zhasne, podruhý už běží a kouří do modra (nespálená nafta).
Myslím, že jsem kontroloval všechno:
EGR OK a zaslepen
Tlak na nízkotlaku 2 - 2,5 bar
Tlak v railu při studém startu 300 barů
Rozvody OK, vačky OK (osciloskopem mám naměřeno časování, od jiného auta se liší o 2 stupně vačka, myslím si, že to nemůže být problém)
Tlaky ve válcích 21 barů všechny (Podle ESI má být 19-25, podle Autodat 25-30, v dokumentaci Citroenu jsem tento údaj nenašel).
Mám naměřeno snad vše osciloskopem. Mohu to někam pověsit pro kontrolu.
Pokud někoho napadne co zkontrolovat, tak to udělám. Já už nevím co.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dodi911
Zaslal: út únor 18, 2014 19:11 pm Citovat
Založen: 15.10.2009 Příspěvky: 604 Bydliště: Ke
zly repas podla mna , uz som mal vstreky po oprave a po montazi bola demontaz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
seny69
Zaslal: út únor 18, 2014 19:46 pm Citovat
Založen: 8.3.2007 Příspěvky: 106
To jsem si myslel taky. Repas dělali v Praze potom se je nechal zkontrolovat v Zábřehu. Protokoly z obou zkušeben se shodují.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
anydraj
Zaslal: st únor 19, 2014 7:24 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Tlaky za studena?
Neni pricpany kat?
Pokud mas za studena na rampe 300 baru pri startu, neni duvod, proc by to nechytlo.
Vstrikovani a tlaky rikas mas OK, predpokladam, ze to zhavi, tak me napada jen ten kat.
Mozna jeste sani.Turbina chodi volne?
Je tam hodne moznosti.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
seny69
Zaslal: st únor 19, 2014 9:11 am Citovat
Založen: 8.3.2007 Příspěvky: 106
Tlaky jsem měřil při teplotě cca 18 C
Kat přicpaný nebude, teplý to auto jede jak má. Zkusím to bez výfuku ale tomu nevěřím.
Sání jsem kontroloval (vířivé klapky, škrtící klapka).
Žhaví to až někde kolem nuly. Když mu ručně přižhavím chytne výrazně líp ale při teplotě 18 C to musí chytnout na drc bez žhavení.
Nemůže být problém se sw v ŘJ? Podle čísla ŘJ tam patří.
Mně to připadá jak kdyby byl rozvod o zub ale NENÍ.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
anydraj
Zaslal: st únor 19, 2014 9:52 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Cislo jednotky muze sedet, ted zalezi co v tom je nahraty.
V dnesni dobe se tam nahrava hlava nehlava cokoliv, hlavne rychle vydelat 1500.
Posli foto stitku a jestli jsi schopny vytahnout i sw z jednotky.
Podivame se.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Robin
Zaslal: st únor 19, 2014 10:00 am Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
Odpoj spínač tlaku railu a zkus nastartovat.

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
amigo
Zaslal: st únor 19, 2014 10:07 am Citovat
Založen: 19.6.2009 Příspěvky: 790 Bydliště: slovakia
To je bosch alebo siemens?

_________________
Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
seny69
Zaslal: st únor 19, 2014 10:16 am Citovat
Založen: 8.3.2007 Příspěvky: 106
Snímač tlaku mám změřený a na zkoušku tam byl jiný.
Systém EDC 15C2 Bosch.
Jdu z toho křápu vymámit sw.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JohnyFlat
Zaslal: st únor 19, 2014 10:40 am Citovat
Založen: 25.7.2008 Příspěvky: 45
A nenatankoval do toho někdo benzín? Jsme řešili něco podobného, ne úplně stejné příznaky chodu, jak popisuješ.... ale všechno bylo OK, ale nechodilo to, znova jsme to vyndali, hodili na mašinu a změřili a OK, dali do auta a zase nic... nakonec panička natankovala krapet benzínu do nafty... vytahli jsme nádrž, dali naftu a bylo to OK
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
seny69
Zaslal: st únor 19, 2014 10:57 am Citovat
Založen: 8.3.2007 Příspěvky: 106
Při čištění nádrže od pilin jsem doi prázdné nádrže natankoval naftu od Benziny. Tankuju tam svoje auto, nafta OK.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin
Zaslal: st únor 19, 2014 11:00 am Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
osciloskop na vstřik podívat se jaká je délka k tomu snimat kliku jestli to stříkne kdy má tohle vypadá na záměnu sw nebo ecu jak už bylo řečeno foto štítek popřípadě sw a lze řešit

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
seny69
Zaslal: st únor 19, 2014 11:25 am Citovat
Založen: 8.3.2007 Příspěvky: 106
Foto + sw z ŘJ + průběh osc.
Osciloskopem mám kliku, vačku, vstřik změřen. Podle druhého auta (C8 RHT) je to stejný.
http://uloz.to/xH4E9fW4/citroen-evasion-edc15c2-rar
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Robin
Zaslal: st únor 19, 2014 11:39 am Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
Když už mě auto takhle ser… vytáhnu si ven vstřik
nechám zapojen a jako starý kolchozník koukám
jak se práší ,pokuď je to ve správném místě (synchro v ecu OK)
tak máš mechanický problém (je to starý kopáč).
Kolo na vačce je ok ?

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
seny69
Zaslal: st únor 19, 2014 11:47 am Citovat
Založen: 8.3.2007 Příspěvky: 106
Vačky jsou OK. Od dodavatele ND jsem si nachal poslat nový a okem jsme je porovnali jestli nejsou protočený kola na řetěz mezi vačkama. Řetízek je taky OK.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 14:38 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.