Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Allroad 2001 2,5tdi AKE skladacka |
Strana 1 z 3 Jdi na stránku 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
AUTO24 |
Zaslal: po únor 17, 2014 18:59 pm |
|
|
Založen: 17.2.2011
Příspěvky: 68
|
Zdar
Dostal som allroada ktory nema výkon. Su nové vacky, cerpadlo po repase, trisky su skontrolované a auto stale nema výkon. Max rychlost 160km, akceleracia je slabá aspon mam taky pocit. Celkovo auto ide ale nie tak ako by malo. Egr je zavrete.
Neviete ako overim ci je tam spravne cerpadlo alebo ake cislo Rj tam má byt original. ??
V ecu podla diag a meranych hodnot je to ok.
Prosim odpustit si rady typu n75 a pod.
Rj ktora je teraz v aute: 47Z 907 401 A
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AUTO24 |
Zaslal: po únor 17, 2014 19:01 pm |
|
|
Založen: 17.2.2011
Příspěvky: 68
|
este som zabudol. katalizatory su vsetky von a ono to vobec ale vobec nedimy. ale vobec.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AUTO24 |
Zaslal: po únor 17, 2014 19:20 pm |
|
|
Založen: 17.2.2011
Příspěvky: 68
|
este som zabudol zase nieco.
Orig do tej jednotky hore ma niekto?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: po únor 17, 2014 19:44 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
Tak to nevim co poradit kdyz ne n75
Mozna odbrzdit rucku . Ne vazne, tady asi nikdo moc radit nebude to je totiz vesteni. Duvodu pro chudou smes je asi milion.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: po únor 17, 2014 21:44 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
u tohodle mrdomotoru stačí aby nesedělo čerpadlo se špajzkou jiné vag numer a je zaděláno na problemy tohodle typu a nebo má jen prostě blbě nastavenej mechanicky předvstřik každej mechoš na zblokování vaček a kliky při rozvodech sere stačí fixa a hned je vačka o pul zubu nebo celej někde jinde 1, zkontrolovat jestli tam opravdu patří tohle čerpadlo (kalibrace elktroniky k danému sw ecu ) 2, zkontrolovat nastavení rozvodu
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
AUTO24 |
Zaslal: út únor 18, 2014 11:01 am |
|
|
Založen: 17.2.2011
Příspěvky: 68
|
Dik za radu.
A kde sa nachadza fizicky oznacenie cerpadla? a spajzky myslis snimac ihly (vstrek s káblom).
Co so spajzkou? ona ma tiez nejake oznacenie ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út únor 18, 2014 12:17 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
ty woe nebude jednodužší když ti to opraví někdo kdo to umí? aretace kliky je na bloku motoru pod zátkou z levé strany a aretace vaček jsou zářezy na konci vačky a čerpadlo je na kolík a pak je katalog kde se zadá PER numer vozidla (nezaměnovat s WIN) v případě VAG koncernu a tam ti vypadne kofigurace co tam má bejt
čerpadlo má ident a kalibraci v sw dá se přečíst diag a převodovka to samé
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
AUTO24 |
Zaslal: út únor 18, 2014 14:37 pm |
|
|
Založen: 17.2.2011
Příspěvky: 68
|
WAAUUUU
Rozvod som robil s pripravkami to je sto perc. ok.
Kde je oznacenie cerpadla ? mam VCDS klasiku. Robil som uz vela 2,5tdi ale tato ma zatila najviac zdrzala. A nemal som ani problem so zameneným cerpadlom.
A to cerpadlo sa nejako kalibruje???? Predvstrek som nastavil to je ok. ale kalibracia?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út únor 18, 2014 15:12 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
kalibrace se dělá bosch sw je to součást každý stolice co tyhle čerpadla umí dá se to i vasem když je keycd a sada flasch kalibrace čerpadla je někde v zobrazenejch hodnotách začal bych tim že si udělám log kolik mám nm na výstupu motoru a k tomu co je na vstupu převodovky a kolik převodovka reguluje přes ecu motoru a hned uvidíš kde je potíž co tlaky na převodovce? je ta špajz vubec ok? pokud máš rozvody ok a čerpadlo ti sedí k typu motoru máš správné vstřiky tak bych hledal chybu ve špajzce
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
AUTO24 |
Zaslal: út únor 18, 2014 17:22 pm |
|
|
Založen: 17.2.2011
Příspěvky: 68
|
Spajzce? myslis vstrekovac s káblom?
Preco prave ten ked predvstrek mam ok?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út únor 18, 2014 17:29 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
špajzka = převodovka vstřiky maj taky svoje kat.číslo tak jako čerpadlo jako ecu převodovky jako ecu motoru musí to k sobě sedět jinak to zlobí pokud to všechno sedí tak hledej chybu v omezení výkonu od převodovky
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
AUTO24 |
Zaslal: út únor 18, 2014 19:12 pm |
|
|
Založen: 17.2.2011
Příspěvky: 68
|
Prevodovka je po repase. To je urcite ok. Ako overim ci je to cerpadlo pre toto auto? Vo vagu najdem cislo cerpadla?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AUTO24 |
Zaslal: út únor 18, 2014 19:54 pm |
|
|
Založen: 17.2.2011
Příspěvky: 68
|
Tak v meranych hodnotach som nasiel cislo cerpadla: 00014059130106E to by malo byt pre AKE aspon myslim. nie?
Boha ja uz neviem preco to nejde. Nemate orig subor pre toto auto? skusim ho nahrat.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út únor 18, 2014 20:25 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
číslo bosch ecu a vag numer kouknu se
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
AUTO24 |
Zaslal: út únor 18, 2014 20:27 pm |
|
|
Založen: 17.2.2011
Příspěvky: 68
|
Martin dakujem za ochotu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|