Obsah fóra checksum.cz » Diesel » EDC 16cp31 vadná jednotka? |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
gerge72 |
Zaslal: pá únor 07, 2014 18:27 pm |
|
|
Založen: 12.7.2007
Příspěvky: 106
|
Ahojte mám dotaz na odborníky
ví někdo jak se přesně má chovat jednotka bosch EDC 16cp31 mercedes benz 6Valec 3,0L cdi
jde o tohle - auto nejde nastartovat (ani netočí startér) jednotka v autě nekomunikuje
při zapojení na stole (napájení z laboratorního zdroje s omezením proudu ) jednotka naběhne žije normálně komunikuje. jednotka odebírá cca 360mA
při stejným napinování ale napájení z jakéhokoliv akumulátoru (bez omezení proudu) jednotka naběhne ale okamžitě se vypne nekomunikuje , připojená normálně v autě se chová stejně - naběhne a vypne se.
spínané napětí (teda jakási sv. 15) jde do jednotky z centrální elektroniky .
otázka teda je ? je vadná Řj motoru? nebo je tohle chování jednotky normální a problém je v jednotce centrální elektroniky která by měla proud do jednotky nějak omezit a nedělá to??
bohužel nemám k dispozici jinou EDC16CP31 abych to vyzkoušel
ještě doplním jednotka už byla v minulosi opravovaná.
a ještě jeden dotaz mátě někdo nějakou radu jak bez poškození odlepit desku od chladiče , bdm ke totiž z druhé dtrsny ne jako u edc16Uxx
díky za radu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: pá únor 07, 2014 21:26 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
kolik mas napeti na zdroji a kolik ti da baterka?A co se opravovalo?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
gerge72 |
Zaslal: pá únor 07, 2014 22:04 pm |
|
|
Založen: 12.7.2007
Příspěvky: 106
|
co se opravovalo netuším jsou tam jen vidět na ruzných místech stopy po pájení , napětí na aku 12,1, na zroji jsem zkoušel různě měnit od 10-14 V a vždy to bez problémů naběhne a jede, mám zdroj ale jen do max 5A a i když dám limit na max tak to naběhne a jede, z akumulátorů to nemám jak omezit podle mě to spíš souvisí s tím proudem než s napětím
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so únor 08, 2014 8:04 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
já myslim že je problém tuhle jednotku korektně otevřít..
BDM port z druhe strany a odlepit desku tak aby nepraskla... asi bych to viděl tady.
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
gerge72 |
Zaslal: so únor 08, 2014 12:27 pm |
|
|
Založen: 12.7.2007
Příspěvky: 106
|
DIGI-DELETED napsal: já myslim že je problém tuhle jednotku korektně otevřít..
BDM port z druhe strany a odlepit desku tak aby nepraskla... asi bych to viděl tady.
tuhletu jsem dostal do ruky ve stavu kdy už otevřená a deska odlepená byla, je nějaký způsob jak se dostat bezpečně k bdm portu? myslím tím něco jako pořádně ohřát? nebo naopak zmrazit ,nebo nějaká chemie co to lepidlo rozpustí a dps neublíží, nebo vyrobit otvor v obalu?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so únor 08, 2014 13:20 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
jediný známý způsob je fréza..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: so únor 08, 2014 15:27 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
gerge72 napsal: co se opravovalo netuším jsou tam jen vidět na ruzných místech stopy po pájení , napětí na aku 12,1, na zroji jsem zkoušel různě měnit od 10-14 V a vždy to bez problémů naběhne a jede, mám zdroj ale jen do max 5A a i když dám limit na max tak to naběhne a jede, z akumulátorů to nemám jak omezit podle mě to spíš souvisí s tím proudem než s napětím
Hm a co kostra v autě a všechny napájení do jednotky jdou?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
gerge72 |
Zaslal: so únor 08, 2014 20:25 pm |
|
|
Založen: 12.7.2007
Příspěvky: 106
|
Napajení i kostry v autě jsou ok
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: ne únor 09, 2014 17:52 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
dej sem pruběh napájení z osciloskopu a bude se vědět co se děje muže bejt poškozenej zdroj v ecu a potom se muže stát že to v náběhu něco shodí ten pruběh to chce odměřit na zdroji v ecu
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: ne únor 09, 2014 22:31 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
martin napsal: dej sem pruběh napájení z osciloskopu a bude se vědět co se děje muže bejt poškozenej zdroj v ecu a potom se muže stát že to v náběhu něco shodí ten pruběh to chce odměřit na zdroji v ecu
Ja teda nemuzu soudit, pac nevim presne jak vypada napajeci obvod jakykoliv jednotky, ale u bezne elektroniky je nejaky stabilizator a pripadne v zapojeni s dalsim zesilovacem kdyby bylo potreba vic stavy.
A presne to vyse popsane mi jednou delal stabilizator 7805 ktery byl nejakou dobu pretizen. Mozna je to uplne mimo, ale ten popis byl tak presny ze jsem musel.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
gerge72 |
Zaslal: po únor 10, 2014 18:49 pm |
|
|
Založen: 12.7.2007
Příspěvky: 106
|
Takže je to jednotkou, mam jinou která v autě normálně funguje, ted spíš řeším jak se dostat k tomu bdm portu, vyrábět díru do toho obalu se mi moc nechce, někdo na cizím foru psal že je to práce na pět minut píše že to mrazí v mrazáku a pak.to jde dolů, nevím moc se mi to nezdá, každopádně teplem to nejde.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: po únor 10, 2014 19:15 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Málo tepla na správném místě...
Díra je kolikrát víc a líp...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: po únor 10, 2014 21:01 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
gerge72 napsal: Takže je to jednotkou, mam jinou která v autě normálně funguje, ted spíš řeším jak se dostat k tomu bdm portu, vyrábět díru do toho obalu se mi moc nechce, někdo na cizím foru psal že je to práce na pět minut píše že to mrazí v mrazáku a pak.to jde dolů, nevím moc se mi to nezdá, každopádně teplem to nejde.
teplem to jde neboj se to rozpálit tak že to pomalu neudržíš v ruce a normálně se to sloupne práce na pět minut
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: po únor 10, 2014 23:41 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
jjj když to nejde teplem jde to ještě větším teplem...
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: po únor 10, 2014 23:49 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
kaborky a proložit koksem (tím černým pro tu mladší generaci)...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
|