Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  EDC 16cp31 vadná jednotka?
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

EDC 16cp31 vadná jednotka?

Autor Zpráva
gerge72
Zaslal: pá únor 07, 2014 18:27 pm Citovat
Založen: 12.7.2007 Příspěvky: 106
Ahojte mám dotaz na odborníky

ví někdo jak se přesně má chovat jednotka bosch EDC 16cp31 mercedes benz 6Valec 3,0L cdi

jde o tohle - auto nejde nastartovat (ani netočí startér) jednotka v autě nekomunikuje

při zapojení na stole (napájení z laboratorního zdroje s omezením proudu ) jednotka naběhne žije normálně komunikuje. jednotka odebírá cca 360mA

při stejným napinování ale napájení z jakéhokoliv akumulátoru (bez omezení proudu) jednotka naběhne ale okamžitě se vypne nekomunikuje , připojená normálně v autě se chová stejně - naběhne a vypne se.

spínané napětí (teda jakási sv. 15) jde do jednotky z centrální elektroniky .

otázka teda je ? je vadná Řj motoru? nebo je tohle chování jednotky normální a problém je v jednotce centrální elektroniky která by měla proud do jednotky nějak omezit a nedělá to??

bohužel nemám k dispozici jinou EDC16CP31 abych to vyzkoušel

ještě doplním jednotka už byla v minulosi opravovaná.


a ještě jeden dotaz mátě někdo nějakou radu jak bez poškození odlepit desku od chladiče , bdm ke totiž z druhé dtrsny ne jako u edc16Uxx

díky za radu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: pá únor 07, 2014 21:26 pm Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
kolik mas napeti na zdroji a kolik ti da baterka?A co se opravovalo?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gerge72
Zaslal: pá únor 07, 2014 22:04 pm Citovat
Založen: 12.7.2007 Příspěvky: 106
co se opravovalo netuším jsou tam jen vidět na ruzných místech stopy po pájení , napětí na aku 12,1, na zroji jsem zkoušel různě měnit od 10-14 V a vždy to bez problémů naběhne a jede, mám zdroj ale jen do max 5A a i když dám limit na max tak to naběhne a jede, z akumulátorů to nemám jak omezit podle mě to spíš souvisí s tím proudem než s napětím
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: so únor 08, 2014 8:04 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
já myslim že je problém tuhle jednotku korektně otevřít..
BDM port z druhe strany a odlepit desku tak aby nepraskla... asi bych to viděl tady. Wink

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gerge72
Zaslal: so únor 08, 2014 12:27 pm Citovat
Založen: 12.7.2007 Příspěvky: 106
DIGI-DELETED napsal:
já myslim že je problém tuhle jednotku korektně otevřít..
BDM port z druhe strany a odlepit desku tak aby nepraskla... asi bych to viděl tady. Wink


tuhletu jsem dostal do ruky ve stavu kdy už otevřená a deska odlepená byla, je nějaký způsob jak se dostat bezpečně k bdm portu? myslím tím něco jako pořádně ohřát? nebo naopak zmrazit ,nebo nějaká chemie co to lepidlo rozpustí a dps neublíží, nebo vyrobit otvor v obalu?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: so únor 08, 2014 13:20 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
jediný známý způsob je fréza.. Very Happy

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: so únor 08, 2014 15:27 pm Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
gerge72 napsal:
co se opravovalo netuším jsou tam jen vidět na ruzných místech stopy po pájení , napětí na aku 12,1, na zroji jsem zkoušel různě měnit od 10-14 V a vždy to bez problémů naběhne a jede, mám zdroj ale jen do max 5A a i když dám limit na max tak to naběhne a jede, z akumulátorů to nemám jak omezit podle mě to spíš souvisí s tím proudem než s napětím

Hm a co kostra v autě a všechny napájení do jednotky jdou?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gerge72
Zaslal: so únor 08, 2014 20:25 pm Citovat
Založen: 12.7.2007 Příspěvky: 106
Napajení i kostry v autě jsou ok
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: ne únor 09, 2014 17:52 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
dej sem pruběh napájení z osciloskopu a bude se vědět co se děje muže bejt poškozenej zdroj v ecu a potom se muže stát že to v náběhu něco shodí ten pruběh to chce odměřit na zdroji v ecu

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hydra
Zaslal: ne únor 09, 2014 22:31 pm Citovat
Založen: 6.7.2013 Příspěvky: 184
martin napsal:
dej sem pruběh napájení z osciloskopu a bude se vědět co se děje muže bejt poškozenej zdroj v ecu a potom se muže stát že to v náběhu něco shodí ten pruběh to chce odměřit na zdroji v ecu


Ja teda nemuzu soudit, pac nevim presne jak vypada napajeci obvod jakykoliv jednotky, ale u bezne elektroniky je nejaky stabilizator a pripadne v zapojeni s dalsim zesilovacem kdyby bylo potreba vic stavy.

A presne to vyse popsane mi jednou delal stabilizator 7805 ktery byl nejakou dobu pretizen. Mozna je to uplne mimo, ale ten popis byl tak presny ze jsem musel.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gerge72
Zaslal: po únor 10, 2014 18:49 pm Citovat
Založen: 12.7.2007 Příspěvky: 106
Takže je to jednotkou, mam jinou která v autě normálně funguje, ted spíš řeším jak se dostat k tomu bdm portu, vyrábět díru do toho obalu se mi moc nechce, někdo na cizím foru psal že je to práce na pět minut píše že to mrazí v mrazáku a pak.to jde dolů, nevím moc se mi to nezdá, každopádně teplem to nejde.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: po únor 10, 2014 19:15 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Málo tepla na správném místě...
Díra je kolikrát víc a líp...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
martin
Zaslal: po únor 10, 2014 21:01 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
gerge72 napsal:
Takže je to jednotkou, mam jinou která v autě normálně funguje, ted spíš řeším jak se dostat k tomu bdm portu, vyrábět díru do toho obalu se mi moc nechce, někdo na cizím foru psal že je to práce na pět minut píše že to mrazí v mrazáku a pak.to jde dolů, nevím moc se mi to nezdá, každopádně teplem to nejde.


teplem to jde neboj se to rozpálit tak že to pomalu neudržíš v ruce a normálně se to sloupne práce na pět minut Wink

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomík
Zaslal: po únor 10, 2014 23:41 pm Citovat
Založen: 9.1.2011 Příspěvky: 580
jjj když to nejde teplem jde to ještě větším teplem...

_________________
bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: po únor 10, 2014 23:49 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
kaborky a proložit koksem (tím černým pro tu mladší generaci)...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 16:08 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.