Obsah fóra checksum.cz » Diesel » golf 1.9 TDI |
Strana 3 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 |
|
Autor |
Zpráva |
martin |
Zaslal: so prosinec 21, 2013 16:17 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
k tomu abych určil co tomu posranýmu ropákovy je používám metody
1, osciloskop
2, měření tlaku ve spalovacim prostoru podle snimače tlaku (upravená žhavka s tenzometrem)
3, seriová diagnostika
4, dílenská příručka
5, ruzné měřáky (tlak oleje ,tlak na tandemu ,tlak na railu, stolice na vstřiky ,EGT , AFR ,atd)
to je zakladní výčet pomucek aby se dala dělat diagnostika a ne aby to bylo věštění z kouře z výfuku
pokud tohle člověk nemá a nezvládá a nechce si to koupit tak potom nevidím jediný duvod mu radit rady si mezi sebou davaj lidi z oboru a ne že se bude radit jak si to má každej doma spravit v garáži s kladivem a dlátem
online servis nikdy prostě existovat nemuže protože radit kde je problem u něčeho co se skládá víc jak z 500set součástek je prostě nesmysl
motory pd neustálé problemy
1, vstřikovače jejich část na zpátečce vetšinou je zanesené mikrositko řešení vyházet v ultrazvukové vaně vyprat dát do stolice otestovat
2,tesnění vstřikovaču projevuje se kolisánim tlaku na tandemu protože z nafty je v kanálech šampanské a nebo steče nafta do válce potom vzniká problem se startem nelze naftu ve studenem válci zapálit
3, prasklina v hlavě motor ma zahadné stavy jednou fungje jednou koktá divně startuje
4, hydrostavy neudrží tlak oleje (zjistit lze měřením tlaku mazání)
5, zapečené kruhy zjistí se měřením těsnosti motoru
6, problem se senzorikou motoru (osciloskop ,voltmetr)
7, problem s ecu (simulátor motoru + seriová diagnostika )
8, popraskané katalyzátory (nahodné ucpávání výfuku chová se to jako špatná vaha zjištění měření egt)
9, oblibený problem setrvačník dvouhmota ma utrženou gumu a zpusobí nepravidelný chod motoru (změna uhlového zrychlení pístu )
tak tady je zakladní výčet toho co se na tom sere a jak se to zjistí myslím že vic poradit nejde pokud to nemá člověk na dílně
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: so prosinec 21, 2013 19:22 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
dekuju maritne. az zjistim cim to bylo dam sem vedet.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so prosinec 21, 2013 23:28 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: st leden 22, 2014 12:04 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
tak je to vyresene. seridili se vstriky a auto startuje jak ma a spadla i spotreba. byl rozhozenej 2 a 3ti vstrik. tak se dotahli na doraz a povolilo se o 220° a je klid.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: st leden 22, 2014 12:54 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Součástí sady těsnění vstřiku je i ten čep mezi PD vstřik a vahadlo ve většině případech je sjetej jako prase a potom se rozhází nastavení vstřiku,pouhým doseřízením si jenom posunul řešení problému na březen nebo květen protože tam je už semletá cemetace,no nic jdu si fouknout ne do motoru ale brčko jinak to nedám
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: st leden 22, 2014 13:29 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
vahadla jsem mel venku a koukal jsem na ten cep a je v poradku. jako novej. a jestli rikas ze v kvetnu bude zase ten problem tak se nechame prekvapit. podam echo
|
|
|
Návrat nahoru |
|
paja |
Zaslal: st leden 22, 2014 15:50 pm |
|
|
Založen: 7.3.2007
Příspěvky: 385
|
rady a rady snažiš se ale je to zbytečny každej opravuje zavady jinak a matroš musíš mít dobrej aby si to vydejchal ty odpovědi
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: st leden 22, 2014 16:03 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
No snažím se,to aby až zase votevřu nějakýho passata 8 měsíců po opravě hlavy: vačka,vstřiky atd. morda za 56 talířů tak to prase tam seřídilo vstřiky tak že komplet všechny rozlámaný jak to chodilo za doraz...
Zas tak silný to nebude když to nezabírá
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: st leden 22, 2014 16:18 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
jojo...vacka je prohla a vse se serizovalo najednou loziska na vacce zadreny ale to porad jezdi...turbo houka a zere to 3L oleje na 500km...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|