Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  golf 1.9 TDI
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

golf 1.9 TDI

Autor Zpráva
jirka.p
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 19:22 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
exotus napsal:
Foukej si jak chceš do měrky nefoukej, poslechni metodu,je ta martina je jediná a ověřená,tlak tam bude vždycky ale kudy to letí,to je už jen na motoru a jinak to nepoznáš,hlavně dofoukej levé zadní kolo tím to je...
Pochybuju o tom že poznáš vadné těsnění na vstřiku jen fouknutím... Ale za mě bude špatný já to vím...


zejtra to tak udelam... tak se pozna jestli je to na krouzkach...kdyz tlaky na valci budou dobry tak tesneni na vstrikach. dekuju za rady.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 21:25 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
Sayllo napsal:
martin napsal:
panebože vy jste banda vás bych chtěl mit v dílně bych vás mlatil od rána do večera Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

těsnost motoru se zkouší tak že se vyšroubujou žhavky motor se na testovaném válci natočí do horní uvratě tak aby píst byl přesně nahoře a ventily zavřené a místo žhavky se připojí tester těsnosti do válce se pustí stabilní tlak 5 bar a pak posloucháš kde to utíká a na testeru vidíš kolik máš procentuální těsnost


když foukneš do kliky tak si akorát zkurvíš simerinky Evil or Very Mad Evil or Very Mad


Vies, ma urcite uplne novy tester presne na to auto... Moc to komplikujes, to neni ECU. Este som si nic neskurvil takto. Da sa to aj ze cez zhavice uplne prosto a to tak ze tam nalejes benzin. Ked sa preleje vies nacom si.

Mozes aj navrtat zhavic a natkujes to na stabilny tlak rovnako aj bez testera. Ked niekomu nieco hovori princip motora, vynajde sa. Ked uz mam podozrenie na kruhy, rovno zhodim hlavu nalejem tie piesty zhora a je po testovani. A ak ide o nieco take 1,9 tdi, hlava hore dole cez obednajsiu prestavku ked si pohnem...

Je to vec kazdeho zvas. To je jak hadat sa ktorou rukou zapnes svetlo..vysledok aj tak rovnaky.



ty woe tvoje metody jsou z doby kdy letadla měla ještě dřevěný vrtule Mr. Green Mr. Green

a jen tak mimochodem ten tester neni novej je to starej osvědčenej JT230 koupenej na bazaru za 500kč i s příslušenstvím v luxusnim stavu je to krám starej 40 let a pořád udělá neocenitelný služby
tady máš odkaz jak to vypadá http://www.h-diag.cz/news/zapalovaci-svicky-jednim-okem/ Idea

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sayllo
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 22:14 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
exotus napsal:
Foukej si jak chceš do měrky nefoukej, poslechni metodu,je ta martina je jediná a ověřená,tlak tam bude vždycky ale kudy to letí,to je už jen na motoru a jinak to nepoznáš,hlavně dofoukej levé zadní kolo tím to je...
Pochybuju o tom že poznáš vadné těsnění na vstřiku jen fouknutím... Ale za mě bude špatný já to vím...


Ja si myslim ze tesnenie na privodnu kabelaz je na boku hlavy a so vstrekom to nic moc vcelku nema. Samozrejme ze tesnenie pod vstrekom takto nezistis, aj ked to vies Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sayllo
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 22:15 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
jirka.p napsal:
exotus napsal:
Foukej si jak chceš do měrky nefoukej, poslechni metodu,je ta martina je jediná a ověřená,tlak tam bude vždycky ale kudy to letí,to je už jen na motoru a jinak to nepoznáš,hlavně dofoukej levé zadní kolo tím to je...
Pochybuju o tom že poznáš vadné těsnění na vstřiku jen fouknutím... Ale za mě bude špatný já to vím...


zejtra to tak udelam... tak se pozna jestli je to na krouzkach...kdyz tlaky na valci budou dobry tak tesneni na vstrikach. dekuju za rady.


Tesnenia na vstrekoch by si celkom dost pocul. Vsadzam na tie kruzky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sayllo
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 22:31 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
Ano, tento poznam, Toto mal tusim pred x rokmi nas majster praxe Very Happy Mozno vtedy este boli drevene vrtule, to je pravda, ale stym benzinom je to tak. Mimochodom, asi pred 7dmimi rokmi, ked som robil vo VW, tak som este lial benzin do hlavy a kukal jak kde preteka cez ventili. Za predpokladu ze nemas merak, a hlava ide dole tak ci onak, je to overene a ntu chvilu rychle riesenie.

Predvcerom som robil jedno 1,5 dci vstrek siemens. Vmotal sa do rozvodov remen alternatoram dalej asi uz nemusim...Robili to origo renault. No zacalo to neskutocne hulit ako prasa. Povedali ze to sa vypali Very Happy Very Happy No jedine co sa vypalilo bolo potom turbo. Doslo to kukme, po rozhovore mi bolo jasne ze objednat turbo, hlava dole bez debaty, nalial som si to ten benzinom, a valec 1 a 3 pretiekly jak potok. Piesty von, boli cviknute kruzky. 4 pisty sady kruhov a haraburda si lieta dalej.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
exotus
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 22:31 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Těsnění na kabeláž na boku hlavy zákonitě muselo povolit po tvé metodě testu tlaku v klikové skříni,vím kde je, docela přesně, ale nic víc nezjistil jirka.p,takže tvá rada měla hodnotu zlata Wink

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Sayllo
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 23:20 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
exotus napsal:
Těsnění na kabeláž na boku hlavy zákonitě muselo povolit po tvé metodě testu tlaku v klikové skříni,vím kde je, docela přesně, ale nic víc nezjistil jirka.p,takže tvá rada měla hodnotu zlata Wink


Ono, stakouto vecou by som asi ani na forum neliezol. Neviem ci by som to nejak hlbsie riesil. Ale asi ako prve by som tam mal umna v hale rovno na zhavkach merak s odpojenimi vstrekmi. klasika, kompresia. Ked by sa mi to nezdalo, uz mam dole hlavu. Potom to uz ide rychlo.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
exotus
Zaslal: pá prosinec 20, 2013 0:42 am Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Částečně máš pravdu,ale...
Faktem je že jsou tu "mechanici" než aby se zamysleli a něco udělali, založí tema a položí dotaz,je to maximální lenost...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Dusanm5
Zaslal: pá prosinec 20, 2013 9:46 am Citovat
Založen: 9.7.2007 Příspěvky: 143
exotus napsal:
Částečně máš pravdu,ale...
Faktem je že jsou tu "mechanici" než aby se zamysleli a něco udělali, založí tema a položí dotaz,je to maximální lenost...

Naprosty souhlas a jeste kdyz si dovolis neporadit nebo hned nenapsat co a jak maji udelat tak te ukamenujou. Vim z vlastni zkusenosti na jinem foru Smile Ono od klavesnice si ruce neuspinis, tak co by se v tom hrabali kdyz uz to urcite nekdo vyresil za ne....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jirka.p
Zaslal: pá prosinec 20, 2013 16:29 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
exotus napsal:
Těsnění na kabeláž na boku hlavy zákonitě muselo povolit po tvé metodě testu tlaku v klikové skříni,vím kde je, docela přesně, ale nic víc nezjistil jirka.p,takže tvá rada měla hodnotu zlata Wink


no ono to tesneni uz teklo predtim..a tekla nafta pres tandem...tandem se pretesnil ale na tu elektriku neni tesneni Sad jedine cela kabelaz (podle VW)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jirka.p
Zaslal: pá prosinec 20, 2013 16:32 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
Dusanm5 napsal:
exotus napsal:
Částečně máš pravdu,ale...
Faktem je že jsou tu "mechanici" než aby se zamysleli a něco udělali, založí tema a položí dotaz,je to maximální lenost...

Naprosty souhlas a jeste kdyz si dovolis neporadit nebo hned nenapsat co a jak maji udelat tak te ukamenujou. Vim z vlastni zkusenosti na jinem foru Smile Ono od klavesnice si ruce neuspinis, tak co by se v tom hrabali kdyz uz to urcite nekdo vyresil za ne....


ver ze jsem tam prohledal uz vsechno...proto jsem se zeptal. a rad se necemu priucim. porad je cemu se ucit. a verim ze to z vas hodne resilo ze nekdy je to to a nekdy zase to... vsem dekuju za rady a stastne a vesele Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hayty
Zaslal: so prosinec 21, 2013 7:39 am Citovat
Založen: 8.12.2013 Příspěvky: 1
Co bych v tomto případě dělal já:
1.změřil bych relativní test komprese při studeném startu (znemožnit nastartování motoru a změřit odběr proudu staréru oscilem)
2.zkontroloval bych jestli auto skutečně žhaví(vyměněny můžou být klidně žhaviče,baterka atd. a žhavit to vůbec nemusí i když svítí kontrolka žhavení která signalizuje dlouhým svícením že žhaví)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JohnyFlat
Zaslal: so prosinec 21, 2013 11:45 am Citovat
Založen: 25.7.2008 Příspěvky: 45
ty woe tvoje metody jsou z doby kdy letadla měla ještě dřevěný vrtule Mr. Green Mr. Green

některý vrtule jsou stále dřevěný ale Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: so prosinec 21, 2013 11:56 am Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Hoši,některý vědecké nápady fakt nechápu...
Motory PD už se nám proháněj 13 let po silnicích a skoro stejně dlouho po place na dílně a za tu dobu už známe běžný závady a nedostatky tak mi malinko uniká dúvod proč sem každej den přistane další píčovina s tím co má jirka.p dělat a né výsledek,čím to bylo....

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
jirka.p
Zaslal: so prosinec 21, 2013 13:58 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
[quote="exotus"]Hoši,některý vědecké nápady fakt nechápu...
Motory PD už se nám proháněj 13 let po silnicích a skoro stejně dlouho po place na dílně a za tu dobu už známe běžný závady a nedostatky tak mi malinko uniká dúvod proč sem každej den přistane další píčovina s tím co má jirka.p dělat a né výsledek,čím to bylo....[/quote

kdybych vedel cim to je tak se neptam...nemam takove zkusenosti jako vy.. proto kdyz uz me nic nenapada tak se zeptam. ale jak tak koukam tak je lepsi neptat se....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 14:23 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.