Obsah fóra checksum.cz » Diesel » golf 1.9 TDI |
Strana 2 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
jirka.p |
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 19:22 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
exotus napsal: Foukej si jak chceš do měrky nefoukej, poslechni metodu,je ta martina je jediná a ověřená,tlak tam bude vždycky ale kudy to letí,to je už jen na motoru a jinak to nepoznáš,hlavně dofoukej levé zadní kolo tím to je...
Pochybuju o tom že poznáš vadné těsnění na vstřiku jen fouknutím... Ale za mě bude špatný já to vím...
zejtra to tak udelam... tak se pozna jestli je to na krouzkach...kdyz tlaky na valci budou dobry tak tesneni na vstrikach. dekuju za rady.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 21:25 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
Sayllo napsal:
Vies, ma urcite uplne novy tester presne na to auto... Moc to komplikujes, to neni ECU. Este som si nic neskurvil takto. Da sa to aj ze cez zhavice uplne prosto a to tak ze tam nalejes benzin. Ked sa preleje vies nacom si.
Mozes aj navrtat zhavic a natkujes to na stabilny tlak rovnako aj bez testera. Ked niekomu nieco hovori princip motora, vynajde sa. Ked uz mam podozrenie na kruhy, rovno zhodim hlavu nalejem tie piesty zhora a je po testovani. A ak ide o nieco take 1,9 tdi, hlava hore dole cez obednajsiu prestavku ked si pohnem...
Je to vec kazdeho zvas. To je jak hadat sa ktorou rukou zapnes svetlo..vysledok aj tak rovnaky.
ty woe tvoje metody jsou z doby kdy letadla měla ještě dřevěný vrtule
a jen tak mimochodem ten tester neni novej je to starej osvědčenej JT230 koupenej na bazaru za 500kč i s příslušenstvím v luxusnim stavu je to krám starej 40 let a pořád udělá neocenitelný služby
tady máš odkaz jak to vypadá http://www.h-diag.cz/news/zapalovaci-svicky-jednim-okem/
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 22:14 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
exotus napsal: Foukej si jak chceš do měrky nefoukej, poslechni metodu,je ta martina je jediná a ověřená,tlak tam bude vždycky ale kudy to letí,to je už jen na motoru a jinak to nepoznáš,hlavně dofoukej levé zadní kolo tím to je...
Pochybuju o tom že poznáš vadné těsnění na vstřiku jen fouknutím... Ale za mě bude špatný já to vím...
Ja si myslim ze tesnenie na privodnu kabelaz je na boku hlavy a so vstrekom to nic moc vcelku nema. Samozrejme ze tesnenie pod vstrekom takto nezistis, aj ked to vies
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 22:15 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
jirka.p napsal: exotus napsal: Foukej si jak chceš do měrky nefoukej, poslechni metodu,je ta martina je jediná a ověřená,tlak tam bude vždycky ale kudy to letí,to je už jen na motoru a jinak to nepoznáš,hlavně dofoukej levé zadní kolo tím to je...
Pochybuju o tom že poznáš vadné těsnění na vstřiku jen fouknutím... Ale za mě bude špatný já to vím...
zejtra to tak udelam... tak se pozna jestli je to na krouzkach...kdyz tlaky na valci budou dobry tak tesneni na vstrikach. dekuju za rady.
Tesnenia na vstrekoch by si celkom dost pocul. Vsadzam na tie kruzky.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 22:31 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
Ano, tento poznam, Toto mal tusim pred x rokmi nas majster praxe Mozno vtedy este boli drevene vrtule, to je pravda, ale stym benzinom je to tak. Mimochodom, asi pred 7dmimi rokmi, ked som robil vo VW, tak som este lial benzin do hlavy a kukal jak kde preteka cez ventili. Za predpokladu ze nemas merak, a hlava ide dole tak ci onak, je to overene a ntu chvilu rychle riesenie.
Predvcerom som robil jedno 1,5 dci vstrek siemens. Vmotal sa do rozvodov remen alternatoram dalej asi uz nemusim...Robili to origo renault. No zacalo to neskutocne hulit ako prasa. Povedali ze to sa vypali No jedine co sa vypalilo bolo potom turbo. Doslo to kukme, po rozhovore mi bolo jasne ze objednat turbo, hlava dole bez debaty, nalial som si to ten benzinom, a valec 1 a 3 pretiekly jak potok. Piesty von, boli cviknute kruzky. 4 pisty sady kruhov a haraburda si lieta dalej.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 22:31 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Těsnění na kabeláž na boku hlavy zákonitě muselo povolit po tvé metodě testu tlaku v klikové skříni,vím kde je, docela přesně, ale nic víc nezjistil jirka.p,takže tvá rada měla hodnotu zlata
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 23:20 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
exotus napsal: Těsnění na kabeláž na boku hlavy zákonitě muselo povolit po tvé metodě testu tlaku v klikové skříni,vím kde je, docela přesně, ale nic víc nezjistil jirka.p,takže tvá rada měla hodnotu zlata
Ono, stakouto vecou by som asi ani na forum neliezol. Neviem ci by som to nejak hlbsie riesil. Ale asi ako prve by som tam mal umna v hale rovno na zhavkach merak s odpojenimi vstrekmi. klasika, kompresia. Ked by sa mi to nezdalo, uz mam dole hlavu. Potom to uz ide rychlo.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá prosinec 20, 2013 0:42 am |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Částečně máš pravdu,ale...
Faktem je že jsou tu "mechanici" než aby se zamysleli a něco udělali, založí tema a položí dotaz,je to maximální lenost...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
Dusanm5 |
Zaslal: pá prosinec 20, 2013 9:46 am |
|
|
Založen: 9.7.2007
Příspěvky: 143
|
exotus napsal: Částečně máš pravdu,ale...
Faktem je že jsou tu "mechanici" než aby se zamysleli a něco udělali, založí tema a položí dotaz,je to maximální lenost...
Naprosty souhlas a jeste kdyz si dovolis neporadit nebo hned nenapsat co a jak maji udelat tak te ukamenujou. Vim z vlastni zkusenosti na jinem foru Ono od klavesnice si ruce neuspinis, tak co by se v tom hrabali kdyz uz to urcite nekdo vyresil za ne....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: pá prosinec 20, 2013 16:29 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
exotus napsal: Těsnění na kabeláž na boku hlavy zákonitě muselo povolit po tvé metodě testu tlaku v klikové skříni,vím kde je, docela přesně, ale nic víc nezjistil jirka.p,takže tvá rada měla hodnotu zlata
no ono to tesneni uz teklo predtim..a tekla nafta pres tandem...tandem se pretesnil ale na tu elektriku neni tesneni jedine cela kabelaz (podle VW)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: pá prosinec 20, 2013 16:32 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
Dusanm5 napsal: exotus napsal: Částečně máš pravdu,ale...
Faktem je že jsou tu "mechanici" než aby se zamysleli a něco udělali, založí tema a položí dotaz,je to maximální lenost...
Naprosty souhlas a jeste kdyz si dovolis neporadit nebo hned nenapsat co a jak maji udelat tak te ukamenujou. Vim z vlastni zkusenosti na jinem foru Ono od klavesnice si ruce neuspinis, tak co by se v tom hrabali kdyz uz to urcite nekdo vyresil za ne....
ver ze jsem tam prohledal uz vsechno...proto jsem se zeptal. a rad se necemu priucim. porad je cemu se ucit. a verim ze to z vas hodne resilo ze nekdy je to to a nekdy zase to... vsem dekuju za rady a stastne a vesele
|
|
|
Návrat nahoru |
|
hayty |
Zaslal: so prosinec 21, 2013 7:39 am |
|
|
Založen: 8.12.2013
Příspěvky: 1
|
Co bych v tomto případě dělal já:
1.změřil bych relativní test komprese při studeném startu (znemožnit nastartování motoru a změřit odběr proudu staréru oscilem)
2.zkontroloval bych jestli auto skutečně žhaví(vyměněny můžou být klidně žhaviče,baterka atd. a žhavit to vůbec nemusí i když svítí kontrolka žhavení která signalizuje dlouhým svícením že žhaví)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyFlat |
Zaslal: so prosinec 21, 2013 11:45 am |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
ty woe tvoje metody jsou z doby kdy letadla měla ještě dřevěný vrtule
některý vrtule jsou stále dřevěný ale
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: so prosinec 21, 2013 11:56 am |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Hoši,některý vědecké nápady fakt nechápu...
Motory PD už se nám proháněj 13 let po silnicích a skoro stejně dlouho po place na dílně a za tu dobu už známe běžný závady a nedostatky tak mi malinko uniká dúvod proč sem každej den přistane další píčovina s tím co má jirka.p dělat a né výsledek,čím to bylo....
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: so prosinec 21, 2013 13:58 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
[quote="exotus"]Hoši,některý vědecké nápady fakt nechápu...
Motory PD už se nám proháněj 13 let po silnicích a skoro stejně dlouho po place na dílně a za tu dobu už známe běžný závady a nedostatky tak mi malinko uniká dúvod proč sem každej den přistane další píčovina s tím co má jirka.p dělat a né výsledek,čím to bylo....[/quote
kdybych vedel cim to je tak se neptam...nemam takove zkusenosti jako vy.. proto kdyz uz me nic nenapada tak se zeptam. ale jak tak koukam tak je lepsi neptat se....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|