Obsah fóra checksum.cz » Diesel » golf 1.9 TDI |
Strana 1 z 3 Jdi na stránku 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
jirka.p |
Zaslal: st prosinec 18, 2013 16:00 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
ahoj . mam tady 4koveho golfa 1.9 TDI 85kw PD. auto jezdi v pohode spotreba ted v zime kolem 6 litru. ale problem je ze studenejma startama. ted jak zacalo prituhovat a je pod 10°C tak auto chyta nejdriv na 1 a pak se chytaj dalsi. naftovej filtr,zhavicky,cidlo na teplotu vymneneny ale presto to takhle chyta...dalsi starty uz pohoda. zhaveni sviti dlouho. zejtra rano se jeste podivam na startovaci otacky. jinak v lete byla davana i nova baterka. rozvody jsou OK.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: st prosinec 18, 2013 16:48 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Přetěsni a seřiď vstřiky,to bych udělal dřív něž ti někdo poradí úpravu softu a budeš se v tom hnípat,je potřeba mít v pohodě HW před sw úpravou...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: st prosinec 18, 2013 17:02 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
sahnout do softu je to posledni...ale na ty vstriky se podivam. auto ma najeto 220tis (byl to dovoz italie) takze u km neni moznost pravosti. jinak podle vagu jsou vsechny vsttriky cca stejne. tak vymnenime tesneni na vstrikach a termalni podlozky. jinak vstriky na vacce seridit na kolik ? 180° nebo 220° ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: st prosinec 18, 2013 19:16 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
spíš si foukni do studenýho motoru a zjisti těsnost pokud to bude svištět přes píst jako že bude tak jsou připečený kruhy ted jsem to řešil na fabii rs co má přitelkyně motor ven nový kruhy přetěsnit a vim že na to zas rok nešáhnu a rani start byl už ok na všechny 4
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: st prosinec 18, 2013 22:35 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
martin napsal: spíš si foukni do studenýho motoru a zjisti těsnost pokud to bude svištět přes píst jako že bude tak jsou připečený kruhy ted jsem to řešil na fabii rs co má přitelkyně motor ven nový kruhy přetěsnit a vim že na to zas rok nešáhnu a rani start byl už ok na všechny 4
tak to zejtra schodim hadici ze sani a fouknu do toho a ven by to melo jit pres vicko na nalejvani oilu ze ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: st prosinec 18, 2013 23:07 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
jirka.p napsal: martin napsal: spíš si foukni do studenýho motoru a zjisti těsnost pokud to bude svištět přes píst jako že bude tak jsou připečený kruhy ted jsem to řešil na fabii rs co má přitelkyně motor ven nový kruhy přetěsnit a vim že na to zas rok nešáhnu a rani start byl už ok na všechny 4
tak to zejtra schodim hadici ze sani a fouknu do toho a ven by to melo jit pres vicko na nalejvani oilu ze ?
Mozes 2-ma sposobmi, zapchaj odvetranie bloku, vytiahni rysku na olej kde mimochodom nacpes asi lepsie fukacku ako do tej rury na sanie, potom si natoc motor na 1. valec-sanie a nafukni, skus pocuvat vtej sacej rure... potom si to len opakuj na ostatnych 3-ch. Cez viecko na olej ti to pojde pokial budes tlacit do sania, ked to prejde cez piesty vrati sa to odvetranim blokum ale ja to robim takto.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: st prosinec 18, 2013 23:13 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
dobre. zejtra na to mrkneme takhle jak jsi psal. a ja to myslel tak ze si udelam zatku do toho sani..a dam tam bezdusovej ventil.. a pak bych to natlakoval a prave pres otevrenej saci ventil by to slo do valce..a pokud by byli krouzky tak by sel dolu do bloku a kanalkama nahoru do hlavy a pres vicko ven ale tva varianta je rychlejsi. prozatim dekuju. zejtra budu informovat co a jak
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 10:52 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
panebože vy jste banda vás bych chtěl mit v dílně bych vás mlatil od rána do večera
těsnost motoru se zkouší tak že se vyšroubujou žhavky motor se na testovaném válci natočí do horní uvratě tak aby píst byl přesně nahoře a ventily zavřené a místo žhavky se připojí tester těsnosti do válce se pustí stabilní tlak 5 bar a pak posloucháš kde to utíká a na testeru vidíš kolik máš procentuální těsnost
když foukneš do kliky tak si akorát zkurvíš simerinky
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
paja |
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 12:57 pm |
|
|
Založen: 7.3.2007
Příspěvky: 385
|
když foukneš do kliky tak si akorát zkurvíš simerinky [/quote]
no tak ten motor aspon rozebere celej at je to ok
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 13:32 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
Vies, ma urcite uplne novy tester presne na to auto... Moc to komplikujes, to neni ECU. Este som si nic neskurvil takto. Da sa to aj ze cez zhavice uplne prosto a to tak ze tam nalejes benzin. Ked sa preleje vies nacom si.
Mozes aj navrtat zhavic a natkujes to na stabilny tlak rovnako aj bez testera. Ked niekomu nieco hovori princip motora, vynajde sa. Ked uz mam podozrenie na kruhy, rovno zhodim hlavu nalejem tie piesty zhora a je po testovani. A ak ide o nieco take 1,9 tdi, hlava hore dole cez obednajsiu prestavku ked si pohnem...
Je to vec kazdeho zvas. To je jak hadat sa ktorou rukou zapnes svetlo..vysledok aj tak rovnaky.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 14:27 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Neřeš to...
Nepochopili...
Škoda textu a´t se každej předvede,je to banda LEMPLŮ a dost,fizické náslilí nefunguje blbost z člověka nevymlátíš...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 14:31 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Sayllo napsal:
Vies, ma urcite uplne novy tester presne na to auto... Moc to komplikujes, to neni ECU. Este som si nic neskurvil takto. Da sa to aj ze cez zhavice uplne prosto a to tak ze tam nalejes benzin. Ked sa preleje vies nacom si.
Mozes aj navrtat zhavic a natkujes to na stabilny tlak rovnako aj bez testera. Ked niekomu nieco hovori princip motora, vynajde sa. Ked uz mam podozrenie na kruhy, rovno zhodim hlavu nalejem tie piesty zhora a je po testovani. A ak ide o nieco take 1,9 tdi, hlava hore dole cez obednajsiu prestavku ked si pohnem...
Je to vec kazdeho zvas. To je jak hadat sa ktorou rukou zapnes svetlo..vysledok aj tak rovnaky.
Ten benzin co leješ do motoru polej po tom twingu 2013 a zapal a nic neřeš...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 17:19 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
tak jsme dnes do toho foukli pres tu merku a zjistilo se ze je spatne tesneni (privodni kabelaz ke vstrikum) ale jinak nic. zejtra vemu klasickej testr na kompresi. a uvidime co bude dal..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 19:10 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Foukej si jak chceš do měrky nefoukej, poslechni metodu,je ta martina je jediná a ověřená,tlak tam bude vždycky ale kudy to letí,to je už jen na motoru a jinak to nepoznáš,hlavně dofoukej levé zadní kolo tím to je...
Pochybuju o tom že poznáš vadné těsnění na vstřiku jen fouknutím... Ale za mě bude špatný já to vím...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 19:16 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Páni "mechanici" ďoubalové vyserte se na auta, běžte operovat srdce,mozek,oči,jebte se do kšeftu lékařúm tam jsou jiný kačky,neprzněte řemeslo,je to smutný a spoustu lidí to taky bolí,amputujte když neumíte opravovat!!!
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
|