Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  golf 1.9 TDI
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 3    Jdi na stránku 1, 2, 3  Další

golf 1.9 TDI

Autor Zpráva
jirka.p
Zaslal: st prosinec 18, 2013 16:00 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
ahoj . mam tady 4koveho golfa 1.9 TDI 85kw PD. auto jezdi v pohode spotreba ted v zime kolem 6 litru. ale problem je ze studenejma startama. ted jak zacalo prituhovat a je pod 10°C tak auto chyta nejdriv na 1 a pak se chytaj dalsi. naftovej filtr,zhavicky,cidlo na teplotu vymneneny ale presto to takhle chyta...dalsi starty uz pohoda. zhaveni sviti dlouho. zejtra rano se jeste podivam na startovaci otacky. jinak v lete byla davana i nova baterka. rozvody jsou OK.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
exotus
Zaslal: st prosinec 18, 2013 16:48 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Přetěsni a seřiď vstřiky,to bych udělal dřív něž ti někdo poradí úpravu softu a budeš se v tom hnípat,je potřeba mít v pohodě HW před sw úpravou...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
jirka.p
Zaslal: st prosinec 18, 2013 17:02 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
sahnout do softu je to posledni...ale na ty vstriky se podivam. auto ma najeto 220tis (byl to dovoz italie) takze u km neni moznost pravosti. jinak podle vagu jsou vsechny vsttriky cca stejne. tak vymnenime tesneni na vstrikach a termalni podlozky. jinak vstriky na vacce seridit na kolik ? 180° nebo 220° ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin
Zaslal: st prosinec 18, 2013 19:16 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
spíš si foukni do studenýho motoru a zjisti těsnost pokud to bude svištět přes píst jako že bude tak jsou připečený kruhy ted jsem to řešil na fabii rs co má přitelkyně motor ven nový kruhy přetěsnit a vim že na to zas rok nešáhnu a rani start byl už ok na všechny 4 Wink

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirka.p
Zaslal: st prosinec 18, 2013 22:35 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
martin napsal:
spíš si foukni do studenýho motoru a zjisti těsnost pokud to bude svištět přes píst jako že bude tak jsou připečený kruhy ted jsem to řešil na fabii rs co má přitelkyně motor ven nový kruhy přetěsnit a vim že na to zas rok nešáhnu a rani start byl už ok na všechny 4 Wink


tak to zejtra schodim hadici ze sani a fouknu do toho Very Happy a ven by to melo jit pres vicko na nalejvani oilu ze ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sayllo
Zaslal: st prosinec 18, 2013 23:07 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
jirka.p napsal:
martin napsal:
spíš si foukni do studenýho motoru a zjisti těsnost pokud to bude svištět přes píst jako že bude tak jsou připečený kruhy ted jsem to řešil na fabii rs co má přitelkyně motor ven nový kruhy přetěsnit a vim že na to zas rok nešáhnu a rani start byl už ok na všechny 4 Wink


tak to zejtra schodim hadici ze sani a fouknu do toho Very Happy a ven by to melo jit pres vicko na nalejvani oilu ze ?


Mozes 2-ma sposobmi, zapchaj odvetranie bloku, vytiahni rysku na olej kde mimochodom nacpes asi lepsie fukacku ako do tej rury na sanie, potom si natoc motor na 1. valec-sanie a nafukni, skus pocuvat vtej sacej rure... potom si to len opakuj na ostatnych 3-ch. Cez viecko na olej ti to pojde pokial budes tlacit do sania, ked to prejde cez piesty vrati sa to odvetranim blokum ale ja to robim takto.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jirka.p
Zaslal: st prosinec 18, 2013 23:13 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
dobre. zejtra na to mrkneme takhle jak jsi psal. a ja to myslel tak ze si udelam zatku do toho sani..a dam tam bezdusovej ventil.. a pak bych to natlakoval a prave pres otevrenej saci ventil by to slo do valce..a pokud by byli krouzky tak by sel dolu do bloku a kanalkama nahoru do hlavy a pres vicko ven Very Happy ale tva varianta je rychlejsi. prozatim dekuju. zejtra budu informovat co a jak
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 10:52 am Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
panebože vy jste banda vás bych chtěl mit v dílně bych vás mlatil od rána do večera Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

těsnost motoru se zkouší tak že se vyšroubujou žhavky motor se na testovaném válci natočí do horní uvratě tak aby píst byl přesně nahoře a ventily zavřené a místo žhavky se připojí tester těsnosti do válce se pustí stabilní tlak 5 bar a pak posloucháš kde to utíká a na testeru vidíš kolik máš procentuální těsnost


když foukneš do kliky tak si akorát zkurvíš simerinky Evil or Very Mad Evil or Very Mad

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
paja
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 12:57 pm Citovat
Založen: 7.3.2007 Příspěvky: 385
když foukneš do kliky tak si akorát zkurvíš simerinky Evil or Very Mad Evil or Very Mad[/quote]



no tak ten motor aspon rozebere celej at je to ok Very Happy Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sayllo
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 13:32 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
martin napsal:
panebože vy jste banda vás bych chtěl mit v dílně bych vás mlatil od rána do večera Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

těsnost motoru se zkouší tak že se vyšroubujou žhavky motor se na testovaném válci natočí do horní uvratě tak aby píst byl přesně nahoře a ventily zavřené a místo žhavky se připojí tester těsnosti do válce se pustí stabilní tlak 5 bar a pak posloucháš kde to utíká a na testeru vidíš kolik máš procentuální těsnost


když foukneš do kliky tak si akorát zkurvíš simerinky Evil or Very Mad Evil or Very Mad


Vies, ma urcite uplne novy tester presne na to auto... Moc to komplikujes, to neni ECU. Este som si nic neskurvil takto. Da sa to aj ze cez zhavice uplne prosto a to tak ze tam nalejes benzin. Ked sa preleje vies nacom si.

Mozes aj navrtat zhavic a natkujes to na stabilny tlak rovnako aj bez testera. Ked niekomu nieco hovori princip motora, vynajde sa. Ked uz mam podozrenie na kruhy, rovno zhodim hlavu nalejem tie piesty zhora a je po testovani. A ak ide o nieco take 1,9 tdi, hlava hore dole cez obednajsiu prestavku ked si pohnem...

Je to vec kazdeho zvas. To je jak hadat sa ktorou rukou zapnes svetlo..vysledok aj tak rovnaky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
exotus
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 14:27 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
martin napsal:
panebože vy jste banda vás bych chtěl mit v dílně bych vás mlatil od rána do večera Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

těsnost motoru se zkouší tak že se vyšroubujou žhavky motor se na testovaném válci natočí do horní uvratě tak aby píst byl přesně nahoře a ventily zavřené a místo žhavky se připojí tester těsnosti do válce se pustí stabilní tlak 5 bar a pak posloucháš kde to utíká a na testeru vidíš kolik máš procentuální těsnost


když foukneš do kliky tak si akorát zkurvíš simerinky Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Neřeš to...
Nepochopili...
Škoda textu a´t se každej předvede,je to banda LEMPLŮ a dost,fizické náslilí nefunguje blbost z člověka nevymlátíš...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
exotus
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 14:31 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Sayllo napsal:
martin napsal:
panebože vy jste banda vás bych chtěl mit v dílně bych vás mlatil od rána do večera Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

těsnost motoru se zkouší tak že se vyšroubujou žhavky motor se na testovaném válci natočí do horní uvratě tak aby píst byl přesně nahoře a ventily zavřené a místo žhavky se připojí tester těsnosti do válce se pustí stabilní tlak 5 bar a pak posloucháš kde to utíká a na testeru vidíš kolik máš procentuální těsnost


když foukneš do kliky tak si akorát zkurvíš simerinky Evil or Very Mad Evil or Very Mad


Vies, ma urcite uplne novy tester presne na to auto... Moc to komplikujes, to neni ECU. Este som si nic neskurvil takto. Da sa to aj ze cez zhavice uplne prosto a to tak ze tam nalejes benzin. Ked sa preleje vies nacom si.

Mozes aj navrtat zhavic a natkujes to na stabilny tlak rovnako aj bez testera. Ked niekomu nieco hovori princip motora, vynajde sa. Ked uz mam podozrenie na kruhy, rovno zhodim hlavu nalejem tie piesty zhora a je po testovani. A ak ide o nieco take 1,9 tdi, hlava hore dole cez obednajsiu prestavku ked si pohnem...

Je to vec kazdeho zvas. To je jak hadat sa ktorou rukou zapnes svetlo..vysledok aj tak rovnaky.

Ten benzin co leješ do motoru polej po tom twingu 2013 a zapal a nic neřeš...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
jirka.p
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 17:19 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
tak jsme dnes do toho foukli pres tu merku Very Happy a zjistilo se ze je spatne tesneni (privodni kabelaz ke vstrikum) ale jinak nic. zejtra vemu klasickej testr na kompresi. a uvidime co bude dal..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
exotus
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 19:10 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Foukej si jak chceš do měrky nefoukej, poslechni metodu,je ta martina je jediná a ověřená,tlak tam bude vždycky ale kudy to letí,to je už jen na motoru a jinak to nepoznáš,hlavně dofoukej levé zadní kolo tím to je...
Pochybuju o tom že poznáš vadné těsnění na vstřiku jen fouknutím... Ale za mě bude špatný já to vím...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
exotus
Zaslal: čt prosinec 19, 2013 19:16 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Páni "mechanici" ďoubalové vyserte se na auta, běžte operovat srdce,mozek,oči,jebte se do kšeftu lékařúm tam jsou jiný kačky,neprzněte řemeslo,je to smutný a spoustu lidí to taky bolí,amputujte když neumíte opravovat!!!

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 3    Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 15:46 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.