Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Netáhne Passat 1,9 TDi 96KW, 4 Motion |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
JohnyFlat |
Zaslal: pá listopad 08, 2013 14:50 pm |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
Přitahli passata s rozebraným turbem, vrtule, lopatky rozváděcí udřené, nebo upálené... udělal se tepas turba... dalo se do auta, baňka na doraz... ale když se šlápne plný plyn, auto nejede, na místě se nechce vytočit, až okolo 4 tis otáček to vyletí... nebo ať už na místě, nebo za jízdy, když se třikrát prošlápne rychle plyn, tak to zabere a chodí normálně, pokud otáčky neklesnou pod 2 tis.
Neřešil to někdo už? nebo nemá někdo nějaký nápad?
chyby to nepíše žádné!!
měnili už N75, teplotní čidlo, čidlo tlaku...
zkoušeli jsme jiný plynový pedál... nic
váhu vzduchu.... nic
v okruhu podtlak 0,8
podávačka jde... i po startu
soft je tam originál
vstřiky -1.4 - 2 0.9 1.2
ještě zkusíme dát jiný tandem... ale pak už mě nic nenapadá
když vyndám hadici ze sání, tak turbo na volnoběh fouká pěkně
pán to koupil, po měsíci to začalo takhle blbnout, stávalo se mu, že to dělalo jen po chcípnutí a když nastartoval, tak to občas takhle netahlo. Pak to začalo dělat, že to přestalo jet, když otáčky padly pod 2 tis...
jednoho krásného dne jel do kopce táhlého a najedou nic... 10Km/h nahoru sotva... a turbo ven a dál už to znáte...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: pá listopad 08, 2013 15:24 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2770
|
Vem podtlakovou pumpu a testni banku na turbu.Nech ji, jstli drzi podtlak.
Nebo se projed autem a zmer prutok pres vahu a pozadavek turbiny a zkutecnost.
Pak uvidis kde je problem.
Nebo sem hod log kanal 3 -11 - 20
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kari |
Zaslal: pá listopad 08, 2013 16:15 pm |
|
|
Založen: 14.10.2010
Příspěvky: 1201
Bydliště: na okraji Dřínovské jámy
|
změř tlak paliva, měl jsem T5 - prasklá hlava
dole mrtvé, skoro nešlo rozjet, nad 1500ot to běhalo
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá listopad 08, 2013 16:36 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
změř střídu pwm na n75 jestli se mění...
řešil jsem podobneho touarega , chyby žádné a neměnila se v realitě vůbec střída signálu.
a v live datech se měnila a v realitě ne
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: pá listopad 08, 2013 16:36 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
předně bych se zamyslel pročpak to mělo spálené lopatky na turbu
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyFlat |
Zaslal: pá listopad 08, 2013 17:27 pm |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
DIGI-DELETED napsal: změř střídu pwm na n75 jestli se mění...
řešil jsem podobneho touarega , chyby žádné a neměnila se v realitě vůbec střída signálu.
a v live datech se měnila a v realitě ne
a ten duty cycle změřím osciloskopem jenom ne? nebo to změřím ještě něčím jiným?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyFlat |
Zaslal: pá listopad 08, 2013 17:31 pm |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
martin napsal: předně bych se zamyslel pročpak to mělo spálené lopatky na turbu
no, jeli jsme s tím jednou, ale neměl jsem tu VCDSko.. takže log nemám, byla tu jen Texa...
nechce se mi to právě honit, protože to jelo, jako to jede ted a udělalo to turbo papa... zkoušel jsem ted dát jinou jednotku, měl jsem tu jednu z oktávky, tak jsem si stahnul origo z netu... ale stejný
a koukal jsem na ty lopatky a nevypadá to tak upálené, jako když si to prostě drnklo... nechápu, jak se to mohlo stát, je tam doraz u té páky, co ovládá věnec s lopotkama... ale vypadá to, jako když se lopatky otevřely víc a potkali se s vrtulí... zítra když bude čas to když tak můžu vyfotit
jinak Digi, dával jsem na podtlak k baňce T-čko a budík a podtlak to upouští...
|
Naposledy upravil JohnyFlat dne pá listopad 08, 2013 18:53 pm, celkově upraveno 1 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyFlat |
Zaslal: pá listopad 08, 2013 18:50 pm |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
|
Návrat nahoru |
|
|