Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  Peugeot 807 a trápenie s ním ( 2,2 HDI 4HW EDC15C2)
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Peugeot 807 a trápenie s ním ( 2,2 HDI 4HW EDC15C2)

Autor Zpráva
tomik1987
Zaslal: ne září 08, 2013 8:07 am Citovat
Založen: 8.9.2013 Příspěvky: 7
Dobrý deň, na začiatok zdravím všetkých úživateľov tochto fóra. potreboval by som poradiť nejde o moje auto ale o kamarátkine.
spomínané auto je Peugeot 807 2,2 HDI 94 KW kód motora 4HW r.v 2004. hneď ako auto kupila boli s nim problémy ale išlo. pri prvom napichnutí na diagnostiku sme prečítali prvé chyby a začali sa riešiť. Ale hneď od začiatku bol problém chyby v počítači motora sa nedajú vymazať vypíše závada komunikace (používaná diagnostika Peugeot Planet 2000 a Diagbox) ostatné funkcie ako čítanie chýb meranie parametrov fungujú. na ostatných počítačoch ako napr. BSI, Fap......atď funguje všetko. čiže problém je že sa nedajú mazať chyby z jednotky motora. poradili sme jej s kamarátom nech dá klasicky urobiť nový rozvod ....a všetky úkony súvisiace a odprúčané s kúpou nového ,,starého" auta. auto prešlo rukami x mechanikom a nič sa neurobilo. pred časom jej začínalo tlakovať vodu zaniesla to ďalšiemu mechanikovi ten jej rozobral polku motora menilo sa tesnenie pod hlavou samotná hlava kompletna ... a teraz pozor! po rozhodení starých dielov hlavy motora boli diely asi v takomto stave : chybalo hydrozdvíhatko, druhé bolo zlomené vačky boli zbrúsené atď neviem čo ešte.
auto jednoducho od začiatku nejde ako má ešte pri kúpe bolo do tých 2200 otačok také lenivé odthrlo ho až nad spomínané otačky teraz po výmene hlavy a všetkych chybných dielov je to s autom ešte horšie. auto je uplne mrtve nevládze sa už ani pohnuť bez toho aby otačky boli okolo 2000 ako keby bol krútiaci moment úplne stratený.

včera sme s kamarátom skúšali všetko možné s tým autom (skúsili sme zaslepiť EGR, zložiť výfukové potrubie chceli sme zistiť či nieje katalyzátor zabitý taktiež sme skúšali selenoidy, ktoré ovládajú podtlaky v motore. z toho nám vyšlo že je selenoid nefunkčný ten čo ovláda turbo.) pri meraní parametrov sa hodnoty turba nezmenia až niečo pri vyše 2300 otáčok a keď sú otačky okolo 3500 tak hodnota na PP2000 tlak turba je vyšší asi o 500 než je hodnota požadovaná počítačom motora. diagnostika aj vypisuje chybu príliš vysoký tlak turba ale tieto chyby sú tam už dlho nie sú nové. nedajú sa vôbec vymazať. a stále do riadiacej jednotky nahodí novú chybu (napr. aj pri odpojení váhy vzduchu vypíše prechodnú zavadu skrat na kostru prietokomeru vzduchu a chyba tam ostane svietiť a nezmizne sama od seba ani sa nedá vymazať.
bol by som rád ak by ste nás nejako radami nasmerovali čo to asi môže byť.

naše odhady sú: možno už odchádza turbo a chyby sa nedajú mazať kvôli chybnej RJ motora

máme k dispozícii aj druhú riadiacu jednotku presne toho istého typu ale je z P406 2,2 HDI viem že by sa mala prehrať mapa z 807 rj do tej druhej ale ako nato? mapa z 807 je stiahnutá pri vložení RJ z 406 do 807 sa hneď rozozvučia ventilátory ale nieje možné urobiť s ňou žiadny úkon.


ďakujem za všetky rady a nápady ako s autom pokračovať. =)


Very Happy Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: ne září 08, 2013 8:41 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
servus
přehrát mapu do jiné ecu ti moc nepomůže , páč je hodně hw verzí..
to není "čipování " vw , kde to jede mapa nemapa...
takže stejnou hw ecu a přehrát nejen "mapu" ale i jiná data co se ecu týká..
tak asi tak
Wink Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: ne září 08, 2013 10:54 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
No stim smazanim chyb.Pravdepodobne je preruseny CANBUS do
motorove jednotky, a komunikace probiha pres k-line.Pak to komunikuje, ale
nejdou smazat zavady, protoze se ukladaji do denniku zavad prave pres CAN.
Zmerte canbus od BSI do ABS a od ABS do motorovky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Robin
Zaslal: ne září 08, 2013 16:27 pm Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
Turbo u komína2.2 je ovládané obracenĕ ,když neni podtlak na ovládání tak je vysoký tlak v saní ,je tam Vĕtšinou problém okolo
tĕch podkladů-mĕchy,hadičky atd.
Na multiplex se vyprdni ten to nedĕlá Wink

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomik1987
Zaslal: ne září 08, 2013 21:30 pm Citovat
Založen: 8.9.2013 Příspěvky: 7
tak ďakujem za rady keď sa k tomu dostanem tak napíšem nové poznatky načo nové sme prišli. Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: po září 09, 2013 6:03 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
a jseš si jistej že vlastně víš co a jak máš měřit ? can asi nejspíš galettem a nebo mpps potažmo čínskou lexií nezměříš a ovládání podtlaku už vůbec ne .... Wink

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomik1987
Zaslal: ne září 29, 2013 8:15 am Citovat
Založen: 8.9.2013 Příspěvky: 7
tak prídám nové poznatky (ide to pomaly lebo k autu sa dostaneme raz za čas) všetky podtlaky vyskúšané všetko funkčné. čo sa mazania chýb týka k tomu sme sa nedostali vôbec. galleto bude k dispozícii. a dia je origo.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
banan1987
Zaslal: po září 30, 2013 21:10 pm Citovat
Založen: 30.9.2013 Příspěvky: 1
tak k teme chcem dodat.... auto slape bez chyb vsetky su uz vymazane ani kontrolka motora nesvieti... no auto taha len od 2500ot/min. vtedy oprie do sedacky.. dovtedy je vsak lenive... mechanika napadlo este nastavit turbo nejako mechanicky tak uvidime co dokaze... takze motor bez chyb len je to lenive...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 16:40 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.