Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Ford 1.6tdci 80kw |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
skoda |
Zaslal: st srpen 21, 2013 5:30 am |
|
|
Založen: 20.10.2008
Příspěvky: 226
Bydliště: Jindřichuv Hradec
|
Zdravím.Jen otázečka.Přijel dědula,že mu lehlo turbo a plnej fap oleje tak ho jen vymlátil trubkou a dal nové turbo a auto normálně jezdí na plnej výkon akorát v jednotce hlásí chybu s tím fapem.Je možné,že to bude bez problému jezdit dál nebo bude potřeba třeba časem FAPoff?
Takhle už to jezdí měsíc a nic.
On mi tvrdil,že to nevymplátil celé ale jen díru o pruměru výfuku.
Vdaka
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyFlat |
Zaslal: st srpen 21, 2013 5:55 am |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
to mi přijde divný čéčé ten fap by se musel otevřít... viděl jsi, jak tam vedou trubky navíc je za ním kat... není to nějaká spekulace?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
skoda |
Zaslal: st srpen 21, 2013 8:53 am |
|
|
Založen: 20.10.2008
Příspěvky: 226
Bydliště: Jindřichuv Hradec
|
Jj rozřezával ho vlastně.Sorry zmátlo mě to jak říkal,že tam udělal díru o pruměru trubky
Projeví se mu to nějak?Nebo to bude jezdit?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st srpen 21, 2013 10:20 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
no to bys snad měl vědět jak funguje dpf , když nabízíš ten "chiptuning" ne ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: st srpen 21, 2013 11:13 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
|
Návrat nahoru |
|
skoda |
Zaslal: čt srpen 22, 2013 6:33 am |
|
|
Založen: 20.10.2008
Příspěvky: 226
Bydliště: Jindřichuv Hradec
|
Ano vím jak to funguje.Právě mě jen zajímá za jak dlouho se mu to ozve a přestane to jezdit.
Chybu to normálně v jednotce ukazuje ale žádnej nouzák nebo něco podobného se nekoná.
Rozdíly tlaku taky ukazuje.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt srpen 22, 2013 6:52 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
tak to je dobře když víš jak to funguje ....
vem diag a koukni se třeba na parametr vzdálenosti mezi regeneracemi a tak dále a zkus přemýšlet proč ecu nečeká jen na to až se napětí na dif senzoru zvedne na určitou mez ale má i jiné výpočty co se naplnění či vytlučení dpf týká....
jinak taky smousta bazarzmrdů nechává dpf jen "softwarově" vypnout nejlépe u dementa co to spáchá s crackecusafe někde za 500 na parkovišti...
co na tom že pak auto neukazuje chyby které by mělo ukazovat , padá do nouze a neukazuje žádnou závadu...
dokonce jsem se jednoho bazarzmrda ptal proč to teda aspon nenechá u nějakýho lojzy v pneuservisu kde i "čipujou" vytlouct ???
on říká : za litr vezmu exkurvu z e50 (rozuměj manželku bazarníka) na večeři a ta mi ho tam pod stolem vyfoukne...
do smlouvy se napíše malým písmem že je fap stejně ko a tak má pán smůlu...
a kdyby se nějak škubal tak ho stará taky vyfoukne klidně i dvakrát a pak už nemá kecy vůbec...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
skoda |
Zaslal: čt srpen 22, 2013 10:23 am |
|
|
Založen: 20.10.2008
Příspěvky: 226
Bydliště: Jindřichuv Hradec
|
Jj jak si řekl.Sám si myslím a to sem mu taky řekl,že regenerace není daná jen tlakem mezi snímačema ale i časově jak si říkal.Takže to necháme projevit.
děkuji za praktické vysvětlení šetření peněz
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vopi |
Zaslal: čt srpen 22, 2013 15:01 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 489
|
SW korektně vypnout, za čas to bude dělat 100% problémy!
|
_________________ ECU
|
|
Návrat nahoru |
|
|