Obsah fóra checksum.cz » Diesel » p206 14hdi |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
DIGI-DELETED |
Zaslal: po srpen 05, 2013 12:57 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
peugeot 206 14hdi edc16c3 0281010707 , rok 2002
auto nejde nastartovat , byl tam spadlý řemen a poškozené čidlo dole na klice, a pootočené implusní kolo na klice , to se srovnalo na otvory a čidlo nové , ecu hlásí synchro ok , startovací otáčky vidí , tlak na railu je kolem 300bar , nabíhá dobře, immo ok
osciloscop : signály klika vačka jsou ok , pulsy na vstřikovače jdou taky , přesto ani na roztažení nic....
na startspray to běží..
nevim mam podezření na vstřiky , ale že by odešly najednou všechny 4?
ecu jsem zkoušel jinou a to samé..
nějaký nápad ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: po srpen 05, 2013 14:54 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2770
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: po srpen 05, 2013 16:15 pm |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2168
Bydliště: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: po srpen 05, 2013 16:20 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2770
|
Proto se ptam.Je to docela bezne.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út srpen 06, 2013 6:22 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
před týdnem to právě jezdilo
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyFlat |
Zaslal: út srpen 06, 2013 6:32 am |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
co to znamená "byl tam spadlý řemen "? jako že spadnul rozvoďák? Kouří to aspoň nějak, když startuješ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: út srpen 06, 2013 6:46 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2770
|
DIGI-DELETED napsal: před týdnem to právě jezdilo
Staci 4-5 dni a je je vymalovano.Buh vi na co jezdil.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út srpen 06, 2013 6:49 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
byl spadlý drážkový řemen..
kompresní tlaky jsou ok na všech valcich, nedělá to vůbec nic ani kouř..
problém je v tom že dneska se dozvědět pravdu co s tím kdo vyváděl je problém , páč si dementi myslí, že čím méně toho přiznají tím bude levnější oprava...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyFlat |
Zaslal: út srpen 06, 2013 7:02 am |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
No, to máš pravdu Digi... člověk přiveze auto a řekne, najednou jsem nenatočil, nebo přestalo to jet záhadně, tak kolem toho 2-3 dny lezeš a pak zjistíš, že se někdo zkoušel vrtat v tomhle, nebo že to ještě dělalo tohle...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt srpen 22, 2013 7:10 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
tak nakonec rozvody špatně , otočeno cca o čtvrt otačky kliky , samozřejmě se dušovali že rozvody jsou ok...
impulsní kolo přetočené na kliuce tzak aby pasovalo na díru v bloku a proto synchro ok..
aretuje se to ne za setrvačník ale za plech co tvoří impulsní kolo..
pokud zaaretuješ logicky setrvačník za jedinou díru která v něm je , tak zůstávají písty někde ve třetině zdvihu ,
ten kdo vymyslel na tomhle motoru stavění pístů do jedné roviny v půlce zdvihu při nastavování rozvodů a ne jako v 99% aut horní úvrat prvního válce , ten by zasloužil sežrat velikou žábu plněnou chilli papričkami...
ale možná to vymysleli ve fordu když byli ve francii na stáži na téma kterak už se konečně zbavíme našeho 18tddi a nebo 18 tdci double ecu system, -ještě povedenejší kousek...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyFlat |
Zaslal: čt srpen 22, 2013 11:32 am |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
To je divný, že to nekouřilo... když tam palivo šlo, sice ve špatnou chvíli, ale po stlačení to pak kouří aspoň ne. A pokud se to staví na písty v jedné rovině, tak i vačky nebudou na střihačce, ale v nějaké pootevřené poloze.... takže pokud vačky byly na značky a kliku dal do HU, tak se to muselo potkat... a pokud se to postavilo bez pozic, že vačky do střihačky a klika HU, tak by to teoreticky mělo vrčet pokud by ovšem bylo správně to impulzní kolo na klice
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|