Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  p206 14hdi
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

p206 14hdi

Autor Zpráva
DIGI-DELETED
Zaslal: po srpen 05, 2013 12:57 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
peugeot 206 14hdi edc16c3 0281010707 , rok 2002
auto nejde nastartovat , byl tam spadlý řemen a poškozené čidlo dole na klice, a pootočené implusní kolo na klice , to se srovnalo na otvory a čidlo nové , ecu hlásí synchro ok , startovací otáčky vidí , tlak na railu je kolem 300bar , nabíhá dobře, immo ok
osciloscop : signály klika vačka jsou ok , pulsy na vstřikovače jdou taky , přesto ani na roztažení nic....
na startspray to běží..
nevim mam podezření na vstřiky , ale že by odešly najednou všechny 4?
ecu jsem zkoušel jinou a to samé..
nějaký nápad ? Rolling Eyes

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: po srpen 05, 2013 14:54 pm Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Jak dlouho to stalo ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Okura
Zaslal: po srpen 05, 2013 16:15 pm Citovat
Založen: 4.10.2008 Příspěvky: 2168 Bydliště: Ostrava
zaschlé vstřiky, min 3 budou ko

_________________
Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
anydraj
Zaslal: po srpen 05, 2013 16:20 pm Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Proto se ptam.Je to docela bezne.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: út srpen 06, 2013 6:22 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
před týdnem to právě jezdilo Sad

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JohnyFlat
Zaslal: út srpen 06, 2013 6:32 am Citovat
Založen: 25.7.2008 Příspěvky: 45
co to znamená "byl tam spadlý řemen "? jako že spadnul rozvoďák? Kouří to aspoň nějak, když startuješ? Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: út srpen 06, 2013 6:46 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
DIGI-DELETED napsal:
před týdnem to právě jezdilo Sad


Staci 4-5 dni a je je vymalovano.Buh vi na co jezdil.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: út srpen 06, 2013 6:49 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
byl spadlý drážkový řemen..
kompresní tlaky jsou ok na všech valcich, nedělá to vůbec nic ani kouř..
problém je v tom že dneska se dozvědět pravdu co s tím kdo vyváděl je problém , páč si dementi myslí, že čím méně toho přiznají tím bude levnější oprava...

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JohnyFlat
Zaslal: út srpen 06, 2013 7:02 am Citovat
Založen: 25.7.2008 Příspěvky: 45
No, to máš pravdu Digi... člověk přiveze auto a řekne, najednou jsem nenatočil, nebo přestalo to jet záhadně, tak kolem toho 2-3 dny lezeš a pak zjistíš, že se někdo zkoušel vrtat v tomhle, nebo že to ještě dělalo tohle...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: čt srpen 22, 2013 7:10 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
tak nakonec rozvody špatně , otočeno cca o čtvrt otačky kliky , samozřejmě se dušovali že rozvody jsou ok...
impulsní kolo přetočené na kliuce tzak aby pasovalo na díru v bloku a proto synchro ok..
aretuje se to ne za setrvačník ale za plech co tvoří impulsní kolo..
pokud zaaretuješ logicky setrvačník za jedinou díru která v něm je , tak zůstávají písty někde ve třetině zdvihu ,
ten kdo vymyslel na tomhle motoru stavění pístů do jedné roviny v půlce zdvihu při nastavování rozvodů a ne jako v 99% aut horní úvrat prvního válce , ten by zasloužil sežrat velikou žábu plněnou chilli papričkami...
ale možná to vymysleli ve fordu když byli ve francii na stáži na téma kterak už se konečně zbavíme našeho 18tddi a nebo 18 tdci double ecu system, -ještě povedenejší kousek... Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JohnyFlat
Zaslal: čt srpen 22, 2013 11:32 am Citovat
Založen: 25.7.2008 Příspěvky: 45
To je divný, že to nekouřilo... když tam palivo šlo, sice ve špatnou chvíli, ale po stlačení to pak kouří aspoň ne. A pokud se to staví na písty v jedné rovině, tak i vačky nebudou na střihačce, ale v nějaké pootevřené poloze.... takže pokud vačky byly na značky a kliku dal do HU, tak se to muselo potkat... a pokud se to postavilo bez pozic, že vačky do střihačky a klika HU, tak by to teoreticky mělo vrčet Smile pokud by ovšem bylo správně to impulzní kolo na klice
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 21:36 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.