Obsah fóra checksum.cz » Diesel » fabia tdi |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
jirka.p |
Zaslal: čt červen 20, 2013 20:52 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá červen 21, 2013 0:17 am |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Kup si auto
Zvednul bych tlak na turbu to KKčko to snad dá...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: so červen 22, 2013 18:10 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
exotus napsal: Kup si auto
Zvednul bych tlak na turbu to KKčko to snad dá...
a kolik bys tak typnul turbo ? 1,35bar ? jinak co bys tak jeste doladil ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne červen 23, 2013 8:30 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
co to je za alpy ? to myslíš že ti vstřik co dává 44mg dá 70 ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
acryll |
Zaslal: ne červen 23, 2013 12:50 pm |
|
|
Založen: 17.9.2011
Příspěvky: 123
Bydliště: MT-sk
|
nič moč úprava, v čom si to upravoval ECM?
mapy si trafil,ale tie hodnoty mi prídu zvláštne
aj pocit pri šoférovaní musí byť taký zvláštny....držíš plyn na rovnakej úrovni, a s rastúcimi otáčkami auto má stále viac a viac sily, a zrýchľuje
aj zahuliť si to musí riadne z chuti, asi najlepšie by bolo začať zas od začiatku, a nechytať kalibračné mapy (ak tak len v poslednom stĺpci, a adekvátne k tomu zmeniť os)
turbo limiter podvnihni - tam to viazne, daj 2300mBar
ďalej zbytočne znásilnuješ ECU s tým, že má vstrekovať nad 60mg paliva,keď je (roz)kalibrovaná práve do 60
a limiter dymivosti by si zaslúžil trošku viac pozornost
a keď už takto moc predlžuješ dĺžku vstrekovania,bolo by vhodné pozmeniť aj počiatok vstrekovania
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: ne červen 23, 2013 20:17 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
acryll napsal: nič moč úprava, v čom si to upravoval ECM?
mapy si trafil,ale tie hodnoty mi prídu zvláštne
aj pocit pri šoférovaní musí byť taký zvláštny....držíš plyn na rovnakej úrovni, a s rastúcimi otáčkami auto má stále viac a viac sily, a zrýchľuje
aj zahuliť si to musí riadne z chuti, asi najlepšie by bolo začať zas od začiatku, a nechytať kalibračné mapy (ak tak len v poslednom stĺpci, a adekvátne k tomu zmeniť os)
turbo limiter podvnihni - tam to viazne, daj 2300mBar
ďalej zbytočne znásilnuješ ECU s tým, že má vstrekovať nad 60mg paliva,keď je (roz)kalibrovaná práve do 60
a limiter dymivosti by si zaslúžil trošku viac pozornost
a keď už takto moc predlžuješ dĺžku vstrekovania,bolo by vhodné pozmeniť aj počiatok vstrekovania
dekuju za radu. mrknu na to a budu pokracovat dal. jinak na brzde odmereno 110kw pri 3420ot a 354nm pri 2732ot. a prave ze tohle si nezakouri vubec. spis bych rekl ze od cca 3500 si jen lehce tzv zaprasi. seriova RS si zakouri vice. jinak vyfuk je upravenej ve smeru KATT a EGR off. je vyndanej i stredni dil a i presto to nekouri. jinak je to motor ATD a ma specifikaci na BIO naftu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
acryll |
Zaslal: ne červen 23, 2013 20:51 pm |
|
|
Založen: 17.9.2011
Příspěvky: 123
Bydliště: MT-sk
|
neboj sa, by si v lete išiel do tiahleho kopca tak by to hulilo jak HOVADO
ono ak trysky pekne prášia, a motor je v dobrom stave,tak je to poznať, to je jasné
že to je ATD som si všimol podla SW , by ma zaujímalo ako sa to trasie okolo 2000RPM s tou jednohmotou
a na čom to bolo brzdené?
lebo mám takú skúsenosť,že MAHA LPS2000 merala vyše 40 sekúnd (a to len do 4000RPM) , LPS3000 cca 20, no a videl som motocom, ktorý nameral za 10 (do 4500RPM)
je je problém, keď sa merajú takéto autá, že za krátky čas sa nestihne zohriať ten mini-intercooler, a je dosť vzduchu,tak z mašiny vyletia bohovské čísla
keby si to meral na tej LPS2000 tak tam bude ledva 100kW
ono je pri takýchto úpravách veľký rozdiel či ide o dlhodobú alebo krátkodobú záťaž
a ešte si naloguj ako ti chodí regulácia turba, lebo som si všimol, že toho si sa nechytil
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po červen 24, 2013 6:45 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
to acryll , snad bys nechtěl srovnávat válec od Kolína s MAHOU ?
pro mně osobně má válec od kolína má několik výhod a to :
stojí cca 20x méně
nepotřebuješ řešit co dělat s xxkilowatty výkonu které MAHA promění v teplo..
dá se snadněji "ladit " to co to ukáže , stačí změnit převodový poměr při zadávání vstupních dat.
lamy pak vidí graf který chtěli vidět ,a spokojenost je podstatně větší..
akorát jediná nevýhoda je asi v tom , ža vlastnictví tohoto přístroje nijak nesouvisí se znalostmi tunera...
ten pak v hrdé pýše že vlastní toto perppetum mobile zapomene i na to , která ta náprava to auto vlastně pohání a v rámci sebepropagace je schopen i vyfotit auto které na tom ani nejde změřit...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
acryll |
Zaslal: po červen 24, 2013 7:30 am |
|
|
Založen: 17.9.2011
Příspěvky: 123
Bydliště: MT-sk
|
napriklad ja motocomu ako takému fandím, mne sa tá cena ohromne páči, dokonca sa dá dovybaviť retardérom čo umožní statickú skúšku ( čo ja pokladám za úplne najdôležitejšiu funkciu, ktorú brzda musi poskytovať, lebo bez toho sa seriózne ladiť nedá )
"problémom "je, že je tá základná verzia taká lacná, že si ju môže dovoliť hociaký "živel", ktorý manipuluje s výsledkami merania pre svoj "prospech" a potom tým trpí značka Motocom ako taká, lebo sa kade tade hovorí, že to meria blbosti
vždy je to o človeku, ktorý ten stroj obsluhuje... ako sa dá oblbovať motocom dá sa oblbovať aj maha, kto chce byť nepoctivý si vždy cestičku nájde, akurát potom chudák zákazník, čo si má o tom celom myslieť, a podľa čoho si má vybrať ladiča?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
novoty |
Zaslal: po červen 24, 2013 8:29 am |
|
|
Založen: 24.6.2013
Příspěvky: 2
|
DIGI-DELETED napsal: to acryll , snad bys nechtěl srovnávat válec od Kolína s MAHOU ?
pro mně osobně má válec od kolína má několik výhod a to :
stojí cca 20x méně
nepotřebuješ řešit co dělat s xxkilowatty výkonu které MAHA promění v teplo..
dá se snadněji "ladit " to co to ukáže , stačí změnit převodový poměr při zadávání vstupních dat.
lamy pak vidí graf který chtěli vidět ,a spokojenost je podstatně větší..
akorát jediná nevýhoda je asi v tom , ža vlastnictví tohoto přístroje nijak nesouvisí se znalostmi tunera...
ten pak v hrdé pýše že vlastní toto perppetum mobile zapomene i na to , která ta náprava to auto vlastně pohání a v rámci sebepropagace je schopen i vyfotit auto které na tom ani nejde změřit...
Ahoj, můžu se zeptat, odkud máš válec ty? nebo na čem měříš?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po červen 24, 2013 8:41 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
jmenuje se to novoty1 a koupíš to na ecutool.com
ale proč kvůli otázce nový nick ???
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: út červen 25, 2013 16:14 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
acryll napsal: neboj sa, by si v lete išiel do tiahleho kopca tak by to hulilo jak HOVADO
ono ak trysky pekne prášia, a motor je v dobrom stave,tak je to poznať, to je jasné
že to je ATD som si všimol podla SW , by ma zaujímalo ako sa to trasie okolo 2000RPM s tou jednohmotou
a na čom to bolo brzdené?
lebo mám takú skúsenosť,že MAHA LPS2000 merala vyše 40 sekúnd (a to len do 4000RPM) , LPS3000 cca 20, no a videl som motocom, ktorý nameral za 10 (do 4500RPM)
je je problém, keď sa merajú takéto autá, že za krátky čas sa nestihne zohriať ten mini-intercooler, a je dosť vzduchu,tak z mašiny vyletia bohovské čísla
keby si to meral na tej LPS2000 tak tam bude ledva 100kW
ono je pri takýchto úpravách veľký rozdiel či ide o dlhodobú alebo krátkodobú záťaz
a ešte si naloguj ako ti chodí regulácia turba, lebo som si všimol, že toho si sa nechytil
no pokud si dobre pamatuju tak to bylo presne na tomhle http://vtechdyno.eu/vt-2-dyno/articles/vt-2-dyno.html.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
novoty |
Zaslal: st září 11, 2013 5:00 am |
|
|
Založen: 24.6.2013
Příspěvky: 2
|
DIGI-DELETED napsal: jmenuje se to novoty1 a koupíš to na ecutool.com
ale proč kvůli otázce nový nick ???
Ahoj, no, promiň... mě bude 58 a nemám moc čas sem chodit, je dost práce a hodně času zaberou vnoučata... každý to jednou pozná... byl jsem tu za poslední 3 roky párkrát jako čtenář, pro zajímavost a jsem generace, která s počítačem moc nerostla ještě... kdyby mi zákazníci neříkali "ale na netu říkají, že takhle a takhle se má tohle a tohle" tak bych se tu o tom ani nedozvěděl... i tak mě zaujali tvé odpovědi zde...
takže jsem to pochopil dobře, že brzdu nemáš a máš se ještě co učit?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st září 11, 2013 5:52 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
každý se má co učit do smrti .
myslíš že je správné , že každý dement s výbavou za 1000kč se sere do tuningu a neustále něo zkouší na lidi co to berou víc vážně ???
jak může někdo upnout "upravený soubor " na net a ptát se co a jak s tím ???
navíc když stejný dement na svém webu do světa tvrdí že " dělá profesionální chiptuning " ????
co se brzdy týká : pokud není na brzdě rekuperace energie a nemůžeš přibrzdit proti síle na kolech tak to nikdy nebude brzda , ale setrvačností roztočený válec , tak to prostě je ...
jak na tom chce někdo naladit přechodové stavy když se válec roztočí dříve než se stihne nafouknout turbo ??
chápu že je to hezké lákadlo na zákazníky a vložených cca 200000 se rychle vrátí ale jak říkám :
VLASTNICTVÍ TOHOTO VÁLCE NIKTERAK NESOUVISÍ SE ZNALOSTMI TUNERA..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: po září 23, 2013 14:12 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
jinak digi. chci se zeptat. kdybych mel zajem o brzdu. co bys doporucil ? nasel jsem akorat ceskeho vyrobce MAHA...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|