Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  fabia tdi
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

fabia tdi

Autor Zpráva
jirka.p
Zaslal: čt červen 20, 2013 20:52 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
ahoj. jen takovej mensi dotaz. da se na tomhle jeste pridat ? http://ulozto.cz/xAds1QSA/uprava-fabie13-mod jedna se o moje auto.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
exotus
Zaslal: pá červen 21, 2013 0:17 am Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Kup si auto Wink
Zvednul bych tlak na turbu to KKčko to snad dá...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
jirka.p
Zaslal: so červen 22, 2013 18:10 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
exotus napsal:
Kup si auto Wink
Zvednul bych tlak na turbu to KKčko to snad dá...


a kolik bys tak typnul turbo ? 1,35bar ? jinak co bys tak jeste doladil ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: ne červen 23, 2013 8:30 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
co to je za alpy ? to myslíš že ti vstřik co dává 44mg dá 70 ?
Rolling Eyes Rolling Eyes

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
acryll
Zaslal: ne červen 23, 2013 12:50 pm Citovat
Založen: 17.9.2011 Příspěvky: 123 Bydliště: MT-sk
nič moč úprava, v čom si to upravoval ECM?
mapy si trafil,ale tie hodnoty mi prídu zvláštne
aj pocit pri šoférovaní musí byť taký zvláštny....držíš plyn na rovnakej úrovni, a s rastúcimi otáčkami auto má stále viac a viac sily, a zrýchľuje

aj zahuliť si to musí riadne z chuti, asi najlepšie by bolo začať zas od začiatku, a nechytať kalibračné mapy (ak tak len v poslednom stĺpci, a adekvátne k tomu zmeniť os)

turbo limiter podvnihni - tam to viazne, daj 2300mBar
ďalej zbytočne znásilnuješ ECU s tým, že má vstrekovať nad 60mg paliva,keď je (roz)kalibrovaná práve do 60
a limiter dymivosti by si zaslúžil trošku viac pozornost
a keď už takto moc predlžuješ dĺžku vstrekovania,bolo by vhodné pozmeniť aj počiatok vstrekovania
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirka.p
Zaslal: ne červen 23, 2013 20:17 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
acryll napsal:
nič moč úprava, v čom si to upravoval ECM?
mapy si trafil,ale tie hodnoty mi prídu zvláštne
aj pocit pri šoférovaní musí byť taký zvláštny....držíš plyn na rovnakej úrovni, a s rastúcimi otáčkami auto má stále viac a viac sily, a zrýchľuje

aj zahuliť si to musí riadne z chuti, asi najlepšie by bolo začať zas od začiatku, a nechytať kalibračné mapy (ak tak len v poslednom stĺpci, a adekvátne k tomu zmeniť os)

turbo limiter podvnihni - tam to viazne, daj 2300mBar
ďalej zbytočne znásilnuješ ECU s tým, že má vstrekovať nad 60mg paliva,keď je (roz)kalibrovaná práve do 60
a limiter dymivosti by si zaslúžil trošku viac pozornost
a keď už takto moc predlžuješ dĺžku vstrekovania,bolo by vhodné pozmeniť aj počiatok vstrekovania


dekuju za radu. mrknu na to a budu pokracovat dal. jinak na brzde odmereno 110kw pri 3420ot a 354nm pri 2732ot. a prave ze tohle si nezakouri vubec. spis bych rekl ze od cca 3500 si jen lehce tzv zaprasi. seriova RS si zakouri vice. jinak vyfuk je upravenej ve smeru KATT a EGR off. je vyndanej i stredni dil a i presto to nekouri. jinak je to motor ATD a ma specifikaci na BIO naftu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
acryll
Zaslal: ne červen 23, 2013 20:51 pm Citovat
Založen: 17.9.2011 Příspěvky: 123 Bydliště: MT-sk
neboj sa, by si v lete išiel do tiahleho kopca tak by to hulilo jak HOVADO
ono ak trysky pekne prášia, a motor je v dobrom stave,tak je to poznať, to je jasné
že to je ATD som si všimol podla SW Very Happy , by ma zaujímalo ako sa to trasie okolo 2000RPM s tou jednohmotou

a na čom to bolo brzdené?
lebo mám takú skúsenosť,že MAHA LPS2000 merala vyše 40 sekúnd (a to len do 4000RPM) , LPS3000 cca 20, no a videl som motocom, ktorý nameral za 10 (do 4500RPM) Very Happy

je je problém, keď sa merajú takéto autá, že za krátky čas sa nestihne zohriať ten mini-intercooler, a je dosť vzduchu,tak z mašiny vyletia bohovské čísla
keby si to meral na tej LPS2000 tak tam bude ledva 100kW

ono je pri takýchto úpravách veľký rozdiel či ide o dlhodobú alebo krátkodobú záťaž


a ešte si naloguj ako ti chodí regulácia turba, lebo som si všimol, že toho si sa nechytil
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: po červen 24, 2013 6:45 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
to acryll , snad bys nechtěl srovnávat válec od Kolína s MAHOU ?
pro mně osobně má válec od kolína má několik výhod a to :
stojí cca 20x méně
nepotřebuješ řešit co dělat s xxkilowatty výkonu které MAHA promění v teplo..
dá se snadněji "ladit " to co to ukáže , stačí změnit převodový poměr při zadávání vstupních dat.
lamy pak vidí graf který chtěli vidět ,a spokojenost je podstatně větší..

akorát jediná nevýhoda je asi v tom , ža vlastnictví tohoto přístroje nijak nesouvisí se znalostmi tunera...

ten pak v hrdé pýše že vlastní toto perppetum mobile zapomene i na to , která ta náprava to auto vlastně pohání a v rámci sebepropagace je schopen i vyfotit auto které na tom ani nejde změřit... Wink Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
acryll
Zaslal: po červen 24, 2013 7:30 am Citovat
Založen: 17.9.2011 Příspěvky: 123 Bydliště: MT-sk
napriklad ja motocomu ako takému fandím, mne sa tá cena ohromne páči, dokonca sa dá dovybaviť retardérom čo umožní statickú skúšku ( čo ja pokladám za úplne najdôležitejšiu funkciu, ktorú brzda musi poskytovať, lebo bez toho sa seriózne ladiť nedá )
"problémom "je, že je tá základná verzia taká lacná, že si ju môže dovoliť hociaký "živel", ktorý manipuluje s výsledkami merania pre svoj "prospech" a potom tým trpí značka Motocom ako taká, lebo sa kade tade hovorí, že to meria blbosti Rolling Eyes
vždy je to o človeku, ktorý ten stroj obsluhuje... ako sa dá oblbovať motocom dá sa oblbovať aj maha, kto chce byť nepoctivý si vždy cestičku nájde, akurát potom chudák zákazník, čo si má o tom celom myslieť, a podľa čoho si má vybrať ladiča?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
novoty
Zaslal: po červen 24, 2013 8:29 am Citovat
Založen: 24.6.2013 Příspěvky: 2
DIGI-DELETED napsal:
to acryll , snad bys nechtěl srovnávat válec od Kolína s MAHOU ?
pro mně osobně má válec od kolína má několik výhod a to :
stojí cca 20x méně
nepotřebuješ řešit co dělat s xxkilowatty výkonu které MAHA promění v teplo..
dá se snadněji "ladit " to co to ukáže , stačí změnit převodový poměr při zadávání vstupních dat.
lamy pak vidí graf který chtěli vidět ,a spokojenost je podstatně větší..

akorát jediná nevýhoda je asi v tom , ža vlastnictví tohoto přístroje nijak nesouvisí se znalostmi tunera...

ten pak v hrdé pýše že vlastní toto perppetum mobile zapomene i na to , která ta náprava to auto vlastně pohání a v rámci sebepropagace je schopen i vyfotit auto které na tom ani nejde změřit... Wink Laughing Laughing


Ahoj, můžu se zeptat, odkud máš válec ty? nebo na čem měříš?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: po červen 24, 2013 8:41 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
jmenuje se to novoty1 a koupíš to na ecutool.com

ale proč kvůli otázce nový nick ??? Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirka.p
Zaslal: út červen 25, 2013 16:14 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
acryll napsal:
neboj sa, by si v lete išiel do tiahleho kopca tak by to hulilo jak HOVADO
ono ak trysky pekne prášia, a motor je v dobrom stave,tak je to poznať, to je jasné
že to je ATD som si všimol podla SW Very Happy , by ma zaujímalo ako sa to trasie okolo 2000RPM s tou jednohmotou

a na čom to bolo brzdené?
lebo mám takú skúsenosť,že MAHA LPS2000 merala vyše 40 sekúnd (a to len do 4000RPM) , LPS3000 cca 20, no a videl som motocom, ktorý nameral za 10 (do 4500RPM) Very Happy

je je problém, keď sa merajú takéto autá, že za krátky čas sa nestihne zohriať ten mini-intercooler, a je dosť vzduchu,tak z mašiny vyletia bohovské čísla
keby si to meral na tej LPS2000 tak tam bude ledva 100kW

ono je pri takýchto úpravách veľký rozdiel či ide o dlhodobú alebo krátkodobú záťaz


a ešte si naloguj ako ti chodí regulácia turba, lebo som si všimol, že toho si sa nechytil



no pokud si dobre pamatuju tak to bylo presne na tomhle http://vtechdyno.eu/vt-2-dyno/articles/vt-2-dyno.html.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
novoty
Zaslal: st září 11, 2013 5:00 am Citovat
Založen: 24.6.2013 Příspěvky: 2
DIGI-DELETED napsal:
jmenuje se to novoty1 a koupíš to na ecutool.com

ale proč kvůli otázce nový nick ??? Laughing Laughing


Ahoj, no, promiň... mě bude 58 a nemám moc čas sem chodit, je dost práce a hodně času zaberou vnoučata... každý to jednou pozná... byl jsem tu za poslední 3 roky párkrát jako čtenář, pro zajímavost a jsem generace, která s počítačem moc nerostla ještě... kdyby mi zákazníci neříkali "ale na netu říkají, že takhle a takhle se má tohle a tohle" tak bych se tu o tom ani nedozvěděl... i tak mě zaujali tvé odpovědi zde...

takže jsem to pochopil dobře, že brzdu nemáš a máš se ještě co učit?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: st září 11, 2013 5:52 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
každý se má co učit do smrti .
myslíš že je správné , že každý dement s výbavou za 1000kč se sere do tuningu a neustále něo zkouší na lidi co to berou víc vážně ???
jak může někdo upnout "upravený soubor " na net a ptát se co a jak s tím ???
navíc když stejný dement na svém webu do světa tvrdí že " dělá profesionální chiptuning " ???? Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

co se brzdy týká : pokud není na brzdě rekuperace energie a nemůžeš přibrzdit proti síle na kolech tak to nikdy nebude brzda , ale setrvačností roztočený válec , tak to prostě je ...
jak na tom chce někdo naladit přechodové stavy když se válec roztočí dříve než se stihne nafouknout turbo ??
chápu že je to hezké lákadlo na zákazníky a vložených cca 200000 se rychle vrátí ale jak říkám :
VLASTNICTVÍ TOHOTO VÁLCE NIKTERAK NESOUVISÍ SE ZNALOSTMI TUNERA..

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirka.p
Zaslal: po září 23, 2013 14:12 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
jinak digi. chci se zeptat. kdybych mel zajem o brzdu. co bys doporucil ? nasel jsem akorat ceskeho vyrobce MAHA...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 13:54 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.