Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  307 9HZ
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

307 9HZ

Autor Zpráva
kari
Zaslal: so duben 27, 2013 18:14 pm Citovat
Založen: 14.10.2010 Příspěvky: 1201 Bydliště: na okraji Dřínovské jámy
Ahoj,
nevěděl by ste někdo hodnotu čidla teploty oleje?
Podle schematu třípinové čidlo /dva termistory/
A když tak kde ho najdu?
Děkuju

PS: může mi to spouštět ventilátor po vypnutí zapalování? Diag ukazuje 215°C v BSI a chybu v přístrojích.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Robin
Zaslal: ne duben 28, 2013 8:05 am Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
A je to určitĕ oleje né fapu ?

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kari
Zaslal: ne duben 28, 2013 9:15 am Citovat
Založen: 14.10.2010 Příspěvky: 1201 Bydliště: na okraji Dřínovské jámy
píše to olej, je tam stabilně 215°C bez ohledu na podmíky. Dva dráty, na každém termistor proti kostře podle schematu - nenaměřím žádný odpor proti kostře, mezi nimi 12ohm.
Po vypnutí zapalování ventilátor naplno, v motoru požadavek 100%. Všechny ostatní teploty ok. Navíc to neudělá vždycky.
Ještě je tam problém s ESP - v ABS chyba komunikace motor-abs, nesprávná hodnota - vypadává hodnota zatížení motoru, skáče tam 410nm náhodně. Ale souvislost těch závad nevidím. Tohle vypadá na problém v ABS. Data oscilem az k ABS se zdají v pořádku, ECU měněna.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kari
Zaslal: čt květen 02, 2013 9:59 am Citovat
Založen: 14.10.2010 Příspěvky: 1201 Bydliště: na okraji Dřínovské jámy
Ještě k tomu ESP.
Za studena ukazuje v ABS 410nm. Jak se ohřívá motor, začne proskakovat skutečná hodnta. Když je motor ohřátý, hodnota je povětšinou správná, jen občas výpadek na 410nm při prudké akceleraci. Myslel jsem na komunikační chybu v ABS, ale třeba polohu pedálu ukazuje správně pořád.
ECU nemá v měřených hodnotách údaj o zatížení, takže nemůžu porovnat.
Může být problém v sw? Jednotka se sice měnila, ale s původními daty, a číslo sw nesedělo se štítkem původní ECU.
Díky za případnou radu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 16:19 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.