Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  chyba 01318 řídící jednotka vtřikovacího čerpadla
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

chyba 01318 řídící jednotka vtřikovacího čerpadla

Autor Zpráva
AEP
Zaslal: út duben 16, 2013 9:05 am Citovat
Založen: 29.10.2008 Příspěvky: 1235 Bydliště: doma , přechodné v dílně
DIGI-DELETED napsal:
no hlavně že klucí ví z internetu , že nějaký fet stojí 37kč.....
přitom ani výhradní specialista na repase komplet agregátů 25 tdi neví na co jsou ty ventily v čerpadle a to tam jsou jenom dva..
tad ysi to nastuduj , at nejsi příště za vola : http://aa.bosch.cz/download/formule/formule_2004_01.pdf
nojono , holt vyměnit vačky a opravit vstřikovací čerpadlo jsou dva zcela odlišné pojmy.. Laughing Laughing

to poly33 : jak vyzkoušet komunikaci canu ? musíš sehnat nějakého jezevčíka (nejlépe od myslivců) co má velký postřeh a na can připojit led diodu a naučit toho jezevčíka rozpoznávat can pakety...
ale asi bude rychlejší si pořídit osciloscop ..
signály canu jsou v odkaze nahoře ...
kurvilko se dívám , že ty máš veké bulve , jak koukáš na tu diodu a hledáš pakety nebo parkety ?

_________________
mám prd ! ale originál, žádná china !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: út duben 16, 2013 9:41 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
i ty kecalko , hledam silny aromat .. Shocked Shocked

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: út duben 16, 2013 10:36 am Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
kam vi na to chodíte,asi nějakej lepší matroš co? Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
poly33
Zaslal: út duben 16, 2013 15:57 pm Citovat
Založen: 26.2.2012 Příspěvky: 253 Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
RE:DIGI

díky za dokument Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: út duben 16, 2013 20:01 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
DIGI už to sem dává podruhé nebo potřetí co vím a pokaždé to je "prošel jsem celé forum a odpověď nenašel"
tady je,joo a kdo má ofiko KTS tak to dostává jako info v ceně...
To Autocom zatím nemá uplně dotažené viď FUTO...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
satas
Zaslal: st duben 17, 2013 8:35 am Citovat
Založen: 14.5.2008 Příspěvky: 47 Bydliště: Praha
DIGI-DELETED napsal:
no hlavně že klucí ví z internetu , že nějaký fet stojí 37kč.....
přitom ani výhradní specialista na repase komplet agregátů 25 tdi neví na co jsou ty ventily v čerpadle a to tam jsou jenom dva..
tad ysi to nastuduj , at nejsi příště za vola : http://aa.bosch.cz/download/formule/formule_2004_01.pdf
nojono , holt vyměnit vačky a opravit vstřikovací čerpadlo jsou dva zcela odlišné pojmy.. Laughing Laughing
VP a celý motor sem mel do šroubku v roce 98 ale asi sem se špatně vyjadřil tj jedno.....
Já čerpalda timto systemem nikdy opravovat nebudu a ani to neumim a nechci umět,ale zase to bude mít velký uspech u klientely čeledi drždukátů kteří naskakali z fabii do A6tek a zhroutili by se při cene za komplet udělanou pumpu-))))
Du teda studovat at neco umim dík za otevření očí kolego.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
poly33
Zaslal: st duben 17, 2013 10:08 am Citovat
Založen: 26.2.2012 Příspěvky: 253 Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
hele našel sem si ho na GMku Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: st duben 17, 2013 10:23 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
satas napsal:
DIGI-DELETED napsal:
no hlavně že klucí ví z internetu , že nějaký fet stojí 37kč.....
přitom ani výhradní specialista na repase komplet agregátů 25 tdi neví na co jsou ty ventily v čerpadle a to tam jsou jenom dva..
tad ysi to nastuduj , at nejsi příště za vola : http://aa.bosch.cz/download/formule/formule_2004_01.pdf
nojono , holt vyměnit vačky a opravit vstřikovací čerpadlo jsou dva zcela odlišné pojmy.. Laughing Laughing
VP a celý motor sem mel do šroubku v roce 98 ale asi sem se špatně vyjadřil tj jedno.....
Já čerpalda timto systemem nikdy opravovat nebudu a ani to neumim a nechci umět,ale zase to bude mít velký uspech u klientely čeledi drždukátů kteří naskakali z fabii do A6tek a zhroutili by se při cene za komplet udělanou pumpu-))))
Du teda studovat at neco umim dík za otevření očí kolego.


škoda že se do všech 25 tdi dával jen jeden typ čerpadla (tím nemyslím číslo na štítku)
tak se nezlob že jsem tě nasměroval na výrobce systému.. Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
poly33
Zaslal: st duben 17, 2013 10:29 am Citovat
Založen: 26.2.2012 Příspěvky: 253 Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
nojo v audi si řekli na teambuildingu po 8mém pivo VP44 forever a už se jelo , miliarda pro autorizované servisy bylo doma Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
poly33
Zaslal: st duben 17, 2013 15:30 pm Citovat
Založen: 26.2.2012 Příspěvky: 253 Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
tak rozluštění, přidřené pístky Smile čerpadlo ven a výměna Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satas
Zaslal: čt duben 18, 2013 3:00 am Citovat
Založen: 14.5.2008 Příspěvky: 47 Bydliště: Praha
DIGI-DELETED napsal:
satas napsal:
DIGI-DELETED napsal:
no hlavně že klucí ví z internetu , že nějaký fet stojí 37kč.....
přitom ani výhradní specialista na repase komplet agregátů 25 tdi neví na co jsou ty ventily v čerpadle a to tam jsou jenom dva..
tad ysi to nastuduj , at nejsi příště za vola : http://aa.bosch.cz/download/formule/formule_2004_01.pdf
nojono , holt vyměnit vačky a opravit vstřikovací čerpadlo jsou dva zcela odlišné pojmy.. Laughing Laughing
VP a celý motor sem mel do šroubku v roce 98 ale asi sem se špatně vyjadřil tj jedno.....
Já čerpalda timto systemem nikdy opravovat nebudu a ani to neumim a nechci umět,ale zase to bude mít velký uspech u klientely čeledi drždukátů kteří naskakali z fabii do A6tek a zhroutili by se při cene za komplet udělanou pumpu-))))
Du teda studovat at neco umim dík za otevření očí kolego.

Nene byly 3 serie studuj ...............

škoda že se do všech 25 tdi dával jen jeden typ čerpadla (tím nemyslím číslo na štítku)
tak se nezlob že jsem tě nasměroval na výrobce systému.. Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
DIGI-DELETED
Zaslal: čt duben 18, 2013 5:31 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
mam jich tu rozebraných celou bednu a nepoznal jsem žádné rozdíly v těch 3 variantách, tak ti nevím ...
varianty jsou podle druhu softu co je nahraný v elektronice vp , ale mechanicky je to na stejném principu...
osobní zkušenost z výměnou fetu je taková , že jsem jich taky dělal kolem 20 bez výměny vtmv a vrátilo se snad asi jen jedno...
díly na přesuvník , tj pístek a ventilky stpjí nové u Boschů cca 3500 , co já vim od kluků z bosche tak se většinou mění jen toto , ložisko , sítka, simeriknk a sada těsnění , celé se vyčistí a otestuje na eps..

ale jak říkáš , drždukáti by to chtěli asi tak do 5000 komplet včetně testu a to nemá cenu se tím zabývat... Wink

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Robin
Zaslal: čt duben 18, 2013 8:09 am Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
Když jsem dělal první a inspiroval jsem se podle polského videa co je na netu tak mě to najelo až 100km Laughing a lehlo (asi jsem měl vymytý mozek) pak jsem na to přišel.

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satas
Zaslal: čt duben 18, 2013 11:28 am Citovat
Založen: 14.5.2008 Příspěvky: 47 Bydliště: Praha
DIGI-DELETED napsal:
mam jich tu rozebraných celou bednu a nepoznal jsem žádné rozdíly v těch 3 variantách, tak ti nevím ...
varianty jsou podle druhu softu co je nahraný v elektronice vp , ale mechanicky je to na stejném principu...
osobní zkušenost z výměnou fetu je taková , že jsem jich taky dělal kolem 20 bez výměny vtmv a vrátilo se snad asi jen jedno...
díly na přesuvník , tj pístek a ventilky stpjí nové u Boschů cca 3500 , co já vim od kluků z bosche tak se většinou mění jen toto , ložisko , sítka, simeriknk a sada těsnění , celé se vyčistí a otestuje na eps..

ale jak říkáš , drždukáti by to chtěli asi tak do 5000 komplet včetně testu a to nemá cenu se tím zabývat... Wink
Přesně tak nemá cenu.Kupjou kary za pade a když dojde na pumpu za 25 jsou na kolenech mazlici.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
poly33
Zaslal: čt duben 18, 2013 15:52 pm Citovat
Založen: 26.2.2012 Příspěvky: 253 Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
ZAs tak drahé to není umím si představit jinou noční můru Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 12:52 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.