Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  chyba 01318 řídící jednotka vtřikovacího čerpadla
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 3    Jdi na stránku 1, 2, 3  Další

chyba 01318 řídící jednotka vtřikovacího čerpadla

Autor Zpráva
poly33
Zaslal: čt duben 11, 2013 17:07 pm Citovat
Založen: 26.2.2012 Příspěvky: 253 Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
- jedna mrtvá audi A6 2.5 TDI 132 kw se ted povaluje poblíž, vyhazuje tuhle chybu,

- komplet rozvody s mrtvým čerpadlem byly udělány 5tkm zpět

chyba jde smazat z řj, ale po protočení starterem opět naskočí.

Hledal jsem info ale všude píšou že čerpadlo, může být "opraviteloná " závada přímo v řj?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
reset-present
Zaslal: čt duben 11, 2013 21:03 pm Citovat
Založen: 6.12.2012 Příspěvky: 22
Tohle čerpadlo tuším VP 44 mi repasovali onehdá jak el.část tak mechanickou...Vím,že to jde nezávisle na sobě tak,že nejspíš ano.. Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
poly33
Zaslal: so duben 13, 2013 21:03 pm Citovat
Založen: 26.2.2012 Příspěvky: 253 Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
auto je dotáhlé z německa a komplet rozvody a čerpadlo bylo dělané 12/2011. je to jinde
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: so duben 13, 2013 21:06 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
To neznamená že to čerpadlo je OK!!! Dle mého názoru je fprdeli...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
DIGI-DELETED
Zaslal: ne duben 14, 2013 8:02 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
a dává to pulsy do vtmv (to je ventil dávky v ose čerpadla) ?
to je dost podstatná věc , další je napájení čerpadla a komunikace can mezi ecu a čerpadlem..
to bych napřed prověřil , pak až bych rozebíral čerpadlo.
jinak toto "opravuje" více "firem" , někteří tam ten koncák dokonce jen přilepí epoxidem... Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
poly33
Zaslal: ne duben 14, 2013 18:49 pm Citovat
Založen: 26.2.2012 Příspěvky: 253 Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
- broblém se začíná řešit, první věc byla že přepouštěcí čerpadlo v nádrži mělo přicpanou hadici a jedna půlka byla plná druhá prázdná, další věc že ventil co dává signál vstřikovacímu ho zablokoval aby nezavzdušnil soustavu z důvodu nedostatku paliva.


- to se vyřešilo, samozdřejmě soustava byla zavzdušněná, tak se odvzdušnila.

Problém je ale stále, proto sem dovezl auto motoráři co dělá jen tyhle motory aby si s tím udělal co uzná za vhodné.

Kdybych od toho auta neměl fakturu za 5t Euro za komplet repas motoru a od toho najelo asi 6 tkm, a na tom čerpadle nebylo vyraženo že je org nové a je k němu i záruční list , už dávno bych to pustil z nejbližšího srázu

Otázka, dá se připojit do jednotky čerpadla přímo, auto AUDI A6 quatro, avant r.v 2000?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
poly33
Zaslal: ne duben 14, 2013 19:55 pm Citovat
Založen: 26.2.2012 Příspěvky: 253 Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
Ještě mám info že v tom čerpadle VP44 umírá jeden výkonový tranzistor, a to tím že inženýži od boshe ho poddimenzovali a on prostě umře.

- uvidíme v Gm cena 38,70 kč tak poslední možnost Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: po duben 15, 2013 6:24 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
poly33 napsal:
Ještě mám info že v tom čerpadle VP44 umírá jeden výkonový tranzistor, a to tím že inženýži od boshe ho poddimenzovali a on prostě umře.

- uvidíme v Gm cena 38,70 kč tak poslední možnost Smile


a jseš si jistý , že je problém tam ? když jsi to ani nezměřil ? nebo se pletu a změřil jsi to ?

tak ho zkus vyměnit , hodně lidem se povede zkurvit zdravé čerpadlo při výměně nekompatibilního fetu.... Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satas
Zaslal: po duben 15, 2013 9:22 am Citovat
Založen: 14.5.2008 Příspěvky: 47 Bydliště: Praha
Hosi jenze to ze se ve vp 44 vymeni trandak resi dusledek ne pricinu. Pokud cerpadlo bylo udelane kompletne a odeslo na el casti jak je zrejme jsou dve moznosti. Prvni ze byla vymenena jen rj psg a na mech cast se nesahlo tudiz poku byl pridreny presuvnik odpalilo to opet ten tandak.pokud byla pumpa cela repasovana tak je to srackovou naftou a opet se pridrel presuvnik a trandacek ho neutahl.

V prve rade jeste overte spojeni mezi ecm motoru a psg vp44!!

Resil sem to milionkrate lidi to nechtej pochopit ze neni repas jako repas.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
poly33
Zaslal: po duben 15, 2013 11:45 am Citovat
Založen: 26.2.2012 Příspěvky: 253 Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
čerpadlo je nové celé ne jen řj. Smile , O nekvalitni nevím ale aditiva byly řádně dodávány celou zimu co to dojelo z DE.


Momentálně sem mimo auto budu vedet víc přes týden.


Jak ověřit tu komunikaci mezi ecu a VP44?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Robin
Zaslal: po duben 15, 2013 12:43 pm Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
satas napsal:
Hosi jenze to ze se ve vp 44 vymeni trandak resi dusledek ne pricinu. Pokud cerpadlo bylo udelane kompletne a odeslo na el casti jak je zrejme jsou dve moznosti. Prvni ze byla vymenena jen rj psg a na mech cast se nesahlo tudiz poku byl pridreny presuvnik odpalilo to opet ten tandak.pokud byla pumpa cela repasovana tak je to srackovou naftou a opet se pridrel presuvnik a trandacek ho neutahl.

V prve rade jeste overte spojeni mezi ecm motoru a psg vp44!!

Resil sem to milionkrate lidi to nechtej pochopit ze neni repas jako repas.



A to myslíš vážně „přidřel přesuvník“ ? Co má společného společného předsuvník s Fetem
dávky paliva ?
Asi mam kliku po doladění a výměně 20ks, za rok se nevrátilo ani jedno (bez výměny ventilu).

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
satas
Zaslal: po duben 15, 2013 18:30 pm Citovat
Založen: 14.5.2008 Příspěvky: 47 Bydliště: Praha
To myslim važně pač i lehce přidřenej přesuvník ten origo Fett popravil.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
poly33
Zaslal: po duben 15, 2013 19:49 pm Citovat
Založen: 26.2.2012 Příspěvky: 253 Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
je mi sakra divný že by byl ten tranzistor v haji protože nafta do vstřiků de krásně :/

- neměli byste někdo postup jak to měřit a jak ověřit ro spojeni mezi motorovou ecu a řj čerpadla ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Robin
Zaslal: po duben 15, 2013 20:19 pm Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
Tam "POTEČE" i když tam třeba FET vůbec nebude Wink

Jinak předsuvnik vstřiku neřeš ten sítím nemá nic společného na ten je jiná brebera vedle.

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: út duben 16, 2013 7:07 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
no hlavně že klucí ví z internetu , že nějaký fet stojí 37kč.....
přitom ani výhradní specialista na repase komplet agregátů 25 tdi neví na co jsou ty ventily v čerpadle a to tam jsou jenom dva..
tad ysi to nastuduj , at nejsi příště za vola : http://aa.bosch.cz/download/formule/formule_2004_01.pdf
nojono , holt vyměnit vačky a opravit vstřikovací čerpadlo jsou dva zcela odlišné pojmy.. Laughing Laughing

to poly33 : jak vyzkoušet komunikaci canu ? musíš sehnat nějakého jezevčíka (nejlépe od myslivců) co má velký postřeh a na can připojit led diodu a naučit toho jezevčíka rozpoznávat can pakety...
ale asi bude rychlejší si pořídit osciloscop ..
signály canu jsou v odkaze nahoře ...

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 3    Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 14:15 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.