Obsah fóra checksum.cz » Diesel » chyba 01318 řídící jednotka vtřikovacího čerpadla |
Strana 1 z 3 Jdi na stránku 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
poly33 |
Zaslal: čt duben 11, 2013 17:07 pm |
|
|
Založen: 26.2.2012
Příspěvky: 253
Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
|
- jedna mrtvá audi A6 2.5 TDI 132 kw se ted povaluje poblíž, vyhazuje tuhle chybu,
- komplet rozvody s mrtvým čerpadlem byly udělány 5tkm zpět
chyba jde smazat z řj, ale po protočení starterem opět naskočí.
Hledal jsem info ale všude píšou že čerpadlo, může být "opraviteloná " závada přímo v řj?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
reset-present |
Zaslal: čt duben 11, 2013 21:03 pm |
|
|
Založen: 6.12.2012
Příspěvky: 22
|
Tohle čerpadlo tuším VP 44 mi repasovali onehdá jak el.část tak mechanickou...Vím,že to jde nezávisle na sobě tak,že nejspíš ano..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
poly33 |
Zaslal: so duben 13, 2013 21:03 pm |
|
|
Založen: 26.2.2012
Příspěvky: 253
Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
|
auto je dotáhlé z německa a komplet rozvody a čerpadlo bylo dělané 12/2011. je to jinde
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: so duben 13, 2013 21:06 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
To neznamená že to čerpadlo je OK!!! Dle mého názoru je fprdeli...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne duben 14, 2013 8:02 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
a dává to pulsy do vtmv (to je ventil dávky v ose čerpadla) ?
to je dost podstatná věc , další je napájení čerpadla a komunikace can mezi ecu a čerpadlem..
to bych napřed prověřil , pak až bych rozebíral čerpadlo.
jinak toto "opravuje" více "firem" , někteří tam ten koncák dokonce jen přilepí epoxidem...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
poly33 |
Zaslal: ne duben 14, 2013 18:49 pm |
|
|
Založen: 26.2.2012
Příspěvky: 253
Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
|
- broblém se začíná řešit, první věc byla že přepouštěcí čerpadlo v nádrži mělo přicpanou hadici a jedna půlka byla plná druhá prázdná, další věc že ventil co dává signál vstřikovacímu ho zablokoval aby nezavzdušnil soustavu z důvodu nedostatku paliva.
- to se vyřešilo, samozdřejmě soustava byla zavzdušněná, tak se odvzdušnila.
Problém je ale stále, proto sem dovezl auto motoráři co dělá jen tyhle motory aby si s tím udělal co uzná za vhodné.
Kdybych od toho auta neměl fakturu za 5t Euro za komplet repas motoru a od toho najelo asi 6 tkm, a na tom čerpadle nebylo vyraženo že je org nové a je k němu i záruční list , už dávno bych to pustil z nejbližšího srázu
Otázka, dá se připojit do jednotky čerpadla přímo, auto AUDI A6 quatro, avant r.v 2000?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
poly33 |
Zaslal: ne duben 14, 2013 19:55 pm |
|
|
Založen: 26.2.2012
Příspěvky: 253
Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
|
Ještě mám info že v tom čerpadle VP44 umírá jeden výkonový tranzistor, a to tím že inženýži od boshe ho poddimenzovali a on prostě umře.
- uvidíme v Gm cena 38,70 kč tak poslední možnost
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po duben 15, 2013 6:24 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
poly33 napsal: Ještě mám info že v tom čerpadle VP44 umírá jeden výkonový tranzistor, a to tím že inženýži od boshe ho poddimenzovali a on prostě umře.
- uvidíme v Gm cena 38,70 kč tak poslední možnost
a jseš si jistý , že je problém tam ? když jsi to ani nezměřil ? nebo se pletu a změřil jsi to ?
tak ho zkus vyměnit , hodně lidem se povede zkurvit zdravé čerpadlo při výměně nekompatibilního fetu....
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
satas |
Zaslal: po duben 15, 2013 9:22 am |
|
|
Založen: 14.5.2008
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha
|
Hosi jenze to ze se ve vp 44 vymeni trandak resi dusledek ne pricinu. Pokud cerpadlo bylo udelane kompletne a odeslo na el casti jak je zrejme jsou dve moznosti. Prvni ze byla vymenena jen rj psg a na mech cast se nesahlo tudiz poku byl pridreny presuvnik odpalilo to opet ten tandak.pokud byla pumpa cela repasovana tak je to srackovou naftou a opet se pridrel presuvnik a trandacek ho neutahl.
V prve rade jeste overte spojeni mezi ecm motoru a psg vp44!!
Resil sem to milionkrate lidi to nechtej pochopit ze neni repas jako repas.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
poly33 |
Zaslal: po duben 15, 2013 11:45 am |
|
|
Založen: 26.2.2012
Příspěvky: 253
Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
|
čerpadlo je nové celé ne jen řj. , O nekvalitni nevím ale aditiva byly řádně dodávány celou zimu co to dojelo z DE.
Momentálně sem mimo auto budu vedet víc přes týden.
Jak ověřit tu komunikaci mezi ecu a VP44?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: po duben 15, 2013 12:43 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
satas napsal: Hosi jenze to ze se ve vp 44 vymeni trandak resi dusledek ne pricinu. Pokud cerpadlo bylo udelane kompletne a odeslo na el casti jak je zrejme jsou dve moznosti. Prvni ze byla vymenena jen rj psg a na mech cast se nesahlo tudiz poku byl pridreny presuvnik odpalilo to opet ten tandak.pokud byla pumpa cela repasovana tak je to srackovou naftou a opet se pridrel presuvnik a trandacek ho neutahl.
V prve rade jeste overte spojeni mezi ecm motoru a psg vp44!!
Resil sem to milionkrate lidi to nechtej pochopit ze neni repas jako repas.
A to myslíš vážně „přidřel přesuvník“ ? Co má společného společného předsuvník s Fetem
dávky paliva ?
Asi mam kliku po doladění a výměně 20ks, za rok se nevrátilo ani jedno (bez výměny ventilu).
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
satas |
Zaslal: po duben 15, 2013 18:30 pm |
|
|
Založen: 14.5.2008
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha
|
To myslim važně pač i lehce přidřenej přesuvník ten origo Fett popravil.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
poly33 |
Zaslal: po duben 15, 2013 19:49 pm |
|
|
Založen: 26.2.2012
Příspěvky: 253
Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
|
je mi sakra divný že by byl ten tranzistor v haji protože nafta do vstřiků de krásně :/
- neměli byste někdo postup jak to měřit a jak ověřit ro spojeni mezi motorovou ecu a řj čerpadla ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: po duben 15, 2013 20:19 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Tam "POTEČE" i když tam třeba FET vůbec nebude
Jinak předsuvnik vstřiku neřeš ten sítím nemá nic společného na ten je jiná brebera vedle.
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út duben 16, 2013 7:07 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
no hlavně že klucí ví z internetu , že nějaký fet stojí 37kč.....
přitom ani výhradní specialista na repase komplet agregátů 25 tdi neví na co jsou ty ventily v čerpadle a to tam jsou jenom dva..
tad ysi to nastuduj , at nejsi příště za vola : http://aa.bosch.cz/download/formule/formule_2004_01.pdf
nojono , holt vyměnit vačky a opravit vstřikovací čerpadlo jsou dva zcela odlišné pojmy..
to poly33 : jak vyzkoušet komunikaci canu ? musíš sehnat nějakého jezevčíka (nejlépe od myslivců) co má velký postřeh a na can připojit led diodu a naučit toho jezevčíka rozpoznávat can pakety...
ale asi bude rychlejší si pořídit osciloscop ..
signály canu jsou v odkaze nahoře ...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
|