Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Komfortní systém  »  VW Sharan 1.9 2003
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

VW Sharan 1.9 2003

Autor Zpráva
RomanP
Zaslal: so únor 16, 2013 16:13 pm Citovat
Založen: 29.11.2008 Příspěvky: 1462 Bydliště: Jihlava
VW Sharan 1.9 TDI 2003

Je to sprarny uceni na DO ? Mam jen jeden a druhy z vrakoviste o stejny frekvenci.

Programování dálkového ovládání na vozech VW Sharan/SEAT
Alhambra/Ford Galaxy 2000
• Přizpůsobení klíčků do zapalování s dálkovým ovládáním rádiovým
kmitočtem se může provádět jen při zavřených oknech.
• Přizpůsobení každého klíčku do zapalování nesmí trvat déle než 15
sekund proto si pokyny bedlivě přečtěte a teprve potom začněte
provádět postup:
Kódování prvního klíčku
1.Zasuňte klíček do zámku dveří a třikrát jím otočte dopředu (směr
odemykání). Po dobu 5 sekund musíte klíček pokaždé 0,5 sekundy
podržet ve směru odemykání.
2.Klíček vytáhněte ze zámku, stiskněte zamykací tlačítko klíčku a držte
ho stisknuté.
3.Třikrát stiskněte odemykací tlačítko a poté zamykací tlačítko uvolněte.
Pro kontrolu tohoto postupu se v klíčku pětkrát rozsvítí dioda LED.
Kontrolka v obložení dveří ohlásí pětinásobným rozsvícením identifikaci
počátečního kódu řídicí jednotky.
Kódování dalších klíčků
2

S přizpůsobováním dalších klíčků je nutno začít nejpozději 15 vteřin po
začátku blikání varovné kontrolky ve dveřích.
Opakujte body 2. a 3.

_________________
BDM 100,Ren.Clip,Beeprog,,Renault immo decoder,Upa,Vag 19,Lexia,Diag.delphi.Xprog-M 5. Mpps V.16..Repair SBC Mercedes C249F.Carprog4.01.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess. Abritus. Digi prog III. Orange 5. Iprog v84.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RomanP
Zaslal: so únor 16, 2013 18:33 pm Citovat
Založen: 29.11.2008 Příspěvky: 1462 Bydliště: Jihlava
JJ uz jsem to vyskousel je to tento postup, predtim jsem nemel auto, ale nedari se mi druhy klic naprogramovat.

46. konfort tam neni abych zadal 2. klice a adaptaci udelal.

_________________
BDM 100,Ren.Clip,Beeprog,,Renault immo decoder,Upa,Vag 19,Lexia,Diag.delphi.Xprog-M 5. Mpps V.16..Repair SBC Mercedes C249F.Carprog4.01.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess. Abritus. Digi prog III. Orange 5. Iprog v84.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
anydraj
Zaslal: ne únor 17, 2013 12:17 pm Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Tohle jen pres zamek.Po zablikani ledky ve dverich zacni s druhym klicem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kaviluk
Zaslal: so prosinec 07, 2013 21:59 pm Citovat
Založen: 2.11.2013 Příspěvky: 215
Sharan nema komfortku.Postup mas spravnej musi to slapat. Docela velky problem sehnat dalku se spravnou frekvenci. Tusim ze musi mit nejakech 393,3 mhz.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kaviluk
Zaslal: so prosinec 07, 2013 22:00 pm Citovat
Založen: 2.11.2013 Příspěvky: 215
Sharan nema komfortku.Postup mas spravnej musi to slapat. Docela velky problem sehnat dalku se spravnou frekvenci. Tusim ze musi mit nejakech 393,3 mhz.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kubenec
Zaslal: út únor 25, 2014 20:44 pm Citovat
Založen: 14.11.2010 Příspěvky: 22 Bydliště: Pragl-VWršovice
Kaviluk napsal:
Sharan nema komfortku.Postup mas spravnej musi to slapat. Docela velky problem sehnat dalku se spravnou frekvenci. Tusim ze musi mit nejakech 393,3 mhz.

Máš pravdu, že Sharan nemá komfortku, ale ani nemá DO s frekvencí 393,3 MHz.
SAGy od roku 2000 mají DO 433,92 MHz, ale od Siemensu, ne jako zbytek koncernu mám pocit od VDO.
Proto ten jiný postup párování. Tento typ DO se opravdu špatně schání. Já osobně kupoval přímo u VW Auto Jarov za cca 2300,-. Označení je pro kulatý model do klíče 7M0959753E a pro klasické dvojtlačítko do vystřelováku 7M3959753F.
Poznámka: SAGy 96-00 mají i DO 7M0959753F o frekvenci 315 MHz.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: st únor 26, 2014 7:11 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Prvni SAGy mely dokonce Infra dalku.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kubenec
Zaslal: st únor 26, 2014 7:57 am Citovat
Založen: 14.11.2010 Příspěvky: 22 Bydliště: Pragl-VWršovice
To jsem původně chtěl psát taky, ale v ETCE jsem to nenašel.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: st únor 26, 2014 7:59 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Napsal jsem SAG, ale zatim jsem to videl jen u Galaxy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Robin
Zaslal: st únor 26, 2014 18:21 pm Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
kubenec napsal:
Kaviluk napsal:
Sharan nema komfortku.Postup mas spravnej musi to slapat. Docela velky problem sehnat dalku se spravnou frekvenci. Tusim ze musi mit nejakech 393,3 mhz.

Máš pravdu, že Sharan nemá komfortku, ale ani nemá DO s frekvencí 393,3 MHz.
SAGy od roku 2000 mají DO 433,92 MHz, ale od Siemensu, ne jako zbytek koncernu mám pocit od VDO.
Proto ten jiný postup párování. Tento typ DO se opravdu špatně schání. Já osobně kupoval přímo u VW Auto Jarov za cca 2300,-. Označení je pro kulatý model do klíče 7M0959753E a pro klasické dvojtlačítko do vystřelováku 7M3959753F.
Poznámka: SAGy 96-00 mají i DO 7M0959753F o frekvenci 315 MHz.


Neřeš frekvenci je to jiný systém než třeba u octavie IO v klíči.
97…… a 00……. FM jsou stejné Wink

315 snad Amerika

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kubenec
Zaslal: st únor 26, 2014 21:40 pm Citovat
Založen: 14.11.2010 Příspěvky: 22 Bydliště: Pragl-VWršovice
Co tady řešíš Ty? Laskavě si přečti celý příspěvek. Psal jsem, že SAGy maj stejnou frekvenci jako OI, ale systém je od Siemensu a ten je úplně jinej než zbytek koncernu VW. Takže pro příště netrapči!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Robin
Zaslal: st únor 26, 2014 22:13 pm Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
Do roku 00 315Mhz od roku 00 433Mhz Question

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: čt únor 27, 2014 0:34 am Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
kubenec napsal:
Co tady řešíš Ty? Laskavě si přečti celý příspěvek. Psal jsem, že SAGy maj stejnou frekvenci jako OI, ale systém je od Siemensu a ten je úplně jinej než zbytek koncernu VW. Takže pro příště netrapči!

Po třech měsících od posledního příspěvku si reagoval po patřičném studiu to umí každá lama...
Že si nereagoval hned na dotaz???
Teď se to machruje po googlování a pročítaní etky a stejně máš mezery coo...
VOLE to nechápu...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
anydraj
Zaslal: čt únor 27, 2014 6:28 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Od roku 00--> maji 433,92 MHz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kubenec
Zaslal: čt únor 27, 2014 7:14 am Citovat
Založen: 14.11.2010 Příspěvky: 22 Bydliště: Pragl-VWršovice
exotus napsal:
kubenec napsal:
Co tady řešíš Ty? Laskavě si přečti celý příspěvek. Psal jsem, že SAGy maj stejnou frekvenci jako OI, ale systém je od Siemensu a ten je úplně jinej než zbytek koncernu VW. Takže pro příště netrapči!

Po třech měsících od posledního příspěvku si reagoval po patřičném studiu to umí každá lama...
Že si nereagoval hned na dotaz???
Teď se to machruje po googlování a pročítaní etky a stejně máš mezery coo...
VOLE to nechápu...


Co máš za auto? SAGa asi ne, co? Protože jinak by jsi nemohl napsat takový blábol. To, že reagují po takové dobe bude tím, že jsem jdu pro nějakou svou odpověď nebo si to tu jen pročíst. Nejsem aktivní radil, ale radim ve směs z vlastní nebo že zkušenosti kamarádů SAG-listů.

P.S. Těd po přečtení Tvého profilu se vše vysvětluje. Cool
Podle mě to ani nemělo cenu reagovat na nějakou takovou odpověd, ale už jsem tak učinil. Moje smůla. Crying or Very sad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 14:37 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.