Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  Vynutena regeneracia DPF 3,0 V6 CAR Phaeton 2007
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Vynutena regeneracia DPF 3,0 V6 CAR Phaeton 2007

Autor Zpráva
oliverko
Zaslal: út únor 05, 2013 16:21 pm Citovat
Založen: 31.3.2012 Příspěvky: 112
Cawte, nbere ziadny login na spustenie, 10016 ani 12233 ani ine neberie.

Nejake napady? Pripadne cez VAS?

Blika zhavenie a nudzak.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin
Zaslal: út únor 05, 2013 17:15 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
Particle Filter Emergency Regeneration
Prerequisites:
Ignition ON
Engine ON (Idle)
Oil Temperature above 70 °C (see MVB 007.2)
Particle Filter Load below 68g (see MVB 104.3)
If the Particle Filter Load is above 68g the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating.
Engine Hood CLOSED
Parking Brake ENGAGED
Transmission in (P)ARK
Temperatures at the Exhaust System may rise up to 300 °C!!!
No Fault Codes Stored
Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)
The Regeneration may take up to 40 minutes, the engine speed automatically increases to about 1500 RPM.

[Select]
[01 - Engine]
[Coding-II - 11]
Start Regeneration by Entering 10016.
[Do It!]
[Meas. Blocks - 08]
Select all 3 Groups at once 100, 101 and 102
[Go!]
MVB 100.1: Engine Speed
MVB 100.3: Regeneration Counter/Timer
MVB 100.4: Regeneration Abort recognized (0 = No Abort/1 = Abort recognized)
MVB 101.4: Regeneration Status (001 = Heating Up, 010 = Regeneration, 100 = Cooling Down)
MVB 102.1: Temperature before Catalyst
MVB 102.2: Temperature before Particle Filter
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Pokud jsou splněny všechny podmínky tak to musí jít Wink

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
oliverko
Zaslal: út únor 05, 2013 17:39 pm Citovat
Založen: 31.3.2012 Příspěvky: 112
Vyfuk som dostal na maximalne 259,8

v pameti ostava chyba FAP plny.

Login neakceptuje!!! 10016 motor BMK Ja tam mam motor CAR.

Mozes mi poradit nastavenie teda prisposobenie po vymene DPF? Ak vies mozes aj vo vas. ja som tym zabil cely den... Na ten login proste pise incorect.

Ak je dobry login, musi ho zobrat. Ci uz zacne alebo nezacne regenerovat..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin
Zaslal: út únor 05, 2013 18:05 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
login zadáváš do položky kodování II pak ho to akceptuje pkud ho zadáš do security acces tak ho to samozřejmě nevezme
a pokud je ten filtr zanesenej víc jak 70% tak regeneraci nespustíš

ale jak se říká s oblibou v čechách FAP vyříznout do šrotu budou kačky a sw vypnout Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: út únor 05, 2013 19:27 pm Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
a za dva roky... Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: út únor 05, 2013 19:59 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
vaha napsal:
a za dva roky... Laughing


jé pane neměl by jste FAP a nemoh by jste mě ho zapnout? Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sayllo
Zaslal: út únor 05, 2013 20:34 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
martin napsal:
login zadáváš do položky kodování II pak ho to akceptuje pkud ho zadáš do security acces tak ho to samozřejmě nevezme
a pokud je ten filtr zanesenej víc jak 70% tak regeneraci nespustíš

ale jak se říká s oblibou v čechách FAP vyříznout do šrotu budou kačky a sw vypnout Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green


Jo to hej, ale povedzme ze pan si zela mat vsetko ako sa vravi, naporiadku Razz

Cize asi kupim aj novy DPF. Len potom ako ho resetovat? Myslim ze to ide cez VAS lahsie, ale VAS som uz nevidel nejaky ten rok Laughing

Nemate nejake odkazy na tento konkretny motor ako to vyresetovat? Nechcem to blokovat, skratka iba reaktivovat.

A ako pokial to nezobere login, je to jednoznacne nesplnenie podmienok? Lebo ono to ten login odmietne skratka ako bankomat zly pin... Tusim error-11. a samozrejme coding II Cool

Dik
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sayllo
Zaslal: út únor 05, 2013 22:43 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
martin napsal:
login zadáváš do položky kodování II pak ho to akceptuje pkud ho zadáš do security acces tak ho to samozřejmě nevezme
a pokud je ten filtr zanesenej víc jak 70% tak regeneraci nespustíš

ale jak se říká s oblibou v čechách FAP vyříznout do šrotu budou kačky a sw vypnout Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green


Takze pokial budem stale cpat 10016 tak to urcite nepojde, a jak tak pozeram tak login sa moze zadavat aj na sec. acces, alebo coding II kazdopadne ale tento

Motory Common-Rail, 2,7/3,0 TDI 6V, EDC17

Oprávnění přístupu 27971!!!! Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin
Zaslal: út únor 05, 2013 22:45 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
nj nějak mě nedocvaklo že je tam edc 17 ten postup co jsem psal je na edc16 Rolling Eyes

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomík
Zaslal: st únor 06, 2013 1:01 am Citovat
Založen: 9.1.2011 Příspěvky: 580
vyndanej fap v CZ problém ? néé kdo by poznal že výfuk rovně naftalčka a koncovka od sazí že by byl fap po smrti?to se v čechách udělá jako výběrový řízení vyhraje nejdražší firma a bude jezdit ze zkušebnou za miliardy a napojej se na auto tísíc kabelama pak řidič co doveze ten aparát za nesmysl párek v levačce a pravačkou strčí prst do vejfuku votře vnitřek a řekne fap death Smile mě vomejou jak tohle dopadne 2012 fap off 2015 zase fap onn a ejhle bude prace ale pozor zalohujte soubory podle vin pak bude poloviční práce to hodit do origa Very Happy

_________________
bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: st únor 06, 2013 7:41 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
to je stejně komické : na jedné straně se projebají milardy za nápady zelených mozků (různé řepky , biolíh a podobné hovadiny ) a na druhé straně jsou majitelé aut bráni jako rukojmí a výrobci po nich chtějí nesmyslné částky za filtr který stojí na něco 10 000 a na něco 100 000 , ačkoliv jde v podstatě o podobnou věc s podobnými výrobními náklady ....
kdyby se ty projebane miliardy za různé "bionápady" radší vrazily do toho,aby cena filtru byla v nějakých rozumných mezích , tak by se nikdo nezabýval jejich odstranováním...

asi už je nejvyšší čas si zvolit nějakou vládu selského rozumu , vládu kravat už máme dlouho a kam jsme s ní dostali ? Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sayllo
Zaslal: st únor 06, 2013 20:30 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
martin napsal:
nj nějak mě nedocvaklo že je tam edc 17 ten postup co jsem psal je na edc16 Rolling Eyes


Vpohode... Dnes som to vycistil vyresetoval a beha to jako nove...Az na to ze od 3,0 CR V6 som teda skutocne cakal aj nejaky vykon...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sayllo
Zaslal: st únor 06, 2013 20:32 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
DIGI-DELETED napsal:
to je stejně komické : na jedné straně se projebají milardy za nápady zelených mozků (různé řepky , biolíh a podobné hovadiny ) a na druhé straně jsou majitelé aut bráni jako rukojmí a výrobci po nich chtějí nesmyslné částky za filtr který stojí na něco 10 000 a na něco 100 000 , ačkoliv jde v podstatě o podobnou věc s podobnými výrobními náklady ....
kdyby se ty projebane miliardy za různé "bionápady" radší vrazily do toho,aby cena filtru byla v nějakých rozumných mezích , tak by se nikdo nezabýval jejich odstranováním...

asi už je nejvyšší čas si zvolit nějakou vládu selského rozumu , vládu kravat už máme dlouho a kam jsme s ní dostali ? Laughing Laughing

Doriti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 5:56 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.