Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Opel Corsa-C, 1,7dti, isuzu Y17DT, 2002, prosím o pomoc |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
julo45 |
Zaslal: st leden 30, 2013 17:38 pm |
|
|
Založen: 1.3.2007
Příspěvky: 164
Bydliště: Slovakia
|
Jedná sa o vozidlo Opel Corsa-C, 2002, 1,7dti Y17DT, isuzu. Vozidlo sa správa tak, že v studenom stave normálne naštartuje, všetko je ok. Po prejdení cca. 10 km, keď sa mierne zohreje, padne do núdzového režimu, otáčky výjdu cca. na 1300/min, a nedá sa pridávať plynovým pedálom. Diagnostika hlási chyby:
P1635- vnútorné referenčné napätie 5V riadiacej jednotky
P1120- Pwedál plynu - snímač polohy 1
P1122 Pedál plynu - snímač polohy 2
Po vypnutí a znovu naštartovaní sa to zobere, zhasne aj kontrolka servis a pár km to prejde a znovu to isté. Prešiel som konektrory vyčistil, vymenil a naprogramoval som zhodnú ďalšiu RJ motora avšak nič sa nezmenilo. Pedál plynu som otvoril vyčistil je ako nový. V meraných hodnotách sa pedál správa úplne normálne.
Prosím o akúkoľvek radu, ak sa niekto s týmto problémom stretol.
Ďakujem za odpoveď.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: st leden 30, 2013 17:59 pm |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2169
Bydliště: Ostrava
|
koukni na 5V větev, co je k ní vše připojeno, zkus projít kabelž nebo odpojit ostatní snímače které jsou připojeny do stejné větve
|
_________________ Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
|
|
Návrat nahoru |
|
julo45 |
Zaslal: st leden 30, 2013 18:22 pm |
|
|
Založen: 1.3.2007
Příspěvky: 164
Bydliště: Slovakia
|
Však práve, podľa schémy na túto vetvu nieje nič iné pripojené iba plynový pedál priamo z ecu 2x5V na snímač prvej polohy pedálu a druhej polohy pedálu. K tejto vetve nieje nič iné zapojené, a keď to zblbne tak vypíše práve to referenčné napätie a poruchu pedálu v oboch polohách.
Nerozumiem celkom tomu, kde je chyba, prešiel som už asi všetko, preto sa pýtam, či sa s týmto niekto nestretol.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
podivoc |
Zaslal: st leden 30, 2013 20:34 pm |
|
|
Založen: 27.11.2009
Příspěvky: 584
Bydliště: brno
|
resil sem uplne presne to stejny ale na benzinove astre,byla to jednotka
|
|
|
Návrat nahoru |
|
julo45 |
Zaslal: st leden 30, 2013 21:24 pm |
|
|
Založen: 1.3.2007
Příspěvky: 164
Bydliště: Slovakia
|
riadiaca jednotka vymenená za inú z funkčneho auta a presne to isté aj naďalej
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st leden 30, 2013 21:47 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
tak zkus ten otvorený a vyčištěný pedál hodit do toho auta co jede ne ? jinak můžeš rozbalit drátečky...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
julo45 |
Zaslal: pá únor 01, 2013 14:46 pm |
|
|
Založen: 1.3.2007
Příspěvky: 164
Bydliště: Slovakia
|
Tak a je to vyriešené. Z totožného auta som zobral plynový pedál vložil do nefunkčného a ide to v pohode. Pedál nefunkčného som založil do toho funkčného a ide aj to v pohode. Merané hodnoty ok. Ako náhle vrátim späť jedno auto nefunguje, teda to pôvodné. Nejde mi do hlavy prečo je to tak. Asi pôvodný pedál nemá citový vzťah k svojmu pánovi.
Je to záhada, ale obidva su funkčné, len v iných vozidlách.
Ďakujem za rady, ktoré ste mi poskytli.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|